Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en god sminkefjerner? Jeg bruker lite sminke kun litt på øynene, og bruker pr i dag fjerner fra Biotherm. Men jeg er ikke helt fornøyd.

Etter å ha tatt vekk sminken en gang, og deretter vasket meg, kommer det mørke felter med mascara-rester under øynene, og jeg må til med fjerneren igjen.

Hadde vært kjekt å få fjernet alt på første forsøk. Tips til gode produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes billig, tyntflytende fuktighetskrem fungerer like bra som de fleste sminkefjernere - jeg lærte trikset av en venninne som har gått på skole og kan mye mer om sminke enn meg :)

Men kan ikke garantere at det fjerner mascara bedre enn Biotherm, den har jeg ikke prøvd :wink:

Skrevet

Bruker du vannfast eller ikke-vannfast maskara? Jeg bruker vannfast, og er veldig fornøyd med H&Ms. Den i to farger (blå og hvit).

Skrevet

Når jeg bruker ikke-vannfast mascara bruker jeg først varmt vann til å fjerne det meste av sminken, så evt. sminkefjerner for å fjerne restene. Til vannfast sminke har jeg brukt simple sminkefjerner - den er ikke oljete, og i tillegg er den billig (du kan selvsagt bruke den til sminke som ikke er vannfast også).

Skrevet

Jeg liker Juvena sin jeg, blå gele på tube.

Skrevet

Jeg bruker vannfast maskara og sverger til Lancomes blåe flaske med to "farver" som blandes. Husker ikke navnet :roll:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker for det meste vannfast mascara, og den jeg synes er aller best (slår Lancome og Biotherm ned i støvlene!) er to-fase-fjerneren fra YSL. Fjerner alt uten å tørke ut huden, som jeg har hatt problem med ved nesten alle fjernere, dyre som billige.

Skrevet
Jeg bruker vannfast maskara og sverger til Lancomes blåe flaske med to "farver" som blandes. Husker ikke navnet :roll:

Denne bruker jeg også, og den fungerer kjempebra!

Skrevet
Jeg liker Juvena sin jeg' date=' blå gele på tube.[/quote']

Jeg og.. den er super .. og så får man ikke den "oljegelehinnen" på øynene som ofte kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...