AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Noen som har erfaringer med det? Hvordan virker det? Får jeg som besøkende ikke lov til og gi vedkommende en klem engang? Anonymkode: c7a20...cdb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Nei, då får nok ikke det. Dere sitter på hver siden av veggen og får ikke ha kontakt utenom. Jeg hadde ikke besøkt noen som er så strengt bevoktet. Anonymkode: 5ab24...0f6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med det? Hvordan virker det? Får jeg som besøkende ikke lov til og gi vedkommende en klem engang? Anonymkode: c7a20...cdb Du har sett for mye på utenlands tv. I Norge finnes ikke glassvegger mellom besøkende og den innsatte. Pst, fangene går heller ikke i lenker. Anonymkode: 07e07...da6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Neivell? Står klart og tydelig i besøksbrevet mitt at besøket vil være med glassvegg. Hvordan mener du det fungerer da om jeg tørr spørre?? Anonymkode: c7a20...cdb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaringer med det? Hvordan virker det? Får jeg som besøkende ikke lov til og gi vedkommende en klem engang? Anonymkode: c7a20...cdb Mest sannsynlig ikke. Glassveggen er der for en grunn. Ingen kontakt. Anonymkode: bd50f...81f
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Står det at det er gjennom glassvegg så får du jo ikke gitt noen klem! Sier seg jo selv det!! Anonymkode: 59b0f...a10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Kanskje de mener at rommet har en glassvegg så vaktene ser på dere? Anonymkode: f0769...a40
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har sett for mye på utenlands tv. I Norge finnes ikke glassvegger mellom besøkende og den innsatte. Pst, fangene går heller ikke i lenker. Anonymkode: 07e07...da6 Det gjør det vel? Anonymkode: 7bebf...de7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå