Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #1 Skrevet 10. april 2005 Hvordan foregår egentlig innmelding og slikt på sats nå for tiden? Hørte nemlig at det ikke var noen bindingstid, at man betalte et adm.gebyr på 215 kr eller noe. Hvor mye er månedsprisen? TAKK FOR ALL HJELP!
Gjest GreenSky Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 Står ikke det på hjemmesidene dems, da?
la_luz Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Tror det med binnigstid fremdeles gjelder. HVis du ikke har noe avtale gjennom jobbstudier så er prisen 519 kr mnd :hår: Derom det ikke har økt. Var ihvertfall det i oktober
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Prisene varierer vel fra senter til senter, eller fra område til område? Bindingstiden er så vidt jeg vet, ett år.
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #5 Skrevet 10. april 2005 Jeg har ikke bedriftsavtale og betaler 419,- pr måned. Da kan jeg bare trene på ett senter i Bergen. Bindingstiden var ett år og det var et administrasjonsgebyr. Husker ikke hvor mye det var på. www.sats.no
Sommerfugl Skrevet 10. april 2005 #6 Skrevet 10. april 2005 Jeg er student og betaler 442,- Da kan jeg trene hvor jeg vil (inkludert Norden).
orakel Skrevet 10. april 2005 #7 Skrevet 10. april 2005 Her finner du prisoversikt. For studenter og de med bedriftsavtaler varierer prisen noe i forhold til oversikten.. Det varierer også om man må betale administrasjonsgebyr eller ikke (kampanjer, avtaler etc). Bindingstid er 12 måneder fra den dagen du melder deg inn. Du kan enten betale alt kontant med en gang eller gjennom avtalegiro hver måned.
Gjest gjest1 Skrevet 10. april 2005 #8 Skrevet 10. april 2005 Hvis du kjenner noen som er medlem i SATS, så be dem om å verve deg. Da slipper man ofte innmeldingsgebyret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå