Gå til innhold

Gode tips til valentines gave til mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gi min kjære mann i år.. noen som har tips til hva jeg kan gi? Han er 28 år 😊👍🏼 

Anonymkode: 0eb20...02a

Skrevet

Opplevelsesgave fra Youwish. no ?

Anonymkode: 1bb92...94e

Skrevet

Blowjob

Anonymkode: fe078...394

• Liker 1
Skrevet

Hva liker han da? Er det noe han ønsker seg som du vet om?

Hadde du spurt mannen min, ville han sagt "Ingenting!", for hvis han får gave vet han at jeg håper på noe tilbake og det synes han er stress :ler: Hvis mannen din er av den typen er det kanskje en idé å gå ut og spise eller noe u steden?

Anonymkode: 96131...b84

• Liker 2
Skrevet

Liker han valentine og gaver, eller gjør du dette for din del?

Husker jeg styrte med kort og gave de første årene. Men så viste det seg at begge syntes dette bare var styr, og satt mye større pris på en god middag med litt vin til, og tid sammen. 

Anonymkode: 324d9...aa9

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blowjob

Anonymkode: fe078...394

Er det noe man gir i gave? 

Anonymkode: f0dde...383

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe mannen min en god spesiell øl fra polet, flakslodd, napoleonskake (han elsker det), skrive et kort og spise en god middag med han når ungene har lagt seg!

Ikke noe too big, men hyggelig 😊

Kinobilletter og middag kan jo også være greit?

Anonymkode: 8d5dc...4ac

Skrevet

Opplevelsesgave , klær/sko/klokke/lignende ,  intimmassasje, nytt sexy outfit og en kranglefri dag :)

Anonymkode: fb9c9...5e1

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Opplevelsesgave , klær/sko/klokke/lignende ,  intimmassasje, nytt sexy outfit og en kranglefri dag :)

Kranglefri dag faktisk.

Og ellers har dere det bra?

Anonymkode: c9ebe...ea7

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe man gir i gave? 

Anonymkode: f0dde...383

Står nok relativt høyt på ønskelista til menn som ikke får dette spesielt ofte. Tror det er en grunn til at det blir nevnt så ofte i tråder som dette. Er alltid et av de første forslagene. Personlig ville jeg ikke ønsket å fått dette som en slags motvillig tjeneste av kona, men hver sin smak. Et av mine største ønsker er nok at dette var noe hun plutselig fikk interesse/lyst til å gjøre, men vi har stort sett et bra sexliv så det er absolutt ikke kjempeviktig.

Men for å svare TS: Når det gjelder valentinesgave synes jeg det er veldig hyggelig med bare middag, vin, dessert og kanksje en lengre massasje. Trenger ikke nødvendigvis kjøpe noe spesielt til hverandre for å ha en hyggelig kveld :).

M30

Anonymkode: 3df48...283

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står nok relativt høyt på ønskelista til menn som ikke får dette spesielt ofte. Tror det er en grunn til at det blir nevnt så ofte i tråder som dette. Er alltid et av de første forslagene. Personlig ville jeg ikke ønsket å fått dette som en slags motvillig tjeneste av kona, men hver sin smak. Et av mine største ønsker er nok at dette var noe hun plutselig fikk interesse/lyst til å gjøre, men vi har stort sett et bra sexliv så det er absolutt ikke kjempeviktig.

Men for å svare TS: Når det gjelder valentinesgave synes jeg det er veldig hyggelig med bare middag, vin, dessert og kanksje en lengre massasje. Trenger ikke nødvendigvis kjøpe noe spesielt til hverandre for å ha en hyggelig kveld :).

M30

Har aldri sett det i sånne tråder før jeg, kan du backe opp den påstanden å si link? For at jeg skrev det var bare kødd fordi jeg vet det er mange menn her som bare ser på kvinner som noe kranglette og grinete herk men vi ER jo faktisk ikke det :)

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett det i sånne tråder før jeg, kan du backe opp den påstanden å si link? For at jeg skrev det var bare kødd fordi jeg vet det er mange menn her som bare ser på kvinner som noe kranglette og grinete herk men vi ER jo faktisk ikke det :)

Joda, det er et ganske vanlig forslag. Men som sagt så synes jeg det er et ganske dårlig forslag. Mange linker her, så bare å se igjennom trådene:

http://lmgtfy.com/?q=gave+blowjob+site%3Aforum.kvinneguiden.no

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det er et ganske vanlig forslag. Men som sagt så synes jeg det er et ganske dårlig forslag. Mange linker her, så bare å se igjennom trådene:

http://lmgtfy.com/?q=gave+blowjob+site%3Aforum.kvinneguiden.no

Blowjob ja. Jeg trodde du mente at det ble skrevet ofte at kranglefri dag var en gave. Kranglefri bør jo være noe begge vil ha det hver dag :) Men blowjob er jeg enig i at kan være en gave, det er ikke alle som liker å suge men som gjør det ved spesielle anledninger. Det er også forskjell på en hverdagsblowjob og en gaveblowjob hehe :)

Skrevet

Min mann som er 28 år ønsker seg tid til å spille og god mat. Og det får han.. 

liker selv valentines day opplegget men han gjør ikke det. Så jeg gir han det han vil ha. 

Annenhvert år så får jeg mitt ønske oppfylt med alt valentines day tullet. 

Anonymkode: 01fe6...c86

Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blowjob ja. Jeg trodde du mente at det ble skrevet ofte at kranglefri dag var en gave. Kranglefri bør jo være noe begge vil ha det hver dag :) Men blowjob er jeg enig i at kan være en gave, det er ikke alle som liker å suge men som gjør det ved spesielle anledninger. Det er også forskjell på en hverdagsblowjob og en gaveblowjob hehe :)

Ah, da skjønner jeg forvirringen. Nei, jeg tror ikke at "kranglefri dag" er spesielt vanlig som gave. Dersom kranglefri dag kun skjer ved spesielle anledninger tror jeg ikke forholdet er liv laga uansett 😂

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, da skjønner jeg forvirringen. Nei, jeg tror ikke at "kranglefri dag" er spesielt vanlig som gave. Dersom kranglefri dag kun skjer ved spesielle anledninger tror jeg ikke forholdet er liv laga uansett 😂

Ja sorry jeg ser nå at jeg ble forvirret over sitatene her inne selv og surret litt med hvem som svarte til hva! Hehe enig!

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann som er 28 år ønsker seg tid til å spille og god mat. Og det får han.. 

liker selv valentines day opplegget men han gjør ikke det. Så jeg gir han det han vil ha. 

Annenhvert år så får jeg mitt ønske oppfylt med alt valentines day tullet. 

Anonymkode: 01fe6...c86

Ikke kall det for tull når du liker det :)

Valentines er kjempe koselig men like koselig å ha det ekstra romantisk på andre dager i året også da :)

Romantikk er livet ❤️

• 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.2.2019 den 2.16):

Ikke kall det for tull når du liker det :)

Valentines er kjempe koselig men like koselig å ha det ekstra romantisk på andre dager i året også da :)

Romantikk er livet ❤️

Nei, det er en importert dag med kjøpepress. Er det romantikken som er viktig, kan det gjøres tilnærmet gratis🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...