Gå til innhold

Kvinner og deres forhold til barnets far...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kommer et litt sint innnlegg fra meg.

Jeg synes det er så ekstremt mange tråder fra mødre som handler om hvordan de skal komme seg unna barnefar på ene eller andre måten. En annen variant er selvsagt at mannen de elsket viste seg å være psykopat. (De er muligens psykologer de som påstår dette :ironi:)

Det er til og med gravide som allerede der lurer på hvordan de kan frata barnet sitt en far og sabotere er fremtidig forhold på lovlig vis.

Jeg antar at KG er et perfekt samlingsforum for dem, for de representerer ikke samfunnsmoralen for øvrig. De færreste tenker slik. 

Men det er virkelig en så forkastelig moral og holdning som man kan ha!!!! Barn er fremtiden vår. Vi har dem til låns og skal lære dem å bli gode voksne. Hva slags forbilde er de??

Om man blir gravid med en mann man ikke ønsker å ha med å gjøre så får man ta abort. Det opplagte alternativet ville jo være å bruke prevensjon når man først er så tankeløs at man ligger med noen man ikke liker.......

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
16 minutter siden, Rotemor skrev:

Jeg synes det er så ekstremt mange tråder fra mødre som handler om hvordan de skal komme seg unna barnefar på ene eller andre måten. En annen variant er selvsagt at mannen de elsket viste seg å være psykopat. (De er muligens psykologer de som påstår dette :ironi:)

Det er til og med gravide som allerede der lurer på hvordan de kan frata barnet sitt en far og sabotere er fremtidig forhold på lovlig vis.

Jeg antar at KG er et perfekt samlingsforum for dem, for de representerer ikke samfunnsmoralen for øvrig. De færreste tenker slik. 

Men det er virkelig en så forkastelig moral og holdning som man kan ha!!!! Barn er fremtiden vår. Vi har dem til låns og skal lære dem å bli gode voksne. Hva slags forbilde er de??

Om man blir gravid med en mann man ikke ønsker å ha med å gjøre så får man ta abort. Det opplagte alternativet ville jo være å bruke prevensjon når man først er så tankeløs at man ligger med noen man ikke liker.......

Jeg vet ikke hvor mange ganger denne diskusjonen har blitt tat topp, men jeg konkluderer alltid med det samme! Folk er EGOISTISKE og HEVNLYSTNE! Mange kvinner, desverre, tenker først og fremst på seg selv fremfor barnet. De ser ingenting galt i det å ta fra barnet faren, begrense deres samvær eller ødelegge på alle mulige måter.

Vel hvem går det ut over? Joda, faren får lide, men aller mest barnet.

Anonymkode: f0dae...9b3

• Liker 3
Skrevet

Ja ja, deg om det. 

Ha en fin dag. 

Anonymkode: d6844...c26

• Liker 9
Skrevet

Det er jo ikke så svart hvitt som du fremstiller det her. Det finnes mange forskjellige situasjoner, herunder også situasjoner hvor far gir blaffen i samvær eller at far har endret mening/holdning til det å bli far. 

Anonymkode: cbe07...548

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så svart hvitt som du fremstiller det her. Det finnes mange forskjellige situasjoner, herunder også situasjoner hvor far gir blaffen i samvær eller at far har endret mening/holdning til det å bli far. 

Anonymkode: cbe07...548

Det finnes selvsagt mange historier, men noen av disse er uansett totalt uten moral og hensyn til folks liv. Herunder barnet, barnets far, besteforeldre, halvsøsken m.m.

• Liker 4
Skrevet

Hvor er alle disse ekstremt mange innleggene...? Jeg syns ikke det er mange slike innlegg her.

• Liker 16
Skrevet
1 time siden, Rotemor skrev:

Dessverre er det mye sannhet i det du skriver, de fleste forhold som blir avsluttet går alltid ut over barna om ikke foreldrene kan kommunisere på sivilisert vis. I motsatt fall kan det bli som hos oss der vi tilbringer fritid sammen og opptrer som venner slik at ikke barna skal slite med at mamma og pappa ikke er venner i tillegg til at dem må slite med bruddet. Så lenge vi begge enda ikke har funnet noen ny så fungerer det veldig bra på alle måter. 

Anonymkode: 0770e...eba

• Liker 1
Skrevet

Tenker at det er mange mødre som en dag må svare ungen på hvorfor de har fratatt barnet mulighet til tid med pappa. Så får man se hvor lurt det var å la sinne og bitterhet styre følelsene. 

Anonymkode: 1c965...78e

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, VoodooChild skrev:

Hvor er alle disse ekstremt mange innleggene...? Jeg syns ikke det er mange slike innlegg her.

Det er minst én på forsiden akkurat nå....

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Det er minst én på forsiden akkurat nå....

Hvilken? Den om hun som spør hvordan å takle barnefar?

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som oppdager hvor udugelig mannen er som far før han faktisk er far. Logisk nok. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, VoodooChild skrev:

Nei, de har jo noen problemer bare..

Om ikke du ser dem så gjør du ikke det. Det er stadig nye tråder.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Chablis skrev:

Det er ikke alle som oppdager hvor udugelig mannen er som far før han faktisk er far. Logisk nok. 

Den holder jo ikke! Man må jo kjenne personen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, VoodooChild skrev:

Det lurer jeg også på. For den tråden var det jeg som laget. Håper da inderlig at TS ikke trekker paralleller mellom min situasjon og det hun beskriver.... 

Anonymkode: b2222...f35

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at det er mange mødre som en dag må svare ungen på hvorfor de har fratatt barnet mulighet til tid med pappa. Så får man se hvor lurt det var å la sinne og bitterhet styre følelsene. 

Det håper og trur jeg  med! 

Anonymkode: cfa39...c91

Skrevet
3 minutter siden, Chablis said:

Ikke alle som oppdager hvor udugelig kona er som mor heller før hun er mor. Dette går begge veier. 

Anonymkode: b7b2c...7dc

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Nei, de har jo noen problemer bare..

Om ikke du ser dem så gjør du ikke det. Det er stadig nye tråder.

Nå forstår jeg ikke hva du mener. Er du ironisk, eller er det en annen tråd? Kan du linke?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg også på. For den tråden var det jeg som laget. Håper da inderlig at TS ikke trekker paralleller mellom min situasjon og det hun beskriver.... 

Anonymkode: b2222...f35

Det håper ikke jeg heller!

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det samme gjelder for fedre. Fedre som må forklare for ungene hvorfor de valgte å stikke. Hvorfor de valgte å bryte løfter gang på gang. Hvorfor de valgte å ikke ha kontakt med egne barn, men likevel finner det for godt å ta seg av ny-kjærestens barn i stedet. 

Jeg føler meg ikke truffet av HI, likevel blir jeg dratt med i dragsuget sammen med udugelige mødre fordi det er alltid meg folk ser sammen med barna. Det er meg de spør hvor ofte de er hos far, hvor far er. Det er barna som lider av dette. De syns det er grusomt og vet ikke hva de skal svare når andre barn spør "hvor er pappaen din? Hvorfor er aldri pappaen din her? Hvorfor kommer ikke din pappa på avslutningen?" osv. 

Anonymkode: 8d55f...5ef

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke alle som oppdager hvor udugelig kona er som mor heller før hun er mor. Dette går begge veier. 

Anonymkode: b7b2c...7dc

Ja selvfølgelig. Antydet jeg noe annet? 

Men nå var det kvinner som trashet menn som var tema her og derfor brukte jeg det videre. Logikk der også altså. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...