blomaden Skrevet 4. februar 2019 #1 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) Hei! Er en jente i starten av 20 årene, har ikke så mange venner siden jeg er sykemeldt. Synes det er veldig vanskelig å få meg venner.. noen interesser er Netflix, prating, gå tur, reise, dyr, tegning, baking og lage mat Endret 4. februar 2019 av blomaden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malinl Skrevet 10. mars 2019 #2 Del Skrevet 10. mars 2019 Hei! Bare å sende meg en melding om du vil slå av en prat 😄 - Jente 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rilin Skrevet 2. juli 2019 #3 Del Skrevet 2. juli 2019 På 4.2.2019 den 22.22, blomaden skrev: Hei! Er en jente i starten av 20 årene, har ikke så mange venner siden jeg er sykemeldt. Synes det er veldig vanskelig å få meg venner.. noen interesser er Netflix, prating, gå tur, reise, dyr, tegning, baking og lage mat Hei! Hvor i Trøndelag bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apr Skrevet 25. juli 2019 #4 Del Skrevet 25. juli 2019 Kan godt være vennen din. Jente 22 her og bor i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To livredde jenter Skrevet 30. juli 2019 #5 Del Skrevet 30. juli 2019 Godt det er flere som synes det er vanskelig å bli kjent med nye... vi er to venniner på 20 og 23 år, og vi kunne godt tenkt oss flere jentevenner:) interesser; film/serie spill/musikk fest/sosialtlag/vinkvelder gåturer Spontane opplevelser/bowling/kino/minigolf/klatring og mye mer, liker generellt og komme oss ut av leiligheten😄 begge jobber:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå