AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #1 Del Skrevet 5. februar 2019 Hva skjer med kroppen da? Veit at jeg kan google...men vil høre med noen som har erfaring. Føler jeg har alle symptom på lavt Anonymkode: daf56...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Del Skrevet 5. februar 2019 Man blir initiativløs, lat og uselvstendig. Anonymkode: 19a6e...ecd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Del Skrevet 5. februar 2019 Vektøkning, indre frost, økt søvnbehov, depresjon, mangel på energi Anonymkode: eaec9...e83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Del Skrevet 5. februar 2019 Kan lavt stoffskifte påvises kun med en blodprøve? Anonymkode: daf56...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Del Skrevet 5. februar 2019 Man dør Anonymkode: 11cb0...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Del Skrevet 5. februar 2019 Myxødemkoma Anonymkode: 2ccda...754 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #7 Del Skrevet 5. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer med kroppen da? Veit at jeg kan google...men vil høre med noen som har erfaring. Føler jeg har alle symptom på lavt Anonymkode: daf56...05a Stoffskifte er så mangt av kroppens reguleringssystem. Både skjoldbruskkjertelen og en rekke andre endokrine organer regulerer stoffskiftet i kroppen. Mener du lavt tyroksininnhold i kroppen så er det dødelig å gå med ubehandlet, fordi tyroksin er en nødvendig regulator for mange av kroppens funksjoner. Men du dør ikke over natten, for å si det slik. Mener du at stoffskiftet ditt er feil, så snakker du med en lege. En blodprøve vil avklar om du har for lite tyroxin i kroppen. Husk også på at det er høyst uvanlig å føle at man har alle symptomer på en fysisk tilstand eller sykdom. Hva du føler kan like gjerne skyldes for mye googling som en reel sykdom. Anonymkode: c1215...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Del Skrevet 5. februar 2019 Det er veldig diffuse symptomer, og de aller fleste har ikke symptomer tidlig i forløpet. Jeg fikk påvist lavt stoffskifte, og selv da ønsket ikke legene å konkludere med at alle symptomer som kan knyttes til stoffskiftet ER p.g.a. stoffskiftet. Ta blodprøve. Anonymkode: 913de...e55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå