loop Skrevet 10. april 2005 #1 Del Skrevet 10. april 2005 Her er det på tide og fornye hagemøblene. Er usikker på hva vi skal velge. Det er mye stilig i butikken, men sier lite om hvordan det ser ut etter sol og regn. Trenger både solstoler og spisegruppe. Prisgruppe sånn midt på tre. Hva foretrekker du? Plast eller tre? Farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. april 2005 #2 Del Skrevet 10. april 2005 Vi har egentlig lyst på en skikkelig sofagruppe i tre, med stort bord, treseterssofa og stoler + tykke, gode puter, men slikt koster... Derfor endte vi opp med noen kjempefine plastmøbler fra Jysk. Bordet er 100*180, og vi har seks regulerbare stoler + helt greie puter. Vi kjøpte to av stolene i fjor, og bord + fire stoler til denne uka. Ga rett under 2000 for bord, fire stoler + puter og er veldig fornøyde. Har stor veranda med tak over en del så alt kan stå under tak når det ikke er i bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. april 2005 #3 Del Skrevet 10. april 2005 Hei! Vi har kjøpt utemøbler i hardtre - 3-seteres benk, 2 stoler og bord. Kjempefint å blant annet spise ved. Puter er det også til. I tillegg har vi et såkalt cafésett med et lite bord og 2 stoler. Disse stolene er kjempekjekke og sette til det store bordet om vi skulle bli mer enn 5 til bords... Er enig at det er mye stilig i butikkene for tida... Men så var det både pris og kvalitet å ta hensyn ti da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #4 Del Skrevet 10. april 2005 Vi har egentlig noen helt greie i plast, men så noen kjempelekre i et blad: Sittegruppe med sofa, to stoler og et lite bord, samt puter i plast, men de ser ut som kurvmøbler.... Kr 2990,- for settet Jeg syns sånne er gode å sitte i, men ikke akkurat praktisk til å spise middag på, for bordet var så lavt og lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 10. april 2005 #5 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg liker ikke plastmøbler, selv om de er rimeligere og lettstelte. Jeg har solide tremøbler: et stort bord med 6 regulerbare, gode stoler med tykke puter. Kjøpte det på høst-salg, og gjorde et godt varp! Ønsker meg en ute-manilla gruppe (sofa, lenestoler, glassbord), syns det er veldig fint! Velger du hagemøbler i tre, må du sørge for at det ikke er regnskogtrær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfat i.i Skrevet 10. april 2005 #6 Del Skrevet 10. april 2005 vi kjøpte helt greie møbler på plantasjen i fjor; bord, sofa og to stoler, til 2000,- i tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plast ? Skrevet 10. april 2005 #7 Del Skrevet 10. april 2005 Eier dere ikke smak da jenter ? Plast er hverken for øyet eller baken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #8 Del Skrevet 10. april 2005 Eier dere ikke smak da jenter ? Plast er hverken for øyet eller baken Vel, smaker er jo som baken......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 10. april 2005 #9 Del Skrevet 10. april 2005 Som jeg skrev kjøpte vi plast nå, for vi har nytt hus og hage for første gang og trenger noe nå. Så kommer vi nok til å kjøpe noen tremøbler på høstsalg senere, kanskje allerede til høsten for vi har stooor hage og plass til mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 10. april 2005 #10 Del Skrevet 10. april 2005 De har jo kommet med utemøbler som ligner på kurvmøbler, som tåler all slags vær. De er vedlikeholdsfrie med andre ord. Men det er jo ikke sikkert at du synes de er så fine. Men et tips var det iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 11. april 2005 #11 Del Skrevet 11. april 2005 Plast var helt uaktuelt for oss. Synes det er fælt, så vi kikket litt rundt etter noe i tre som ikke var avskrekkende i pris. Har kjøpt en gruppe på Jysk i klassisk design: Bord, 2 stoler og 3-seter sofa til 2000.- Møblene er i Hardwood heltre. Putene syr jeg selv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loop Skrevet 11. april 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er enig i at tre er stiligst, men det krever endel vedlikehold om det skal holde seg fint. Er ikke helt enig med meg selv hva jeg skal velge. Syns det er mye fint i sånn vedlikeholdt plast/rotting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 13. april 2005 #13 Del Skrevet 13. april 2005 Vi har nettopp kjøpt bord og tre-seters benk i Äpplerö serien fra IKEA. Kjøpte også 2 stoler, men de var fra Bollö serien. Veldig lik Äpplerö, men ca. 100 kr billigere pr. stol. Veldig fine, og ikke så dyrt. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. april 2005 #14 Del Skrevet 13. april 2005 Jeg foretrekker tre. Vi kjøpte bord ett år og fire stoler + puter sist år. Tretypen er nyatoh, og det ligger i den lavere enden av prisskalaen når det gjelder tremøbler. Jeg liker også hvitmalte tremøbler godt, men de vi har nå er kun oljebehandlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå