AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Denne gikk på tv i helgen og jeg slo på for å se, jeg har ikke i det hele tatt fått med meg hva den handler om, jeg ble sittende og gråte som en unge! Ble totalt tatt på sengen og helt slukt inn i følelsleslivet i filmen. Flere som har sett den og ble rørt? Anonymkode: d2a38...097 1
Gjest loveli Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Så den samtidig som deg. Synes skuespillerne overdrev veldig, så jeg følte jeg så på et teaterstykke fremfor en film. Ble derfor ikke revet med. Liker skuespillerne i andre roller da... Men ble positivt overrasket over at han faktisk valgte å dø, ventet hele filmen på en skikkelig klisjé av en slutt der hun reddet han. Jeg mener, hele resten av filmen var veldig forutsigbar så det hadde ikke kommet som noe sjokk. Hm.. nei, likte ikke...
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Du må lese bøkene! Jeg ble skuffet over filmen. Syns den var kjedelig, hadde nok sett for meg at den skulle være bedre enn den var. Anonymkode: f90f3...b99 2
gurine Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Bare hørt den på lydbok. Der var formidlingsevnen så fantastisk at jeg ikke klarte å se filmen. Redd det skal ødelegge. Men ja, den er gripende ja. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Fin film, men den kunne blitt gjort mye bedre. Boken er kjempebra! Da husker jeg at jeg ble sittende i 2-3 dager og tenke på slutten... Han skulle jo overleve! 😱 I boken er det jo mange flere «scener», lengre samtaler, mange ting som ikke kom med i filmen. Jeg synes også de overdrev enkelte ting, sånn som når de sitter på stranda og Lou prøver å overbevise Will om å leve videre mens han sier nei og ønsker at hun skal bli med til Sveits. Jeg synes spesielt hun Lou var litt unaturlig der, litt teateraktig. Anonymkode: dc710...1b2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Jeg synes den var dårlig. Prøvde også å oppfølgeren og klarte ikke mer enn noen sider, så utrolig dårlig! Anonymkode: 55548...675
kvinneguide Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Elsket boka! Likte filmen også, selv om den ikke nådde opp til mine forestillinger, hehe. Historien er god, men filmen fremsto litt amerikanisert. Liker vanligvis det ekte i engelske filmer, og hadde litt annet bilde av hovedpersonen fra engelsk arbeiderklassestrøk.
Missy77 Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Leste boken i sommer, uten å ha hørt på forhånd hvordan det skulle ende. Så utrolig trist.... Boka var bra! ✌🏼 1
Million Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 Leste boka først, overrasket over slutten og felte noen tårer. En uvanlig kjærlighetshistorie. Så filmen også, og jeg likte den også godt, jeg. Skuespilleren som har den kvinnelige hovedrollen gjorde en god figur, synes jeg.
Bibben Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 Lå som en baby og gråt etter å ha lest boka. Filmen kan ikke måle seg med boka, synes jeg da😊
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 Jeg likte filmen godt 🙂 Anonymkode: 6e2b5...0f0
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 Skal de to andre bøkene i denne serien også filmatiseres? Anonymkode: 88c3f...2be
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #15 Skrevet 9. februar 2019 3 timer siden, Zaga skrev: Når går filmen på TV? Den gikk på tv forrige lørdag Anonymkode: dc710...1b2 1
Zaga Skrevet 9. februar 2019 #16 Skrevet 9. februar 2019 Ååå lyst til å se den. Visste ikke at den gikk på TV forgje lørdag.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #17 Skrevet 9. februar 2019 Filmen var kjedelig og generellt klein, boken derimot👏🏼 Anonymkode: d96bd...e83
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2019 #18 Skrevet 9. februar 2019 Filmen var generelt banal. Det jeg husker best er de irriterende øyenbrynene til hovedinnehaversken og at Will ble rullet rundt ute i rullestol uten nakkestøtte. Nakkestøtte ser nok ikke like sexy ut, men duverden så praktisk for å unngå whiplash.. Må man sitte i stol halve dagen skal den ihvertfall ha nakkestøtte Anonymkode: 5fbe4...2ca
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #19 Skrevet 10. februar 2019 Boka var bra! Anbefales. Filmen gav jeg opp. Har du sett PS Jeg elsker deg? Apropo litt gråte film Anonymkode: 78765...f0e
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2019 #20 Skrevet 10. februar 2019 Hvilken kanal gikk filmen på ? Fins den på Netflix eller noe lignende ? Anonymkode: 57d0d...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå