Gå til innhold

Han vil oppfylle en fantasi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om typen din hadde foreslått å oppfylle en fantasi, som innebar å gå til en sexklubb og ha sex med et annet par? Bare for å oppleve det en gang. Dette er hans fantasi. Og å oppfylle en av mine fantasier. Hadde du blitt med på det? Hva hadde du tenkt? 

Anonymkode: ae720...e16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke blitt med på det nei,jeg kan strekke meg langt for og være med på å gjennomføre fantasier men ikke der det innebærer andre folk,det hadde nok vært altfor ødeleggende for min del,så noen fantasier bør forbli fantasier. Hadde jeg derimot vært veldig trygg på meg selv og sånt kan det være at jeg hadde sett annerledes på det

Skrevet

Om det var med ukjente hadde jeg sagt klart NEI, om det var med ett venne par så hadde jeg nok sagt ja.

Anonymkode: e5ede...ffc

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad, om jeg hadde en kjæreste med den fantasien- for da hadde vi vært to. Utifra tidligere lignende erfaringer med å ha med fler i senga med kjæresten, finnes det fallgruver man skal være klar over- og det kan spolere mye. Men om dere er trygge på hverandre osv kan det også både styrke og sprite opp forholdet veldig mye 😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om det var med ukjente hadde jeg sagt klart NEI, om det var med ett venne par så hadde jeg nok sagt ja.

Anonymkode: e5ede...ffc

Vil ikke det føles enda mer intimt og...incestiøst? For min del har jeg aldri klart å se på venninner eller deres partnere som seksuelle objekter. Det blir altfor nært og rart. Hadde hundre ganger valgt totalt fremmede i en slik setting enn nære venner. Det kan potensielt fucke opp så veldig mye mer.

Anonymkode: e6cd9...18e

• Liker 5
Skrevet

Det å involvere andre hadde vert litt skummelt synes jeg. Før en eventuell fantasi hadde jeg ønsket å prate MYE om det. Gå gjennom alle scenarier og vert veldig åpne om følelsene rundt. 

Hadde jeg følt meg trygg etter alle samtalene så ville jeg gått gradvis fram. Først besøkt en sexklubb for å se, gjerne flere ganger. Så kunne jeg nok hatt sex med kjæresten min der med publikum. Hadde vi følt at det var helt ok så kunne kanskje neste skritt være å kun kysse andre og kanskje ta på andre. Så ville jeg nok gått i tenkeboksen igjen, flere samtaler og hvis begge følte oss trygge på hverandre og situasjonen så hadde jeg kanskje blitt med på det. 

Anonymkode: 0c51a...32b

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan hadde du reagert om typen din hadde foreslått å oppfylle en fantasi, som innebar å gå til en sexklubb og ha sex med et annet par? Bare for å oppleve det en gang. Dette er hans fantasi. Og å oppfylle en av mine fantasier. Hadde du blitt med på det? Hva hadde du tenkt? 

Kan dere møtes på halvveien da? Dra på denne sexklubben å ha sex kun med hverandre, og så snakke om det igjen etterpå? Da har du prøvd å være der, samt å være trygg og fått kjent på det. Om ikke sex der er greit, kan dere i alle fall dra dit?

Tror han blir veldig glad om du er imøtekommende, men han vil nok selvfølgelig respektere deg om du sier nei etterpå. Om

Anonymkode: b78a6...d50

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde mista tillitt fordi han ønsket å gjennomføre dette og tror det kunne vært starten på slutten for forholdet. Jeg har samme fantasien men lar det være i hodet fordi å dele kroppen min og la partner dele sin kropp med andre er noe jeg ikke kan leve med.... Hadde følt at han var ekkel , og hadde selv følt meg lite verdsatt og elsket om han syns det var helt ok å dele meg med andre i virkeligheten.

Anonymkode: a20e1...b61

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok likt tanken. Men litt usikker på klubb, ville heller møtt noen på et hotell eller hjemme.

Da med tanke på å møte kjentfolk på denne klubben :P

Anonymkode: 54e03...c96

Skrevet
På 5.2.2019 den 20.46, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde mista tillitt fordi han ønsket å gjennomføre dette og tror det kunne vært starten på slutten for forholdet. Jeg har samme fantasien men lar det være i hodet fordi å dele kroppen min og la partner dele sin kropp med andre er noe jeg ikke kan leve med.... Hadde følt at han var ekkel , og hadde selv følt meg lite verdsatt og elsket om han syns det var helt ok å dele meg med andre i virkeligheten.

Anonymkode: a20e1...b61

Det er også mine tanker. Jeg har sagt det til han, at jeg tror jeg ville slitt med det. Men under de rette forholdene, kunne jeg muligens prøvd. Hans forhold til det, er at han klarer å skille mellom vårt private sexliv, og annen moro. Han vil ikke gjøre det om det kan ødelegge forholdet vårt. Skal sies at han er en veldig eksperimenterende person, og litt kinky. Men respekterer meg. Vi får se hva vi gjør. 

TS 

Skrevet

En viktig grense for meg går ved å involvere andre mennesker, selv om jeg tenner på tanken. Det hadde derfor blitt nei fra meg. Andre fantasier kunne jeg antakelig strukket meg for å oppfylle.

Anonymkode: 5d416...c94

Skrevet

Nei, det er ikke en fantasi jeg kunne vært med på å oppfylle. Hadde det vært veldig viktig for han å leve ut, så hadde han måtte gjort det som singel eller eventuelt sitt neste forhold. Jeg er så pass egoistisk at jeg ønsker ikke dele min partner med noen andre, er heller ikke interessert i å ha seksuelle opplevelser utenfor mitt eget forhold.

Om du skal gjøre dette, så bør det være noe du også ønsker å oppleve og ikke bare for å glede kjæresten. For lever dere det ut, og opplevelsen er like god eller bedre enn fantasien, så blir han sikkert å ønske å gjenta det flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...