AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Min eks kjøpte en hun av den rasen jeg hadde. Oppdretterne ville ikke selge henne en hann. de mente det ikke ville gå bra. Så angrep denne hunden min eks samboer. Hun ble ganske hysterisk, hadde bandasjer på underarmene og plasserte hunden hos meg. Kort fortalt. denne tispen angrep meg også og ble lagt i bakken. Jeg hadde strupegrep på hunden og lå midt på gulvet. Hva tror dere min hannhund, av samme store rase, gjorde? Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Høres ikke ut som at dere har peiling på hund. Ingen hunder angriper uprovosert eieren sin. Anonymkode: 89c22...9a8 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva tror dere min hannhund, av samme store rase, gjorde? Hva gjorde hunden din, da? Anonymkode: 4dc35...d65 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva gjorde hunden din, da? Anonymkode: 4dc35...d65 Jeg spør om hva du tror. Er det så vanskelig å svare, så la vær å bry deg. Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Just now, AnonymBruker said: Jeg spør om hva du tror. Er det så vanskelig å svare, så la vær å bry deg. Anonymkode: e3b3d...a45 Så det er en gjettekonkurranse? Det gidder jeg ikke være med på. Anonymkode: 4dc35...d65 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spør om hva du tror. Er det så vanskelig å svare, så la vær å bry deg. Anonymkode: e3b3d...a45 Jeg tror hunden din tok løpefart og fly gjennom veggen og opp i skyene der den kunne sveve rundt på jakt etter de gjemte snope bitene inni skyene. Er vel omtrent like troverdig som resten av historien her Anonymkode: 9fa8b...1e6 10
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Kanskje den angrep tispen, siden det er overskriften. Jeg holder pusten mens jeg venter på fasiten. Anonymkode: e1c54...b42 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør om hva du tror. Er det så vanskelig å svare, så la vær å bry deg. Anonymkode: e3b3d...a45 Hvem tror du gidder å bli med på gjettekonkurranse? Vil du ha råd så må du komme med hele historien å ikke tro at folk gidder å bruke tid på historien din. Anonymkode: 89c22...9a8 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror hunden din tok løpefart og fly gjennom veggen og opp i skyene der den kunne sveve rundt på jakt etter de gjemte snope bitene inni skyene. Er vel omtrent like troverdig som resten av historien her Anonymkode: 9fa8b...1e6 Troverdig! Fortell meg hva som ikke er troverdig, Jeg lurer fælt! Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Troverdig! Fortell meg hva som ikke er troverdig, Jeg lurer fælt! Anonymkode: e3b3d...a45 Hva er det du egentlig vil med denne tråden? Anonymkode: 89c22...9a8 8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 Jeg hadde en hund som feis hver gang den spiste paprika. Den het Arve (Golden retriever). Arve var ikke glad i kvinnfolk og angrep både tisper og menneskedamer. Tenker det er typisk hunder jeg. ANYWAY så tok eksen bikkja og flytta til Karlsstad. Nå ser jeg aldri hårdotten på grunn av at han må ta vaksiner for å krysse grensa. Jeg og eksen sender brev til hverandre en gang i halvåret og hun legger alltid ved et bilde av Arve. Hun har et lite polaroidkamera (sånn nymotens til rundt 700kr på komplett). Så det kan gå dårlig etter sånne situasjoner, TS. FØLER MED DEG Anonymkode: f6b92...68b 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: EGENTLIG VIL!Hva er det du egentlig vil med denne tråden? Anonymkode: 89c22...9a8 Hva er det som gjør at en situasjonsbeskrivelse (er den ikke god nok?) gjør at jeg får så mye pes. Bare fordi jeg spør etter hva som folk tror ville skje i stedet for å komme med en konklusjon. Jeg var der... har reddet flere hunder fra avliving. Hva er så provoserende med å stille spørsmålet slik jeg gjorde i stedet for å komme med en ferdig konklusjon? Hilsen TS Anonymkode: e3b3d...a45
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er så provoserende med å stille spørsmålet slik jeg gjorde i stedet for å komme med en ferdig konklusjon? Hilsen TS Fordi det kommer ikke tydelig fra hva du vil. Det er ikke et oppriktig spørsmål. Du ber ikke om råd. Og for meg virker det ikke som du forteller om en situasjon for å høre andres mening om en sak (for å få nye perspektiver). Jeg synes det er vanskelig å forstå hvorfor du vil ha folk til å gjette/hva hensikten er? Om det er gjettelek for underholdningens verdi er det for meg iallefall et for dystert/kaotisk tema. Får vondt av både mennesker og dyr gjennom denne situasjonenbeskrivelsen. Traumatisk å bli angripet, men hunden kan da ikke ha det særlig bra heller(dog, jeg er ingen hunde-ekspert) Håper det går bra med dere alle ut fra omstendighetene nå, og dere finner ut av det. At ingen blir alvorlig skadet. Ps. Når jeg tenker meg om kom jeg på hvorfor jeg også ble litt irritabel av HI(prøvd å være saklig i tilbakemelding likevel). Men det er fordi det er litt typisk barn å fortelle nesten hele historien, men skal ha andre til å gjette den fantastiske slutten. Så tålmodigheten min til gjettelek er nok litt lav, beklager Min datter - Vet du hva som skjedde da? Jeg -nei, hva? Min datter -gjett, da vel!! (Og igjen og igjen og igjen) Jeg- ?? Anonymkode: 1ae25...8c9 7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at en situasjonsbeskrivelse (er den ikke god nok?) gjør at jeg får så mye pes. Bare fordi jeg spør etter hva som folk tror ville skje i stedet for å komme med en konklusjon. Jeg var der... har reddet flere hunder fra avliving. Hva er så provoserende med å stille spørsmålet slik jeg gjorde i stedet for å komme med en ferdig konklusjon? Hilsen TS Anonymkode: e3b3d...a45 Nei beskrivelsen din er ikke god nok det kommer ikke frem hva du faktisk ønsker med denne tråden, vil du ha råd? Vil du bare lufte tanker? Vil du bare bruke forumet som en slags arena hvor du kan hevde deg selv? Anonymkode: 89c22...9a8 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er det som gjør at en situasjonsbeskrivelse (er den ikke god nok?) gjør at jeg får så mye pes. Bare fordi jeg spør etter hva som folk tror ville skje i stedet for å komme med en konklusjon. Jeg var der... har reddet flere hunder fra avliving. Hva er så provoserende med å stille spørsmålet slik jeg gjorde i stedet for å komme med en ferdig konklusjon? Hilsen TS Anonymkode: e3b3d...a45 Og nå skal vi kanskje gjette på hva du gjør når du redder hunder fra avliving? Det er visst ingen som klarer å følge deg og hensikten din med denne tråden. Hva får du ut av det? Anonymkode: 4dc35...d65 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei beskrivelsen din er ikke god nok det kommer ikke frem hva du faktisk ønsker med denne tråden, vil du ha råd? Vil du bare lufte tanker? Vil du bare bruke forumet som en slags arena hvor du kan hevde deg selv? Anonymkode: 89c22...9a8 Hva savner du i beskrivelsen? Hvor hysterisk min eks var da hun sto der med bandasjert arm? Hvor alvorlig denne tispen angrep meg? Hevde meg selv...hva i all verden er det du snakker om... bare fordi jeg beskriver en situasjon uten å konkludere hva som skjedde. Anonymkode: e3b3d...a45
Chablis Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så det er en gjettekonkurranse? Det gidder jeg ikke være med på. Anonymkode: 4dc35...d65 I hvertfall ikke uten premie 😓 For en tullete tråd. Dersom det er snakk om hunder som angriper mennesker så bør de fjernes fra nevnte menneske da vedkommende tydeligvis ikke kan kontrollere hunden sin eller har kunnskap nok til å vurdere en hund. Endret 5. februar 2019 av Chablis 2
Chablis Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva savner du i beskrivelsen? Hvor hysterisk min eks var da hun sto der med bandasjert arm? Hvor alvorlig denne tispen angrep meg? Hevde meg selv...hva i all verden er det du snakker om... bare fordi jeg beskriver en situasjon uten å konkludere hva som skjedde. Anonymkode: e3b3d...a45 Vi savner et POENG. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Troverdig! Fortell meg hva som ikke er troverdig, Jeg lurer fælt! Anonymkode: e3b3d...a45 To poster om store hunder som angriper eierne sine på KG i løpet av noen dager (merk: angriper, ikke biter!), det er temmelig lite sannsynlig. Anonymkode: 60264...da7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå