AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #21 Skrevet 5. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kino og bussen på vinteren er ikke helt anledningen for kjole bare så det er sagt. Kan du ikke heller spørre hun hva hun kunne tenke seg å gjøre på valentines da? Så ikke dette her blir helt kræsj og flopp Brettspill er helt ok, mange greie på bokhandelen, men spørs jo litt åssen personer dere begge er. Noen syntes sånt er kjempe teit, andre syntes det er gøy når man først gjør det og kommer igang. Spill og quiz er noe mange forbinder med barndommen men noe som er helt vanlig å ta opp igjen i 30 og 40 årene når man er ferdig med dataspill og festing. Anonymkode: 12d72...ae7 Ingen av oss er så bortskjente at vi ikke kan sitte på bussen i 20 min og gå fra busstoop til kinoen som tar 5 min. Vi gjlr jo dette hver gang vi skal ut på byn en lørdagskveld Anonymkode: 63bfd...583 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #22 Skrevet 5. februar 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a5688...d29 Nå har dere vært gift i 20 år og vi har datet i 5 mnd. Så det blir litt annerledes. Vennligst kom deg ut av tråden. Du har ingenting å gjøre her🙂 Anonymkode: 63bfd...583 3
triggered2019 Skrevet 5. februar 2019 #23 Skrevet 5. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a5688...d29 Nemmen dakkar. Overrasker ikke mannen deg på valentines? Derfor må du lage spetakkel i denne tråden😭 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #24 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen av oss er så bortskjente at vi ikke kan sitte på bussen i 20 min og gå fra busstoop til kinoen som tar 5 min. Vi gjlr jo dette hver gang vi skal ut på byn en lørdagskveld Anonymkode: 63bfd...583 Dere høres mer og mer ut som unge og ikke 40 år gamle. Er ikke vanlig at 40 år gamle folk går ut på byen hver lørdag i kjole og penklær på vinteren Uansett var ikke poenget mitt at dere ikke kan sitte på bussen, men at det blir kalt i penstas med buss og gåing og ganske malplassert og kleint i penstas i en kinosal som er så hverdagslig..... anyways tips til romantisk film er The Notebook, lite som kan toppe den, en film både menn og kvinner vil huske Anonymkode: 12d72...ae7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #25 Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere høres mer og mer ut som unge og ikke 40 år gamle. Er ikke vanlig at 40 år gamle folk går ut på byen hver lørdag i kjole og penklær på vinteren Uansett var ikke poenget mitt at dere ikke kan sitte på bussen, men at det blir kalt i penstas med buss og gåing og ganske malplassert og kleint i penstas i en kinosal som er så hverdagslig..... anyways tips til romantisk film er The Notebook, lite som kan toppe den, en film både menn og kvinner vil huske Anonymkode: 12d72...ae7 Har sett the notebook. Dessverre med feil kvinne🤪 men kan late som jeg ikke har sett den da. Fin den filmen Anonymkode: 63bfd...583
Gjest camill Skrevet 5. februar 2019 #26 Skrevet 5. februar 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei valentines er neste uke! jeg dater noen, vi er veldig nære hverandre, men det er veldig komplisert, hun sier hun elsker meg, jeg elsker henne også. det går veldig bra med oss for tiden og neste uke skal hun sove hos meg noen dager. jeg tenkte å ta henne med på middag ute, på fin resturang, ta på meg dressskjorte, dressbukse, og kle meg ordentlig, så noe drikke til middagen, endel snakking og kino etterpå og hjem og ha sex dessverre så har jeg ikke råd til dette akkurat nå, blir mye regninger neste mnd og mye som skal betales. jeg lurte på om dette var greit, eller om det blir veldig kleint, vi er forresten begge 40 år 1. overraske henne med hjemmelaget middag hjemme, yndlingsmaten hennes, ha mørk stemmning i stua, med levende lys, roser på bordet, og lav, romantisk musikk i bakgrunnen, spise, prate og drikke litt vin 2. ta bussen sammen til sentrum, det er koselig å sitte sammen to på bussen og har som sagt ikke råd til taxi nå 3. kino i sentrum 4. vist jeg har mer penger igjen kan vi eventuelt ta noen drinker på en bar for å prate, så dra hjem hva synest dere ? jeg er ikke en gjerriknark eller noe, gjør mye fint for henne som koster mye penger, men neste mnd er usikker med tanke på regninger og utgifter noe dere ville hatt annerledes ? skal jeg skippe drikkingen på bar og heller avslutte kvelden hjemme hos meg etter kino ? Anonymkode: 63bfd...583 Høres kjempe koselig ut! Holder massevis med bare punkt en også. Finn en ordentlig fin film dere kan kose dere med hjemme, er minst like koselig det. Spar pengene fra punkt to og tre, så kan du kanskje finne en liten fin gave også. Endret 5. februar 2019 av camill
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #27 Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, camill skrev: Høres kjempe koselig ut! Holder massevis med bare punkt en også. Finn en ordentlig fin film dere kan kose dere med hjemme, er minst like koselig det. Spar pengene fra punkt to og tre, så kan du kanskje finne en liten fin gave også. Jeg er enig i at et smykke i pen eske fra gullsmeden til 400 kr er bedre enn å bruke 400 kr på kinobilletter og bussbilletter Anonymkode: 12d72...ae7 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #28 Skrevet 5. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere høres mer og mer ut som unge og ikke 40 år gamle. Er ikke vanlig at 40 år gamle folk går ut på byen hver lørdag i kjole og penklær på vinteren Uansett var ikke poenget mitt at dere ikke kan sitte på bussen, men at det blir kalt i penstas med buss og gåing og ganske malplassert og kleint i penstas i en kinosal som er så hverdagslig..... anyways tips til romantisk film er The Notebook, lite som kan toppe den, en film både menn og kvinner vil huske Anonymkode: 12d72...ae7 Høres jo mer og mer ut som om du virkelig er helt koko!🤪 Stakkars alle 40-åringer... Høres jo helt grusomt ut😅 Ikke får man gå ut på byen hver helg og ikke får man pynte seg om man vil. Samma om kinosalen er hverdagslig eller ei.. Hva har det med deg å gjøre hva dama hans skal kle seg i? Om du vil sitte og rotne i sofaen din 24/7 og aldri stelle deg, så må vel ikke alle på 40 slutte å leve eller pynte seg? Anonymkode: 8f55a...906 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #29 Skrevet 5. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig i at et smykke i pen eske fra gullsmeden til 400 kr er bedre enn å bruke 400 kr på kinobilletter og bussbilletter Anonymkode: 12d72...ae7 Regn med litt snacks også, så er det fort oppe i 600-700😃 Anonymkode: 8f55a...906
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #30 Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres jo mer og mer ut som om du virkelig er helt koko!🤪 Stakkars alle 40-åringer... Høres jo helt grusomt ut😅 Ikke får man gå ut på byen hver helg og ikke får man pynte seg om man vil. Samma om kinosalen er hverdagslig eller ei.. Hva har det med deg å gjøre hva dama hans skal kle seg i? Om du vil sitte og rotne i sofaen din 24/7 og aldri stelle deg, så må vel ikke alle på 40 slutte å leve eller pynte seg? Anonymkode: 8f55a...906 Sant det, du tok meg der! Man trenger ikke sitte hjemme å råtne foran TVen selvom man har bikka 40 , og det bør være ok å kle seg som man vil selvom settingen er casual men personlig hadde jeg syntes det var veldig flaut og personlig mista jeg interessen for å gå ut på byen når jeg bikka 25 men du har rett, man skal ikke slutte å leve selvom man har blitt 40 Anonymkode: 12d72...ae7 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #31 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sant det, du tok meg der! Man trenger ikke sitte hjemme å råtne foran TVen selvom man har bikka 40 , og det bør være ok å kle seg som man vil selvom settingen er casual men personlig hadde jeg syntes det var veldig flaut og personlig mista jeg interessen for å gå ut på byen når jeg bikka 25 men du har rett, man skal ikke slutte å leve selvom man har blitt 40 Anonymkode: 12d72...ae7 Hadde følt meg litt overpynta selv, men en langermet hverdagskjole hadde nok gått fint☺️ Ønsker deg fin kveld! Anonymkode: 8f55a...906
SoWhat? Skrevet 5. februar 2019 #32 Skrevet 5. februar 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere høres mer og mer ut som unge og ikke 40 år gamle. Er ikke vanlig at 40 år gamle folk går ut på byen hver lørdag i kjole og penklær på vinteren Uansett var ikke poenget mitt at dere ikke kan sitte på bussen, men at det blir kalt i penstas med buss og gåing og ganske malplassert og kleint i penstas i en kinosal som er så hverdagslig..... anyways tips til romantisk film er The Notebook, lite som kan toppe den, en film både menn og kvinner vil huske Anonymkode: 12d72...ae7 Slutt å vær så firkantet. Folk tar faktisk buss uavhengig av alder og klær, og om du ikke syns det er vanlig, SO WHAT?! Skal alle følge uskrevne regler for at folk ikke skal slenge med leppa her? Dere er så..triste og intolerante. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #33 Skrevet 5. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Regn med litt snacks også, så er det fort oppe i 600-700😃 Anonymkode: 8f55a...906 240 kinobiletter.150 på snop ish Anonymkode: 63bfd...583
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #34 Skrevet 5. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 240 kinobiletter.150 på snop ish Anonymkode: 63bfd...583 Ok så 240 + 150, tror nok det blir mer kanskje 180 men. Da er du oppe i hvertfall 390 kroner. De har søte smykker fra 395 på Juvelen hvertfall Anonymkode: 12d72...ae7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #35 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok så 240 + 150, tror nok det blir mer kanskje 180 men. Da er du oppe i hvertfall 390 kroner. De har søte smykker fra 395 på Juvelen hvertfall Anonymkode: 12d72...ae7 Nja. Vet ikke. Burde man ikke kjøpe noe skikkelig og ordentlig når man først kjøper noe slikt? Anonymkode: 63bfd...583
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #36 Skrevet 5. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nja. Vet ikke. Burde man ikke kjøpe noe skikkelig og ordentlig når man først kjøper noe slikt? Anonymkode: 63bfd...583 Nei det må man ikke nødvendigvis, det er en veldig hyggelig gest med et smykke fra gullsmeden på valentines. Prisen vet jo ikke hun, og det er ikke normalt å akuratt kjøpe diamanter til valentines heller med mindre man er millionær. Grunnen til at jeg vet at det fins fine smykker fra 395 der er fordi jeg fikk et selv for et par år siden, ble kjempe glad og tenkte det kosta rundt 800-1200 kroner men så det senere for 395. Prisen har ikke noe å si det, det er jo tanken Hvis du vet stjernetegnet hennes kan du kjøpe et smykke med stjernetegnet på (som jeg fikk) , det følger med fin eske og de pakker inn i pent papir for deg så det blir ekstra stas å få Anonymkode: 12d72...ae7 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #37 Skrevet 5. februar 2019 Siden du til vanlig viser henne oppmerksomhet og hun vet at du ikke er gjerrig,så kommer du langt med litt kreativitet. I begynnelsen av forhold så vil man gjerne vise seg fra sin beste side,så da er det mulig at hun bruker endel penger på forberedelser dersom du ber henne pynte seg til deres kveld ute. (Det tenker ikke alle menn over) Kanskje hun kjøper et nytt antrekk, frisør osv.....Hvis du da har lagt opp til kino,så vil hun bli skuffet. (Hvis hun har brukt 1000-2000 kr på antrekk/frisør) Bortkastet i en mørk kinosal...Særlig når man er så voksne som dere...Hyggelig med kino i hverdagen,men det er ikke noe man dresser seg opp til. Vær heller ærlig i forkant når det gjelder at du har regninger forestående,det viser at du er ansvarlig og åpen. Det vil vise henne at du har tillit til henne. Men du bør følge opp med litt kreativitet når det gjelder romantikken denne kvelden. Mitt råd er : Romantisk middag hjemme. Gullsmykke på salg ( ofte gullsmedbutikker har 50-70%salg ) og et kort med et dikt du skriver spesielt til HENNE. Du trenger ikke være en rimende poet-bare skriv fra hjertet en tekst som omhandler dine følelser for henne + røde roser ( et MUST på Valentinesdagen). Lykke til ! Anonymkode: 931a7...cb2 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #38 Skrevet 5. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du til vanlig viser henne oppmerksomhet og hun vet at du ikke er gjerrig,så kommer du langt med litt kreativitet. I begynnelsen av forhold så vil man gjerne vise seg fra sin beste side,så da er det mulig at hun bruker endel penger på forberedelser dersom du ber henne pynte seg til deres kveld ute. (Det tenker ikke alle menn over) Kanskje hun kjøper et nytt antrekk, frisør osv.....Hvis du da har lagt opp til kino,så vil hun bli skuffet. (Hvis hun har brukt 1000-2000 kr på antrekk/frisør) Bortkastet i en mørk kinosal...Særlig når man er så voksne som dere...Hyggelig med kino i hverdagen,men det er ikke noe man dresser seg opp til. Vær heller ærlig i forkant når det gjelder at du har regninger forestående,det viser at du er ansvarlig og åpen. Det vil vise henne at du har tillit til henne. Men du bør følge opp med litt kreativitet når det gjelder romantikken denne kvelden. Mitt råd er : Romantisk middag hjemme. Gullsmykke på salg ( ofte gullsmedbutikker har 50-70%salg ) og et kort med et dikt du skriver spesielt til HENNE. Du trenger ikke være en rimende poet-bare skriv fra hjertet en tekst som omhandler dine følelser for henne + røde roser ( et MUST på Valentinesdagen). Lykke til ! Anonymkode: 931a7...cb2 Hun kommer garantert ikke til p bruke så mye penger på å dolle seg op. Hun er alenemor med dårlig råd. Men hun går alltid i klær jeg liker. Som stram tights eller viser mye kløft for å gjøre meg glad. Vet hun kommer til å pynte seg. Men ikne noe frisør og nye klær. Et kort var veldig god ide, litt usikker om det er litt tidlig for det. Det med smykke er en god ide. Men hun har så mange fra før av. Noe annet ? Smykker og ringer har hun plenty av Anonymkode: 63bfd...583
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #39 Skrevet 5. februar 2019 Hvis dere har brukt ordene ; jeg elsker deg,så er det vel ikke for tidlig med noen elskelige ord på et kort😉 Ellers er det veldig mange fine sølvsmykker med et hjerte. Anonymkode: 931a7...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #40 Skrevet 5. februar 2019 Ellers kan du jo tenke på en gave innenfor et felt som hobby/fritidsinteresse som viser at du har lagt litt tanke bak det. Vil bare påpeke igjen at det å stæsje seg skikkelig opp for å gå på kino ikke er noe for oss voksne damer...om vi ikke har brukt mye penger til forberedelsene,så bruker man hvertfall et par timer med å gjøre seg klar.( enklere for dere menn😋) Hvertfall hvis hun er en travel alenemamma. Har hun forresten barnepike denne kvelden? Valentine er på en hverdag dette året. Anonymkode: 931a7...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå