Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en del år tilbake var jeg i et tredveårslag. Moren til jubilanten var med og var mitt ansvar ved bordet. Så tar hun meg på skulderen og besvimer. Herregud, du er sterk jeg klarer ikke mer...., sier hun og blir liggende på et mørkt rom to timer,

Da hun kom tilbake holdt hun på min kjæreste sin arm  som samtidig holdt på min. Jeg kjente en tydelig varme. Sprøtt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint beskrives logisk med blodtrykksfall og du blir varm etterpå. Ikke noe mer

Anonymkode: e25fc...fc4

• Liker 3
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan fint beskrives logisk med blodtrykksfall og du blir varm etterpå. Ikke noe mer

Anonymkode: e25fc...fc4

I dette tilfellet var det nok noe mer. Kjæresten ble bedt om å holde på min arm. Da denne damen tok på hennes andre arm kjente jeg tydelig mer varme fra kjæreste. Hun livnærte seg som healer og var omtalt i media.

En annen gang var jeg vitne til en person som strevde med en frossen billås. Så kom det en mann forbi, holdt tommelen noen cm fra låsen og sa: Prøv nå...og ja låsen var tint.

Jeg prøver alltid å finne logiske forklaringer. Noen ganger uten hell.

Skrevet
På 10.2.2019 den 20.44, Mons skrev:

I dette tilfellet var det nok noe mer. Kjæresten ble bedt om å holde på min arm. Da denne damen tok på hennes andre arm kjente jeg tydelig mer varme fra kjæreste. Hun livnærte seg som healer og var omtalt i media.

En annen gang var jeg vitne til en person som strevde med en frossen billås. Så kom det en mann forbi, holdt tommelen noen cm fra låsen og sa: Prøv nå...og ja låsen var tint.

Jeg prøver alltid å finne logiske forklaringer. Noen ganger uten hell.

Her har du forklaringer som er uendelig mye mer sannsynlig enn tusser, troll og helbrederkvinner:

Du så på at kvinnen tok på kjæresten din, og da kom placeboeffekten. Underbevisstheten din fikk deg til å føle at det kom mer varme fra kjæresten din mens hun tok på ham, men det gjorde det nok egentlig ikke. Hvis du ikke hadde sett på henne eller visst akkurat når hun tok på armen til kjæresten din, ville du aldri ha merket noe.

Flere muligheter på nr 2:

-Du hadde strevd med låsen sånn at isen var nesten helt løst opp, og det var en tilfeldighet at den låste seg opp da du prøvde igjen.

- Når du prøvde på nytt etter en kort pause, så gjorde du det på en roligere, mer kontrollert måte, og fikk det derfor til.

- Han var nærmere låsen enn du husker, og brukte kroppsvarmen sin til å smelte isen.

Evt. en kombinasjon.

Anonymkode: ef080...860

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...