Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen har råd og erfaringer å dele for føler jeg har nådd en midtlivskrise nå!
Jeg har de siste årene fått tynnere hår og spesielt i vikene, på den ene siden av hodet er det veldig synlig!
Jeg bruker ikke hårstrikk eller hårføner lenger og har slutta å farge håret. Den siden av hodet det er mest synlig på er den siden jeg oftest sovet med ned mot puta så jeg har byttet putetrekk til silketrekk for et års tid siden men jeg syns vikene bare blir værre.... Nå har moren min til og med kommentert det!

Blodprøver og hormonprøver er OK hos fastlege. Jeg går på ekstra vitaminer, d vit, b vit og biotin. Prøvde en flaske med minoxidil men uten effekt,men turte ikke kjøpe en flaske til fordi jeg leste at flere fikk enda tynnere hår av minoxidil og det turte jeg ikke rissikere.
Ikke alopecia hvor jeg mister store hårdotter men fellingen er tydeligvis stor og jeg legger merke til når jeg skifter på senga at det er mye hår i den, og av og til mye i dusjsluket. Hårbørsten fyller seg raskt opp med hår.

Hvordan kan jeg få igjen håret og stoppe dette her?!

Anonymkode: 9f071...49e

Skrevet

Nisim fra apoteket

Anonymkode: 89765...36b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...