Gå til innhold

tankene mine er hos en annen,.som jeg ikke vil ha...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ok her er saken, har jatt en fast forhold i 4 år og veldig forelsket i denne gutten ja..

men så fikk jeg meg en ny jobb i fjor, her traff jeg på en annen gutt (toalt annerledes en min kjæreste) han viste kjapp interrese for meg og da er det jo noe i meg som våkner... på en måte små flørter jeg med han, for det er så gæy å se at han liker meg og måten han studerer meg på osv.. vihar gitt hverandre klemmer og han har kjørt meg hjem.. så en stund ble vi uvenner, og hadde ingen kontakt, men nå i det senere ble kontakten tatt opp igjen fra hans side...

i går var jeg innom jobben og v ble stående og snakke og le i nesten to timer... det var kjempe gøy. det rare var at før jeg dro ned stæsja jeg meg skikkelig opp fordi jeg håpet jeg ville se han.

men på en annen måte når jeg snakker med han tenker jeg "tenmk om han var kjæresten min" osv.. men allikevell snakker jeg om kjæresten min forann han.

så i går kveld lå jeg faktisk å tenkte over det, jeg tenker mye på han, drømmer litt og fantaserer litt... men saken er da... jeg kunne aldri hatt et forhold til han, selvom jeg får med meg de lille gløttene av kroppen hans når han strekker seg osv, så er ikke det en kropp spm tenner meg.. ikk eutseende heller... men jeg tenkerpåhan for det... klarer ikke få megh til å stoppe... han er absolutt ikke den jeg vil ha... vi hadde aldri gått sammen, personligheten og ønskene våres er totalt ulike..

hjelp meg....ettersom jeg oppsøkte han i går gjorde jeg alt verre. og værste av alt kjæresten min visste om dette men ikke at vi har tatt kontakten opp igjen. de to tåler hverandre ikke!

uff...... :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Neihei. Du flørter med fyren, men vil ikke ha han, liker ikke kroppen hans. Du leker med han, mao. Slutt med det, og hold deg til typen din.

Gjest Anonymous
Skrevet

Slutt å oppføre deg slik som jenter får dårlig rykte av. Ærlig talt, du må vel ha litt viljestyrke og respekt for kjæresten din?

Eller har du bare veldig dårlig selvtillit så du må føle du har draget? Æsj sier jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...