Gjest solavskjerming Skrevet 4. februar 2019 #41 Del Skrevet 4. februar 2019 Gleder meg til vi får mildere enn -15 ☺️ Og ikke minst varmere enn -10 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 4. februar 2019 #42 Del Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, Zikkzakk skrev: Her i nord blir det vel 15 minusgrader i noen måneder til vil jeg tro. Så lenge vi får mer enn 2 sommerdager som vi fikk i fjor så skal jeg være fornøyd jeg altså. Nå underdriver du vel litt.., jeg synes jammen at det var minst 4 dager med sommertemperatur, her jeg bor ihvertfall. Mulig jeg bor i et spesielt godt klimatisk område . Dog fikk jeg nesten et par uker med temperaturer mellom 26-36 grader i to av nabolandene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. februar 2019 #43 Del Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, theTitanic skrev: Så for varmt er også feil?? Blir bare to årstider igjen til deg da... Det deiligste er når det er kjølig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #44 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, theTitanic skrev: Så for varmt er også feil?? Blir bare to årstider igjen til deg da... Nei, en normal sommer er det jeg vil ha. Jeg jobber jævla hardt fysisk (I skogen) så da er det ikke godt med 33 grader. Varmen kan i såfall komme etter kl 16:30 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #45 Del Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, solavskjerming skrev: Gleder meg til vi får mildere enn -15 ☺️ Og ikke minst varmere enn -10 🤩 Det må bli 30 grader varmere enn -10 før det er fin sommertemperatur 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest solavskjerming Skrevet 4. februar 2019 #46 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, antikrist 666 skrev: Det må bli 30 grader varmere enn -10 før det er fin sommertemperatur 😉 Men sommeren er ennå 4,5-5 mnd unna. Mange fantastiske vinterdager før den tid, så lenge det blir mildere enn -15 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #47 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, solavskjerming skrev: Men sommeren er ennå 4,5-5 mnd unna. Mange fantastiske vinterdager før den tid, så lenge det blir mildere enn -15 😊 Mildere enn -5 og vindstille så skal jeg ikke klage 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 4. februar 2019 #48 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, antikrist 666 skrev: Nei, en normal sommer er det jeg vil ha. Jeg jobber jævla hardt fysisk (I skogen) så da er det ikke godt med 33 grader. Varmen kan i såfall komme etter kl 16:30 😉 Sørgelige nyheter til deg i denne tråden altså. Det er lang vinter i Skandinavia, og når sommeren kommer er varmeste tid på døgnet 13-15... Stå opp før er et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #49 Del Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, theTitanic skrev: Sørgelige nyheter til deg i denne tråden altså. Det er lang vinter i Skandinavia, og når sommeren kommer er varmeste tid på døgnet 13-15... Stå opp før er et alternativ. Jeg får høre med arb giver om jeg får begynne tidligere 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 4. februar 2019 #50 Del Skrevet 4. februar 2019 8 minutter siden, absinthia skrev: Nå underdriver du vel litt.., jeg synes jammen at det var minst 4 dager med sommertemperatur, her jeg bor ihvertfall. Mulig jeg bor i et spesielt godt klimatisk område . Dog fikk jeg nesten et par uker med temperaturer mellom 26-36 grader i to av nabolandene. Oi, 4 dager, ja, da var du heldig gitt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libertas Skrevet 4. februar 2019 #51 Del Skrevet 4. februar 2019 Jeg er glad bare denne sure vinden gir seg! Nå ser det ut til å gå i rett retning, -22 i dag og bare 3,5 m/s med vind 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 4. februar 2019 #52 Del Skrevet 4. februar 2019 Og +20 er for kaldt. Må i det minste bikke 26. 26-33 er passe. Nærmer det seg etter 35 blir det litt klamt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 4. februar 2019 #53 Del Skrevet 4. februar 2019 11 minutter siden, antikrist 666 skrev: Kan komme opp i juni å dra ned i september, ellers blir jeg en død mann 😉 Jeg er søring jeg også, så jeg trodde det samme. Nå har jeg blitt en hardbarka nordlending som nærmest drar fram badebuksa i -5 😆. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 4. februar 2019 #54 Del Skrevet 4. februar 2019 (endret) .- Endret 13. juli 2023 av BerntHulken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #55 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, Libertas skrev: Jeg er glad bare denne sure vinden gir seg! Nå ser det ut til å gå i rett retning, -22 i dag og bare 3,5 m/s med vind 😄 Hvor faen bor du? Folldal? 😯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #56 Del Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, theTitanic skrev: Og +20 er for kaldt. Må i det minste bikke 26. 26-33 er passe. Nærmer det seg etter 35 blir det litt klamt. Temperatur mellom 18-29 er ok temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #57 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, Zikkzakk skrev: Jeg er søring jeg også, så jeg trodde det samme. Nå har jeg blitt en hardbarka nordlending som nærmest drar fram badebuksa i -5 😆. Du er nok litt mer varmblodig enn meg da i såfall, og så er du vel jente? Ellers er det ikke mye igjen av pikken 😉😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #58 Del Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, æøå* skrev: Naivt å tro at varmen kommer for godt i februar. Derfor hadde det vært bedre om det bare forble vinter helt til mars, og så kom våren for godt. Istedenfor dette grapset som senere fryser til is, og det blir holke. Får krysse hendene for klimaforandringene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 4. februar 2019 #59 Del Skrevet 4. februar 2019 Vil MYE heller ha minusgrader enn det varmehelvetet vi hadde i fjor sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #60 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, clyde skrev: Vil MYE heller ha minusgrader enn det varmehelvetet vi hadde i fjor sommer. En mellomting er fint 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå