Gå til innhold

Klarer ikke å finne informanter til intervju :( sliter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i oppgave gjøre en liten undersøkelse og informantene må være mødrer og de må være utenfor min omgangskrets! Nå klarer jeg ikke å finne noen å intervjue og har kun 3 dager på meg. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre 😕 noen gode råd? 

Anonymkode: 99c96...05f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mødre til hvor gamle barn? Kan du feks sitte en dag på helsestasjonen og spørre?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Duff said:

Mødre til hvor gamle barn? Kan du feks sitte en dag på helsestasjonen og spørre?

Under 18 år og det skal bli spørsmål på e-post 😕 kan jeg spørre feks noen på Fb som ikke er i min omgangskrets ?

Skrevet

Det må vel gå greitt. Du skal vel ha med noe i oppgaven om hvordan du fant intervjuobjektene? Jeg har svart på mange slike undersøkelser via fB. 

Skrevet
32 minutter siden, Duff said:

Det må vel gå greitt. Du skal vel ha med noe i oppgaven om hvordan du fant intervjuobjektene? Jeg har svart på mange slike undersøkelser via fB. 

Ja... 

Skrevet

Hvis slle kriteriene dine er at de må være mødre til barn under 18 år er det jo et hav av folk å ta av. 

Anonymkode: 3a602...6e3

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan svare på en undersøkelse på nett. Har du flere kriterier enn at det er mødre til barn under 18? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal i oppgave gjøre en liten undersøkelse og informantene må være mødrer og de må være utenfor min omgangskrets! Nå klarer jeg ikke å finne noen å intervjue og har kun 3 dager på meg. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre 😕 noen gode råd? 

Anonymkode: 99c96...05f

du kan spørre meg

Anonymkode: 972e0...11a

Skrevet
3 hours ago, Alyanna said:

Under 18 år og det skal bli spørsmål på e-post 😕 kan jeg spørre feks noen på Fb som ikke er i min omgangskrets ?

Det er ikke mange som er idioter nok til å oppgi epost-adressen sin til fremmede uten i det minste å kunne vinne noe.

Anonymkode: e70a4...7b9

Skrevet

Kanskje sjekke Hønehjørnet på Facebook?

• Liker 2
Skrevet

Jeg var nettopp med på en undersøkelse på helsestasjonen utført av studenter. Ring din nærmeste og spør om du kan komme og snakke med mødre som er innom?

• Liker 2
Skrevet

Evt tenker jeg SFO, da når du foreldre med litt større barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...