Gå til innhold

Nippelreduksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har gjort det og kan fortelle litt om prosedyren, smertenivå, pris? Altså ikke reduksjon av areola, men selve nippelen.

Anonymkode: 561bf...ad1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 42712...273

Skrevet

:sjokkbla: Det har jeg aldri hørt om før og ser ikke for meg at det vil la seg gjøre med bra resultat. Seriøst? 

Anonymkode: 08f10...4ec

• Liker 8
Skrevet

* Brystknoppreduksjon

En uheldig bivirkning er at du sannsynligvis vil få utfordringer med å amme hvis det en gang blir aktuelt. 

+ at knoppen din nok ikke  er så stor at du egentlig burde skjems, tipper du er fin ❤️

Anonymkode: c0368...f05

• Liker 4
Skrevet

Takk for seriøse svar.. Hilsen gutt med en unormalhet som er veldig kjip å ha...

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for seriøse svar.. Hilsen gutt med en unormalhet som er veldig kjip å ha...

Unnskyld! Det falt meg ikke inn en gang at en gutt kunne ønske seg å forminske brystknoppen sin. 

Mener uansett at du helt sikkert ser helt okei ut, men hvis du synes det er vanskelig å vise deg uten bar overkropp på stranda så trenger ihvertfall ikke fremtidig amming stoppe deg fra å gjøre undersøkelser. 

Anonymkode: c0368...f05

• Liker 7
Skrevet

Nå sjekket jeg på nett og det går visst an. En slik følsom plass og risikere å ikke føle noe mer? Vil du virkelig det? 

Skrevet

Greit å skrive at du er gutt først, ts. Det er en vesentlig forskjell. ;) 

• Liker 11
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vil også si unnskyld for mitt flåsete innlegg. 

Vet dessverre ikke noe om hva som kan gjøres med problemet ditt. 

Anonymkode: 79639...3f5

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja, det er et inngrep man kan gjøre. Lurte derfor på om det var noen andre som hadde gjort det (og siden inngrepet sannsynligvis er likt for jenter og gutter tenkte jeg ikke at det var så viktig å si kjønn). Men innser at jeg sikkert er den eneste i hele landet med dette problemet, og at jeg i tillegg sikkert derfor har røpet hvem jeg er nå. Jaja. Tar det ikke så veldig tungt altså, men vil uansett gjøre noe med det.

Endret av Mynona
Fjernet slettet sitat
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå sjekket jeg på nett og det går visst an. En slik følsom plass og risikere å ikke føle noe mer? Vil du virkelig det? 

Føler ikke noe uansett, for lar ikke noen ta meg der sånn som det er nå. Så ja, det risikerer jeg gjerne.

Skrevet

Tråden er ryddet avsporinger. 

Mynona, mod.

Skrevet

Jeg ville oppsøkt en plastisk kirurg i nærheten av der du bor og forklar hva du ønsker.  Men vær forberedt på at slikt koster endel, sikkert men enn du tror. 

• Liker 1
Skrevet

Har en venn som utførte brystvorte reduksjon i Oslo. Husker ikke hvilken kirurg. 

Mener han endte opp rundt 25.000kr ca. Han reduserte brystvortene både i lengde og bredde. Resultatet ble veldig bra :) 

Skrevet (endret)

Nei, jeg synes ikke det er bra. Jeg mener en "skavank" bør være relativt ekstrem før man vurderer operasjon. Har man f.eks en nese som er en halvmeter lang, eller svært store og utstående ører, så tenker jeg at det er innafor å fikse på det. Å operere små bagateller som størrelsen på brystvorter osv, er ikke innafor.

Anonymkode: 1f22d...3ee

Endret av ninab82
fjernet avsporing
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg synes ikke det er bra. Jeg mener en "skavank" bør være relativt ekstrem før man vurderer operasjon. Har man f.eks en nese som er en halvmeter lang, eller svært store og utstående ører, så tenker jeg at det er innafor å fikse på det. Å operere små bagateller som størrelsen på brystvorter osv, er ikke innafor.

Du er heldig som ikke har slike "bagateller" som gjør at du skulker svømming på skolen, ikke blir med på stranda og ikke ønsker å være intim med noen. 

Men jeg trenger ikke rettferdiggjøre det for andre enn meg selv. Når jeg har fått fiksa problemet mitt er det ingen som noen gang trenger å få vite det.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er heldig som ikke har slike "bagateller" som gjør at du skulker svømming på skolen, ikke blir med på stranda og ikke ønsker å være intim med noen. 

Men jeg trenger ikke rettferdiggjøre det for andre enn meg selv. Når jeg har fått fiksa problemet mitt er det ingen som noen gang trenger å få vite det.

Ved brystvortereduksjon blir det ofte nedsatt følelse. Etter ca 1 år er følelsen kan det være noe følelse, men en viss nedsatt erogen følelse må man kunne regne med. Du vil jo dessuten få arr, men ikke så store at de blir synlige. Må regne med ganske røde etter 2-3 etter operasjonen. Dette kan reduseres noe ved å ha på teip. 

Finn deg i så fall en plastikkirurg som er medlem i Norsk Forening for Estetisk Plastikkirurgi (NFEP).

Anonymkode: 7fd96...cfe

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🙌🏼

Anonymkode: e69bc...28b

• Liker 1
Skrevet

Hei ts! Jeg er jente, og var på konsultasjoner ang brystforstørrelse og forminskelse av brystvorten. Enden på visa var at ingen kirurger ville utføre det siste inngrepet på kvinner før de er ferdig med barn, rett og slett fordi det ødelegger for ammingen i fremtiden. Iom at du er mann får du nok et annet svar.

Anonymkode: 3b2c6...acc

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsen på brystvortene er ingen grunn til å skulke svømmingen på skolen, eller noe som helst annet. Det er kun en liten kroppsdel på lik linje med andre kroppsdeler, som varier i størrelse og fasong fra person til person. Hvorfor går folk egentlig rundt med et ønske om at vi alle skal se helt like ut? Og hvorfor bruker du ikke polstrede skåler på bh og badedrakt når du er så redd for å vise frem brystvortene dine? Da vil det jo ikke synes utenpå. Det er vel ingen som tvinger deg til og gå rundt toppløs...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...