Gå til innhold

Hvem lever, antikrist, jesus, allah, buddah, hindu, solguden eller noen andre

Hvem lever tror du  

26 stemmer

1. 1. Hvem lever tror du

• Antikrist/satan
      4
    • Jesus
      7
    • Allah
      1
    • Buddah
      0
    • Hindu
      1
    • Ingen, alle er døde
      9
    • Villmarksguden
      1
    • Solguden
      0
    • Andre
      3

Anbefalte innlegg

Gjest antikrist 666
Skrevet (endret)

Hvem lever tror du?

Jeg tror Antikrist 👹👹👹

Endret av antikrist 666
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det flygende spaghettimonsteret er min gud. :icon_lol:

• Liker 3
Skrevet (endret)

Vel siden en Hindu er en person som føler seg som en del av hindusimen så er svaret her Hindu. Det ser ut som du kanskje tror at Hindu er en Gud eller noe slikt, det er det det ikke.

Hindu eller Hinduer eksisterer siden dette er ekte mennesker. De andre er bare fantasifigurer

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 3
Gjest antikrist 666
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Vel siden en Hindu er en person som føler seg som en del av hindusimen så er svaret her Hindu. Det ser ut som du kanskje tror at Hindu er en Gud eller noe slikt, det er det det ikke.

Jeg vet bare at alle religioner er feil og at alle "guder" er daue. Satan og antikrist derimot lever bedre enn noen gang 

Skrevet

hindu er ingen gud 😂 de tror på flere guder. selv sverger jeg til en blanding av sjamanisme, at "gud" er en universell kraft som er i naturen og at hver og en av oss er gud! så kan folk gå i kirken og lese bibelen opp og i mente, jeg er ikke fan av å tilhøre en religion. 

Anonymkode: ff222...91d

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror alle er en tolkning direkte av eller evn villedning fra solguden. Noen er også undergrener av solguden.

Anonymkode: 8634a...daf

Skrevet

Allah, Buddha, Shiva og Odin er berre ulike uttrykk for Satan. Dette ser vi av kor like alle religionar er. Så alle eksisterer. Spørsmålet er derimot kven som lever. Det står skrive at Jesus er sjølve livet. Alle avgudane er til motsetning daude. 

Skrevet

Kanskje alle sammen egentlig er nøyaktig samme person. 

Men forskjellige mennesker kan jo ha vidt forskjellige tolkninger av den allnektige... 

Anonymkode: 17122...b14

Skrevet

Ronald mc Donald 

Anonymkode: 60e62...465

Skrevet (endret)

Allah er egennavn på Gud i tillegg til Hans andre navn. ALLAH er En og Alene i Guddommelighet, Herreskap og attributter og navn.

I Koranen sier Han om selv at Han er Den levende, Den stående og Skaperen av alt, Han er den som skaper alt av Ordet:"Bli!" og det blir.

Allah er jødenes, kristnes, muslimenes og menneskehetens Gud, Han er Gud på himmelen og på jorden. Intet er som Ham uansett hva du tenker og Han er større en alt uansett hva du tenker, Han hører alt og vet alt. Han kjenner til framtiden, det ukjente og det er ingen blad som faller fra et tre som Han ikke vet om. Han vet hva som er i ditt hjerte og hva som rører seg i ditt bryst. Allah er Den barmhjertige, Den nåderike , for Hans barmhjertighet omfatter alt.

Endret av omarel
Skrevet

Buddha er ikke en Gud.

Anonymkode: 2b2c1...c38

• Liker 1
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

Det meste i verden er usynelig og det er mye som lever:hjerte:

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet

Ali Baba.

Anonymkode: 8cb55...871

Skrevet

Alle andre enn Jesus Kristus, Gud faderen og den hellige ånd er avguder! 

Anonymkode: 78cfd...e5b

Skrevet
På 12.2.2019 den 13.45, omarel skrev:

Allah er egennavn på Gud i tillegg til Hans andre navn. ALLAH er En og Alene i Guddommelighet, Herreskap og attributter og navn.

I Koranen sier Han om selv at Han er Den levende, Den stående og Skaperen av alt, Han er den som skaper alt av Ordet:"Bli!" og det blir.

Allah er jødenes, kristnes, muslimenes og menneskehetens Gud, Han er Gud på himmelen og på jorden. Intet er som Ham uansett hva du tenker og Han er større en alt uansett hva du tenker, Han hører alt og vet alt. Han kjenner til framtiden, det ukjente og det er ingen blad som faller fra et tre som Han ikke vet om. Han vet hva som er i ditt hjerte og hva som rører seg i ditt bryst. Allah er Den barmhjertige, Den nåderike , for Hans barmhjertighet omfatter alt.

Vi er altså marionettene til denne Allah?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi er altså marionettene til denne Allah?

Din eksistens og mening er i hvertfall ikke tilfeldig.

Skrevet
Akkurat nå, omarel skrev:

Din eksistens og mening er i hvertfall ikke tilfeldig.

Det kan den godt være.

Skrevet

Buddha har levd . Var en prins som ble opphøyet .  Jesus har levd om han var Guds sønn er jeg ikke sikker på . Hindi er det mange av som lever . Resten aner jeg ikke og gidder heller ikke bruke så mye tid å tenke på det. 

Anonymkode: 39474...e40

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Dersom Helvete virkelig er død og pine i all evighet. Samtidig som Himmelen skal være evig fryd og glede. 

Da er vel livet på jorden egentlig bare et ekstremt langt jobb-intervju for å finne ut hvor man ender opp...  

Anonymkode: 17122...b14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...