Gå til innhold

S.A.T.S

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan foregår egentlig innmelding og slikt på sats nå for tiden? Hørte nemlig at det ikke var noen bindingstid, at man betalte et adm.gebyr på 215 kr eller noe.

Hvor mye er månedsprisen? TAKK FOR ALL HJELP!

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Står ikke det på hjemmesidene dems, da?

Skrevet

Tror det med binnigstid fremdeles gjelder. HVis du ikke har noe avtale gjennom jobbstudier så er prisen 519 kr mnd :hår: Derom det ikke har økt. Var ihvertfall det i oktober

Gjest Gjesta
Skrevet

Prisene varierer vel fra senter til senter, eller fra område til område? Bindingstiden er så vidt jeg vet, ett år.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ikke bedriftsavtale og betaler 419,- pr måned. Da kan jeg bare trene på ett senter i Bergen. Bindingstiden var ett år og det var et administrasjonsgebyr. Husker ikke hvor mye det var på.

www.sats.no

Skrevet

Jeg er student og betaler 442,- Da kan jeg trene hvor jeg vil (inkludert Norden).

Skrevet

Her finner du prisoversikt.

For studenter og de med bedriftsavtaler varierer prisen noe i forhold til oversikten.. Det varierer også om man må betale administrasjonsgebyr eller ikke (kampanjer, avtaler etc).

Bindingstid er 12 måneder fra den dagen du melder deg inn. Du kan enten betale alt kontant med en gang eller gjennom avtalegiro hver måned.

Gjest gjest1
Skrevet

Hvis du kjenner noen som er medlem i SATS, så be dem om å verve deg. Da slipper man ofte innmeldingsgebyret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...