Gjest 18 Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 hei! når dere barberer legger/armhuler/kjønnsorgan hvilken retning drar dere høvelen da? redd for inngrodde hår og sår hud...
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Drar først nedover, så oppover etterpå for å få vekk det som ikke vil bort. Det er på beina. Egentlig i armene også, drar på en måte armhulene ut for å stramme huden og få med alt sammen. Kjønnsorgan barberer jeg IKKE imot hårene hvis det er en helt ny høvel, da er jeg solgt. Barberer bare med hårene der.
Gjest Cerise Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Gjør som "18", drar først med hårene, så mot hårene etterpå, det gjør jeg alle plasser jeg barberer meg.
Gjest manic Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Det er viktig å bruke et godt barberskum og passe på at huden er litt myk og tøyelig (smør deg inn med fuktighetskrem først og så dusj en stund i varmt vann). Decleor sitt barberskum for menn er supert!! Jeg barberer med hårene på bikinilinja, og kanskje et par raske drag mothårs, dess mere drag dess mere riping av huden :=) Det går jo an å nappe de hårene man ikke får meg seg også :o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå