AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Kjenner jeg er rett og slett lei av sære og pripne damer som er kåte en gang eller to i uken. Jeg er snart førti og har behov for sex hver dag. Fant meg en søt liten transvestitt på 27 som fikk leie hybelleiligheten og nå får jeg så mye blowjobs og trang rumpe som jeg bare ønsker meg. Hun er sexy og hun kler seg sexy og hun elsker at jeg er «mannen hennes» som hun sier. Andre som synes transer er deiligere enn slitne kvinnfolk? Anonymkode: dabc1...565 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner jeg er rett og slett lei av sære og pripne damer som er kåte en gang eller to i uken. Jeg er snart førti og har behov for sex hver dag. Fant meg en søt liten transvestitt på 27 som fikk leie hybelleiligheten og nå får jeg så mye blowjobs og trang rumpe som jeg bare ønsker meg. Hun er sexy og hun kler seg sexy og hun elsker at jeg er «mannen hennes» som hun sier. Andre som synes transer er deiligere enn slitne kvinnfolk? Anonymkode: dabc1...565 *Han Anonymkode: 1d8df...c7c 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Lol, som om det skulle være noe tap for kvinnfolk - drøm videre! Anonymkode: f0469...d2e 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lol, som om det skulle være noe tap for kvinnfolk - drøm videre! Anonymkode: f0469...d2e Det er vel ingen som har påstått det? Anonymkode: dabc1...565
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Gratulerer for å endelig stå frem og innse du er homofil Er desverre en del menn som ikke innser dette før langt ute i godt voksen alder, ved å stå frem her inspirerer du nok mange skaphomser til å tørre å leve ut sin seksualitet med menn som de egentlig tenner på istedet for damer Anonymkode: 99153...64e 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Gratulerer for å endelig stå frem og innse du er homofil Er desverre en del menn som ikke innser dette før langt ute i godt voksen alder, ved å stå frem her inspirerer du nok mange skaphomser til å tørre å leve ut sin seksualitet med menn som de egentlig tenner på istedet for damer Anonymkode: 99153...64e Nei, er ikke homse. Bifil kanskje, men har hatt omlag 30 kvinner i livet og har nå funnet ut at transer er mye kåtere og villigere. Er helt uaktuelt med noe hårete muskuløst mannfolk, for den rollen er det jeg som har og tanken på sex med en maskulin mann gjør meg kvalm. Anbefales sier jeg bare! 👍🏻😉😁 Anonymkode: dabc1...565
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Mange menn klarer å leve ganske ok+ med en kvinne i livet sitt, men nå som du har gitt en så innovativ anbefaling så vet de iallfall at de har et valg om det skulle skjære seg. Hverdagshelt er du! Anonymkode: 73132...e02 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå