Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mange år nå har jeg lett etter en veske, og ikke funnet den. Men nå er den plutselig så trendy at halvparten kunne vært nok! Jeg snakker selvsagt om en ganske stor skinnveske, med mange lommer og rom. Den må enten ha lange nok håndtak til å slenge den over skulderen, eller ha skulderstropp i tillegg. Jeg fant en fin på HM til 798,-, i brunt skinn, men den var utsolgt før jeg fikk sukk for meg. Har også lyst på en i sort, og det har jeg ikke sett enda. (Bortsett fra at veskene fra Balenciaga ligner litt på det jeg er ute etter.)

Noen som har tips til hvor jeg kan få tak i en sånn veske? Bruker gjerne litt penger på den om det er god kvalitet, men ikke sånn at det knekker hele økonomien.

Videoannonse
Annonse
Gjest siri piri
Skrevet

jeg fant min på HM, men det er nok ikke den du mener, for den jeg kjøpte kostet 998,- (var det denne du snakket om? http://shop.hm.com/shop/do?action=viewcamp...ashion3b&page=4 ) Synes faktisk den til 998 er enda kulere og mer særegen. Det er bilde av den i Mag bladet som er nå faktisk. (første Mag jeg leste siden jeg var fjortis --blitt bra blad, ligner Det Nye nå)

Jeg tror vesken bare finnes på enkelte butikker, kjøpte min på Majorstua. Seriøst høstens kuleste veske, og jeg har ikke sett noen andre med den heller! (kanskje fordi den er dyr til å være HM? eller fordi den er utsolgt?? :roll: )

var nok ikke noe særlig til hjelp :oops: men håper du finner en du liker!

Skrevet

Prøvd på nettet? Ebay har mye rart, til en bra pris.

Skrevet

Jo, det var den, siri piri! Har bare sett feil på prisen jeg da. Da blir det en liten runde i oslos hm'er i morgen, kan jo hende jeg er heldig og finner den et sted.

Imax, skal sjekke ut ebay også. Men, siden jeg vil ha i skinn så blir det fort dyrt, og da syns jeg det er dumt å ikke få se varen først. Men, kan jo hende jeg kan gjøre et kupp!

Gjest blå uinnlogget
Skrevet

NÅ ble jeg utrolig nyskerrig. Hvilken veske. Jeg fikk ikke opp noen veske til 998,- da jeg åpnet linken......

Skrevet

Det står ikke pris på den, men det er den brune vesken hun til høyre har over skulderen.

Gjest siri piri
Skrevet

oops-- du hadde rett angående prisen... :) den koster 798,-

håper du finner den!

Gjest SannnaSoool
Skrevet

Den ligger på nettbutikken til H&M da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...