Gå til innhold

Vil han skal være røffere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og partneren min har et veldig fint sexliv. Eneste som plager meg litt er at det er jeg som må ta initiativ til røffere sex. han gjør aldri det selv. Jeg må hente håndjern, jeg må be han spanke, jeg må be han choke. Han er veldig klar over at jeg liker det litt røft. Skulle også ønske han tok initiativ og bare tar meg der og da når det passer han. Jeg har lyst til å "vekke" han med blowjob, men jeg tør ikke for jeg er redd han ikke setter pris på litt mer kinky greier. Jeg er også ganske sjenert når det kommer til kommunikasjon. Det meste vi har hatt sex i løpet av en dag er to ganger, men jeg tør ikke ta initiativ til flere ganger da jeg er usikker på om han i det hele tatt orker/klarer/vil mer. Skulle ønske han kunne sende meg noen pirrende sms en gang i blant, slik jeg gjør til han. det ser bare ikke ut til at han har det i seg og det kan ærlig bli litt kjedelig. Jeg har så mange fantasier, han har ingen. derfor synes jeg det er skummelt å dele de med han for jeg er redd det skal virke som jeg er sex-gal eller  at jeg er misfornøyd med det han gjør, noe jeg ikke er. 

Anonymkode: 8fd72...c6b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er nok helt klart helt vanilla type 

som ikke våger/ vil utforske sexens utrolige spennende verden ...

det er herlig å leke og våge å slippe seg fri 

M@ster

Gjest Alterego666
Skrevet

Opprett en parprofil på fetlife for felles inspo. Kanskje kan dette vekke ham, og gjøre deg friere i din kommunikasjon med ham. Det er trygghet i et fellesskap, selv et virtuelt fellesskap. Lykke til, det er ikke godt å ikke føle seg seksuelt sett og forstått.

Skrevet

Her kan du faktisk forandre han litt, men du må veie sjenertheten din opp mot å ha et forhold med han. En av de tingene vinner til slutt, så jeg ville latt forholdet vinne. Ved å få han til å gjøre ting du vil, vil han utforske dem. Men da må det altså kommuniseres, skikkelig, ikke som at det er «fantasier det ikke er så viktig med og som det ikke akkurat er noe du har savnet».

Snakker av egen erfaring. Var ikke vant til å være dominant og røff av meg, aldri opplevd tidligere i et forhold, det var bare «porselensholdninger» til sex jeg hadde fått oppleve, og mer visste jeg ikke om hvordan man gjorde. Men når jeg møtte denne ene som forandret alt kommuniserte hun en del ting ganske tydelig, men ok, ikke tydelig nok viste deg seg, så det er også litt av erfaringene mine.

Her snakker vi om ting hun ønsket, som kunne være forståelig at jeg tok det rolig med om man har opplevd falske vold/voldtektsanklager (personen ble dømt for falske anklager), men dette kviet jeg meg for å nevne da.

Uansett; at jeg tok for meg, kastet henne litt rundt, viste hvem som bestemmer, hold henne i håret og brukte munnen hennes, tok føringa på mange måter og viste begjæret mitt rett og slett, det var nytt for meg, men også vanskelige ting å prøve ut, som også gjorde at jeg følte mye på usikkerhet, som igjen ikke avlet så mye seksuell selvtillit, som igjen hun ikke klarte møte på noen god måte gjennom tilbakemeldinger og det å «ta lett» på «feil». Jeg googlet rundt og meldte meg inn på fetlife for å lære mer om faceslapping, slanking, bondage, og dom/sub/switch+++, ja alt mulig faktisk, sånn jeg var trygg på at jeg forstod hva det gikk i for begge parter, og at jeg gjorde det på rett måte uten å skade, og via fetlife oppdaget jeg mye mye mer om både meg selv og henne og vårt. Så fetlife anbefales! Det er et seriøst samfunn med gjennomgående ordentlig standard, respekt og oppegående folk.—-

Det var i mitt tilfelle for sent da, hun ga litt opp og avsluttet før jeg kom meg dit jeg er nå. Høres nesten sykt ut siden vi ikke fikk vært med hverandre så lenge, men er det ikke sånn med spesielle relasjoner, at man får mer ut av det? Tror hun fulgte sine behov en annen vei, men ok, hun åpnet en verden for meg, og nå tenner jeg veldig på disse tingene hun introduserte meg for!🙌🏻 Så jeg sitter igjen med takknemlighet

Mine beste tips er: Det kan ta litt tid og være litt vanskelig for han, men vil du berike forholdet deres må du klare være tålmodig, kommunisere (begge veier altså) og vil han det samme må dere være åpne og ta vare på tilliten og tryggheten (også begge veier). Jeg vet feks ikke hvorfor han somler med å møte dine ønsker, men det kan være vanskelige grunner altså, uten at det MÅ være det.

Gi han tydelige og gode tilbakemeldinger, spesielt når ting blir rett. Det vil hjelpe han å se verdien i at han utfordrer seg selv med dette. Igjen, en trygg mann tør mer om han slipper å være redd for å ødelegge og tape feks forholdet, så takhøyde+++

Finn noe han ønsker tilbake. Om han vil noe du feks ikke synes høres så interessant ut bør det vekke oppmerksomheten din som noe du kanskje ikke helt oppfatter rett eller han underkommuniserer. Ikke så lett å engasjere seg i fremmede konsepter, så be han vise deg veien. Vær et idol på et vis.

Husk å være kjærester! Ikke alt handler om dette med sex altså, selv om det er en viktig del av et forhold. Blir det for mye fokus hele tiden på at han skal tøye grensene sine blir det fort slutt tror jeg, så la det gå begge veier. Bygg han opp, la han bruke styrken på å utvikle seg selv, og dere, og gjør du det samme. Dere kan fort oppdage at den sorten du liker faktisk ofte reflekterer seg gjennom hele livsførselen😉

Så, ja, det går an! Jeg er et bevis på det, og nå digger jeg det! Men det er mye min egeninnsats og interesse og nyskjerighet jeg har å takke, men også det at jeg kunne kanskje gjort alt for denne dama (men det får tiden vise om hun får glede av🙊). Men det er krevende og utfordrende greier å tøye sine grenser og rive ned sine sperrer.

Lykke til! Om ikke med han, så med deg selv ihvertfall😊

• Liker 2
Skrevet

At han ikke vil choke deg skjønner jeg veldig godt. Jeg sier ikke at dette gjelder deg, men dersom en kjip kjæreste velger å anmelde typen for falsk voldtekt og viser frem merkene på halsen, vil typen ha null sjanse i retten. Ellers er jeg enig i at røff sex trengs i en hverdag der stadig flere menn ender som som såkalte "beta cucks".

Lykke til med sexlivet :)

Anonymkode: 927b7...c25

Skrevet

Det er ikke alle som liker det røft og det må respekteres. Han skal ikke presses til å gjøre ting han ikke vil.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og partneren min har et veldig fint sexliv. Eneste som plager meg litt er at det er jeg som må ta initiativ til røffere sex. han gjør aldri det selv. Jeg må hente håndjern, jeg må be han spanke, jeg må be han choke. Han er veldig klar over at jeg liker det litt røft. Skulle også ønske han tok initiativ og bare tar meg der og da når det passer han. Jeg har lyst til å "vekke" han med blowjob, men jeg tør ikke for jeg er redd han ikke setter pris på litt mer kinky greier. Jeg er også ganske sjenert når det kommer til kommunikasjon. Det meste vi har hatt sex i løpet av en dag er to ganger, men jeg tør ikke ta initiativ til flere ganger da jeg er usikker på om han i det hele tatt orker/klarer/vil mer. Skulle ønske han kunne sende meg noen pirrende sms en gang i blant, slik jeg gjør til han. det ser bare ikke ut til at han har det i seg og det kan ærlig bli litt kjedelig. Jeg har så mange fantasier, han har ingen. derfor synes jeg det er skummelt å dele de med han for jeg er redd det skal virke som jeg er sex-gal eller  at jeg er misfornøyd med det han gjør, noe jeg ikke er. 

er det "kinky" og vekke kjæresten med blowjob ? dette er jo sexliv lvl 1 . herregud

bare gi han ordentlig beskjed

• Liker 1
Skrevet

Del en flaske vin og snakk om det 

snakke er ofte lurt det .......

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, triggered2019 skrev:

er det "kinky" og vekke kjæresten med blowjob ? dette er jo sexliv lvl 1 . herregud

Der er jeg faktisk enig. Level 1.

Skrevet
4 minutter siden, Rotemor skrev:

Der er jeg faktisk enig. Level 1.

det skal vi uansett repsektere, jeg har selv helt vanlig sex, ingenting spesielt, ikke mange stillinger eller noe kinky, bruker endel sexleketøy osv, men gjør helt vanlige ting og fornøyd er vi begge to :)

Skrevet
2 timer siden, triggered2019 skrev:

TS her. Nettopp det jeg føler også, men er redd han ikke er "med på leken". Og når jeg skal gå rundt og passe hvert eneste steg jeg tar fordi jeg er redd han ikke liker det samme som jeg gjør så virker ingenting som lvl1 engang om du skjønner...

Skrevet

Takk for svar! Jeg vet det beste så klart er kommunikasjon, men jeg er usikker på hvordan jeg skal nå fram uten å virke misfornøyd. I tillegg, (dette er ganske teit), men han har en tendens til å overanalysere alt (han er psykolog). Tidligere har han liksom prøvd å få meg til å tenke på hvorfor jeg liker dette osv, om det er noe jeg har opplevd eller om det er forklaringer i hjernen eller jeg vet da søren. MEN det er slitsomt og føler meg nesten redd for å fortelle noe til han som ikke er helt A4. Takker igjen for alle svar. Jeg mener ikke at jeg er helt på bondage enda, men er ganske nysgjerrig på nye ting, noe han ikke er. De eksemplene jeg kom med i åpningsinnlegget er jo egt. ikke noe spesielt og relativt "milde" former for dom/sub. Men jeg tør nesten ikke engang prøve ut ting, som jeg er enig med dere i, er på level 1 når det kommer til sex. Vi har det fint, er ikke det, men kvier meg for å ALLTID måtte ta initiativ og alltid måtte nærmest kommandere han til å gjøre ting (når jeg helst skulle hatt det motsatt vei hehe). Det er kanskje dumt å tenke sånn, men at han ikke tar så mye initiativ det får meg til å føle litt på at han kanskje ikke synes jeg er attraktiv nok og at jeg nærmest "tvinger" han til å ha sex fordi det alltid er meg som må begynne...

Skrevet
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Opprett en parprofil på fetlife for felles inspo.

Ja, hvis du er litt pervo (som innlegget ditt gir inntrykk av) er dette definitivt rett plass. Jeg har vært innom der noen ganger av ren fascinasjon og nysgjerrighet, og det er et univers jeg ikke i mine villeste fantasier hadde trodd kunne eksistere blant siviliserte mennesker. Ser man bort fra de mange profilene som bare er der for å kikke på andre, eller som først og fremst liker kostymer og rollespill, kan man virkelig få følelsen av å være på tur i et asylpreget redselskaninett, med innslag av Tarantino og Cohen-estetikk. Et paradis for pervoer (eller «kinkstere» som det nå er blitt politisk korrekt å kalle dem). Bon voyage;)

Anonymkode: acf62...233

Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er litt pervo (som innlegget ditt gir inntrykk av) er dette definitivt rett plass. Jeg har vært innom der noen ganger av ren fascinasjon og nysgjerrighet, og det er et univers jeg ikke i mine villeste fantasier hadde trodd kunne eksistere blant siviliserte mennesker. Ser man bort fra de mange profilene som bare er der for å kikke på andre, eller som først og fremst liker kostymer og rollespill, kan man virkelig få følelsen av å være på tur i et asylpreget redselskaninett, med innslag av Tarantino og Cohen-estetikk. Et paradis for pervoer (eller «kinkstere» som det nå er blitt politisk korrekt å kalle dem). Bon voyage;)

Anonymkode: acf62...233

Du står selvsagt fritt til å gjøre som du vil. At du bruker detegmelsen pervo medlemmene av fl tyder på at du ikke kommer til å opprette profil.

Likevel skal jeg forsøke å begrunne: 

Fetlife er et univers for alle fetisjer, uten diskriminering. Det betyr ikke at man må dele alle fwtisjer, men at alle er velkomne. Det er da enten man søker et klaps på baken, eller å bli holdt til fange i bur og torturert med elektrisitet. Du vil helt sikkert finne mange som deler dine kinks, men du bør nok altså tolerere at du kan få innblikk i kinks som ikke passer din smak.

Bare ment som et vennlig tips fra meg. Lykke til med å kommunisere bedre med din partner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...