AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #21 Skrevet 5. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva savner du i beskrivelsen? Hvor hysterisk min eks var da hun sto der med bandasjert arm? Hvor alvorlig denne tispen angrep meg? Hevde meg selv...hva i all verden er det du snakker om... bare fordi jeg beskriver en situasjon uten å konkludere hva som skjedde. Anonymkode: e3b3d...a45 Hvorfor lager du en gjettelek??? Si hva du vil med tråden så kanskje folk gidder å komme med råd! Fader så vanskelig du er Anonymkode: 89c22...9a8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #22 Skrevet 6. februar 2019 På 05.02.2019 den 9.20, AnonymBruker skrev: Hvorfor lager du en gjettelek??? Si hva du vil med tråden så kanskje folk gidder å komme med råd! Fader så vanskelig du er Anonymkode: 89c22...9a8 Beklager at jeg irriterer folk. Det var ikke tilsiktet. Jeg tenkte mer å spørre hva andre hundeeiere anså som normalt. I min verden angriper ikke en hann en tispe. I dette tilfellet gjorde min hann det. Aldri før og aldri etter denne episoden. Da tispa, etter noen dager hos meg, skulle ta noe fra salongbordet oppsto det en situasjon, og hun ble lagt i bakken. I samme stund stormet min hund til og holdt henne nede noen sekunder. Jeg trenger ingen råd. Ville bare fortelle en historie. Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #23 Skrevet 6. februar 2019 På 4.2.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at en situasjonsbeskrivelse (er den ikke god nok?) gjør at jeg får så mye pes. Bare fordi jeg spør etter hva som folk tror ville skje i stedet for å komme med en konklusjon. Jeg var der... har reddet flere hunder fra avliving. Hva er så provoserende med å stille spørsmålet slik jeg gjorde i stedet for å komme med en ferdig konklusjon? Hilsen TS Anonymkode: e3b3d...a45 Din lille oppdiktede historie er dårlig. Så prøv igjen. Hva har det at du har reddet flere hunder avliving å gjøre med dette her? Finner så mange tegn på at du lyver at det er ikke morsomt en gang. Så jeg sier det igjen jeg, prøv igjen! Anonymkode: 64049...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #24 Skrevet 6. februar 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager at jeg irriterer folk. Det var ikke tilsiktet. Jeg tenkte mer å spørre hva andre hundeeiere anså som normalt. I min verden angriper ikke en hann en tispe. I dette tilfellet gjorde min hann det. Aldri før og aldri etter denne episoden. Da tispa, etter noen dager hos meg, skulle ta noe fra salongbordet oppsto det en situasjon, og hun ble lagt i bakken. I samme stund stormet min hund til og holdt henne nede noen sekunder. Jeg trenger ingen råd. Ville bare fortelle en historie. Anonymkode: e3b3d...a45 I din verden så slår ikke kvinnfolk menn og kvinner kan ikke voldta også da heller? Gud for et patetisk utsagn, du har null peiling på hunder om du virkelig tror at ei tispe ikke kan angripe en hannhund. Anonymkode: 64049...6ba
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #25 Skrevet 6. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: I din verden så slår ikke kvinnfolk menn og kvinner kan ikke voldta også da heller? Gud for et patetisk utsagn, du har null peiling på hunder om du virkelig tror at ei tispe ikke kan angripe en hannhund. Anonymkode: 64049...6ba Tisper angriper hannhunder stadig vekk. Noe annet har jeg heller aldri påstått. Så finn en annen grunn til at jeg er patetisk. Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #26 Skrevet 6. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tisper angriper hannhunder stadig vekk. Noe annet har jeg heller aldri påstått. Så finn en annen grunn til at jeg er patetisk. Anonymkode: e3b3d...a45 Nå må du gi deg. Du skrev jo: 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: I min verden angriper ikke en hann en tispe. I dette tilfellet gjorde min hann det. Anonymkode: e3b3d...a45 Dine ord, ditt utsagn, det er patetisk. Det at du nå sitter å sier "Det har jeg heller aldri påstått" er enda mer patetisk. Da du for en halvtime faktisk påsto det. Så gi deg!! Anonymkode: 64049...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2019 #27 Skrevet 6. februar 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå må du gi deg. Du skrev jo: Dine ord, ditt utsagn, det er patetisk. Det at du nå sitter å sier "Det har jeg heller aldri påstått" er enda mer patetisk. Da du for en halvtime faktisk påsto det. Så gi deg!! Anonymkode: 64049...6ba Les en gang til... her er det nemlig du som har tabbet deg ut. Anonymkode: 89c22...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 #28 Skrevet 7. februar 2019 På 06.02.2019 den 21.59, AnonymBruker skrev: Les en gang til... her er det nemlig du som har tabbet deg ut. Anonymkode: 89c22...9a8 Ja, det er jo så åpenbart. Først misoppfatter AB...6ba hovedpoenget. Når TS/jeg prøver å oppklare går det ikke bedre. Jeg skjønner ikke at noen kan misoppfatte helt klare og entydige utsagn. Og dette behovet for å skjelle ut andre. Min konklusjon på historien er at min hannhund handlet klokt og balansert i denne situasjonen. Det er i hvert fall min mening. Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #29 Skrevet 17. februar 2019 På 5.2.2019 den 1.44, Chablis skrev: I hvertfall ikke uten premie 😓 For en tullete tråd. Dersom det er snakk om hunder som angriper mennesker så bør de fjernes fra nevnte menneske da vedkommende tydeligvis ikke kan kontrollere hunden sin eller har kunnskap nok til å vurdere en hund. Vet du, det kan skje hundevandte folk også. Hunden må mest sannsynlig være syk... det skjer ikke en gang, det vil skje fler. Og det er neppe spesifikke mennesker. Hunder hater ikke folk, eller andre. Det er egenskaper mennesker tillegner dyra... har selv eid en krevende hund med rottweilerblanding i seg, har aldri blitt bitt av henne eller fått flekket tenner. Og hun var sosial og glad i alle, sa ifra når hun ville ha avstand til folk og dyr med kroppsspråk og vise tenner. Men aldri fly på noen. Det skjer at hunder anpriper uprovosert også, da er det snakk om sykdom eller at den ikke har det så bra generelt, og ikke enkelte. Anonymkode: d4b0f...efe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå