AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Jeg bor for øyeblikket sammen med ei venninne. Men jeg vil ikke bo sammen med henne lenger. Jeg ønsker å flytte for meg selv, selv om jeg har tenkt å fortsette å bo i samme by. Jeg slites helt ut av å bo sammen med henne, alt med henne irriterer meg, og da tenker jeg at det kanskje er på tide at jeg flytter ut og jeg har funnet en hybelleilighet og skal flytte i april. Men hvordan kan jeg få sagt dette til venninnen min uten å lage dårlig stemning? Jeg har jo på en måte gjort dette bak ryggen hennes. Det virker som hun tar det som en selvfølge at vi skal fortsette å bo sammen. Hjelp...! Det blir ikke økt husleie på henne selv om jeg flytter, så det er ikke noe problem i alle fall. Anonymkode: 1f2f3...5dc
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Det er veldig enkelt Du sier følgende "Jeg skal flytte" 2
Million Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Enig med ovenforstående. Det er bare å si "Jeg skal flytte, for jeg føler heller for å bo alene, det tror jeg at jeg vil trives med". Hva kan hun si? Hun blir kanskje furten, men det får hun da bare bli om hun ikke kan godta noe sånt, som ville skjedd før eller siden likevel. Man bor som regel ikke med venner i en evighet heller, bare en kort periode av sitt liv. 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Just now, Aragorn ll Elessar said: Det er veldig enkelt Du sier følgende "Jeg skal flytte" Ja, men jeg må jo oppgi grunn. Jeg kan ikke si at jeg er lei av henne (selv om det er sannheten). Jeg må jo komme med en legitim grunn til at jeg er villig til å betale mye mer for å bo et annet sted. Jeg vil ikke at det skal høres ut som om at jeg ikke trives i hennes selskap, for selv om jeg er lei av å bo med henne, så vil jeg fortsatt beholde henne som venninne. Kan jeg si at jeg vil bo alene? Vurderer å si at jeg har fått fast jobb sånn at jeg endelig har råd til å bo alene, men jeg har jo ikke fast jobb enda, selv om jeg søker. Haha, jeg gjør sikkert dette til et større problem enn det egentlig er. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan bli boende kun for å please henne. Anonymkode: 1f2f3...5dc
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men jeg må jo oppgi grunn. Jeg kan ikke si at jeg er lei av henne (selv om det er sannheten). Jeg må jo komme med en legitim grunn til at jeg er villig til å betale mye mer for å bo et annet sted. Jeg vil ikke at det skal høres ut som om at jeg ikke trives i hennes selskap, for selv om jeg er lei av å bo med henne, så vil jeg fortsatt beholde henne som venninne. Kan jeg si at jeg vil bo alene? Vurderer å si at jeg har fått fast jobb sånn at jeg endelig har råd til å bo alene, men jeg har jo ikke fast jobb enda, selv om jeg søker. Haha, jeg gjør sikkert dette til et større problem enn det egentlig er. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan bli boende kun for å please henne. Anonymkode: 1f2f3...5dc Er jo bare å si at du heller vil bo for deg selv. 7
Kattugla Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Det er bare å si at du ønsker å erfare hvordan det er å bo for seg selv 1
Scoops Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 Jeg ville bare sagt at jeg ville bo for meg selv for å se hvordan det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå