Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #1 Del Skrevet 4. februar 2019 Endelig kommer varmegradene, snøen og det faenskapet forsvinner, er jævla lei kulde og snø, vil ha varme!! Sommeren er faen velkommen og den er savnet noe inn i helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #2 Del Skrevet 4. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 4. februar 2019 #3 Del Skrevet 4. februar 2019 Krysser fingrene og håper det snart blir litt pluss her og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #4 Del Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, Scoops skrev: Krysser fingrene og håper det snart blir litt pluss her og I hvilket område bor du på? Jeg bor i Rakkestad, et jævla kuldehøl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. februar 2019 #5 Del Skrevet 4. februar 2019 Meldt regn og 5-6 + her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #6 Del Skrevet 4. februar 2019 Personlig liker jeg kulde. Så jeg har ikke noe i mot minusgrader. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #7 Del Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Meldt regn og 5-6 + her. Bare ikke de jævla kuldegradene kommer tilbake så er regn fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #8 Del Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Aragorn ll Elessar skrev: Personlig liker jeg kulde. Så jeg har ikke noe i mot minusgrader. Heldig du da, jeg fryser som et jævla aspelauv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 4. februar 2019 #9 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, antikrist 666 skrev: I hvilket område bor du på? Jeg bor i Rakkestad, et jævla kuldehøl Litt utenfor Bergen ,og så nå at det skal bli plussgrader og regn 😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 4. februar 2019 #10 Del Skrevet 4. februar 2019 Fjols. Vi er i begynnelsen av februar. Varmegradene varer en uke, max to. Sommer i uke 6 er like sannsynlig som at jesus kommer joggende inn oslofjorden og tilbyr skattelette til nedre middelklasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bixity Skrevet 4. februar 2019 #11 Del Skrevet 4. februar 2019 For min del kan vinteren vare litt lenger. 🙂 Så jeg håper jo at værmeldingen er feil, det er meldt varmegrader og regn her også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. februar 2019 #12 Del Skrevet 4. februar 2019 Bare det ikke blir like varmt som sist sommer, det var ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 4. februar 2019 #13 Del Skrevet 4. februar 2019 Gode nyheter! Men tør ikke glede meg for tidlig, det er februar, kommer jo alltid en kuldehelvete til når man trodde det gikk mot vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #14 Del Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, Scoops skrev: Litt utenfor Bergen ,og så nå at det skal bli plussgrader og regn 😀😀 Bare ikke de jævla minusgradene kommer tilbake så blir det supert med regn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 4. februar 2019 #15 Del Skrevet 4. februar 2019 Her hvor jeg bor har det på det laveste vært -5,men det var bare 1 dag,for øyeblikket er det plussgrader. Uansett er det ingen mening i å bli sur pga vær, været endrer seg jo ikke, det eneste som skjer er at omgivelsene trekker seg unna,for å slippe å høre på klagingen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #16 Del Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, theTitanic skrev: Fjols. Vi er i begynnelsen av februar. Varmegradene varer en uke, max to. Sommer i uke 6 er like sannsynlig som at jesus kommer joggende inn oslofjorden og tilbyr skattelette til nedre middelklasse. Lov å håpe Nei sannsynligheten for at det er sommer imorgen er jævla mye større enn at jesusen havner i Oslofjorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffedama Skrevet 4. februar 2019 #17 Del Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, theTitanic skrev: Fjols. Vi er i begynnelsen av februar. Varmegradene varer en uke, max to. Sommer i uke 6 er like sannsynlig som at jesus kommer joggende inn oslofjorden og tilbyr skattelette til nedre middelklasse. Jepp. Det som skjer er at det smelter til sørpehelvete til uka, og så fryser på igjen, og så kommer det nysnø på toppen. Repeter, repeter, repeter, helt fram til slutten av mars. Skulle gjerne hatt vår jeg, men den kommer neppe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evena Skrevet 4. februar 2019 #18 Del Skrevet 4. februar 2019 Jeg bor også på østlandet, og husker -15 i mars i fjor, så altfor tidlig å glede seg over plussgrader. Så kom sommeren og alt var glemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #19 Del Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, Bixity skrev: For min del kan vinteren vare litt lenger. 🙂 Så jeg håper jo at værmeldingen er feil, det er meldt varmegrader og regn her også... Du kan få snøen og minusgradene herfra, bare å komme å hente det såklart gratis, jeg kan også sende og spandere portoen som takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #20 Del Skrevet 4. februar 2019 5 minutter siden, Winza skrev: Bare det ikke blir like varmt som sist sommer, det var ille Ja, det var et sant helvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå