Gå til innhold

Pakken er ikke mottatt, kan det være den ikke ble sendt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er den samme som over her. Skal love deg at posten ikke kunne gjøre en dritt heller selvom det var en pakke. Så lenge det er uten sporing (brev eller pakke) er ALT SENDERENS FEIL, i følge posten. Men som jeg skrev over her, min dukka jo opp igjen til sender, så får håpe trådstarter er like heldig. Vet du om sender skrev sitt navn og adr på brevet, Ts?

Anonymkode: 30ec2...449

Takk det hjelper litt å høre at det plutselig dukket opp hos deg.....! Er ganske krise om det er borte..
Ja hun sa hun har skrevet sitt navn og adresse som avsender bakpå bobleplast konvolutten så hun sa det var rart at jeg ikke hadde fått det siden hun ikke hadde fått det i retur heller. Hun lurte på om jeg løy når jeg sa jeg fortsatt ikke hadde fått det, og jeg lurer på om hun lyver om at hun har sendt det siden ingen av oss har mottatt det eller hun fått det i retur heller for vi trodde ikke brev bare kunne bli borte i posten på den måten! :(:(:(:(

Anonymkode: 600c7...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til nærmeste post i butikk og si at du vil etterlyse en sending. Fyll ut skjemaet du får med mest mulig opplysninger (mottaker, avsender, når det ble sendt, fra hvilken Pib det ble sendt, størrelse på konvolutten, innhold osv). 

Alle de sendingene jeg har etterlyst i min til i post i butikk har dukket opp.

Anonymkode: 71ae4...f01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...