AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 F eks. - KrF og regjeringen - Venezuela og Maduro - De gule vestene - Brexit - romvesner invaderte Finnmark Anonymkode: 64a27...f4d
Gjest Krampus Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Ja. Og jeg hater å være sammen med henne. Hun "beskytter seg selv" mot nyheter fordi verden er så ond og ingenting som skjer i verden angår henne uansett, så hvorfor skal hun utsette seg selv for den negativiteten.
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: F eks. - KrF og regjeringen - Venezuela og Maduro - De gule vestene - Brexit - romvesner invaderte Finnmark Anonymkode: 64a27...f4d Jeg har fått med meg at romvenser har innvadert Finnmark og gjort Alta om til sitt hovedkvater. Men de andre har jeg ingen kjennskap til. 9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Fake news. Jeg leser bare blogger, der de ærlige og viktige tingene blir tatt opp. Anonymkode: b06c4...a11 2
Gjest antikrist 666 Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Jeg følger ikke med og jeg bryr meg nada om KrF, de eksisterer ikke for meg
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 Følger ikke med for en periode. Blir tidvis så lei av all idiotien og den massive oppblåsningen av -i den store sammenhengen- uviktigige saker, og det toppet seg veldig med den massive dekningen av Helge Ingstad. Har sånne perioder annethvert år cirka. Nå er jeg kunstner selv, og føler jeg skjermer meg fra den store infoelva som samler massene og på den måten finner og bevarer unike utrykk og formidlinger, som igjen ikke skal være så farget av mainstream når jeg etter noen måneder har ferdig 10-12 prosjekter. At det da komme fra en annen vinkel enn alt det andre kinda. Denne gangen er alt jeg orker og har interesse for Kvinneguiden, og det er noe av det morsomste jeg har søkt tilflukt i😂 Anonymkode: f2f28...477
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Kjenner en som ikke engang hadde fått med seg kidnappingssaken om miliardærkonen. Personen leser ikke norske medier og ser ikke nyheter men er til gjengjeld kjempe opplyst og informert over hva som skjer i resten av verden Anonymkode: fc688...97e 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Ja, kjenner 2 personer som aldri leser nyheter. De vet f.eks hva USA's president heter, men ikke særlig mye mer. Anonymkode: b6589...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Jeg pleier ikke å se eller lese så mye selv. Får med meg en del på kg da 😂 Synes det er så mye negativt på nyhetskanalen at jeg ble sur. Det er viktig å vite- JA! Men, det er sannelig også viktig å få vite om alle de gode tingene som utrettes i verden. Nyhetene har et sabla pessimistisk program nesten konstant. Anonymkode: 1f94b...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: F eks. - KrF og regjeringen - Venezuela og Maduro - De gule vestene - Brexit - romvesner invaderte Finnmark Anonymkode: 64a27...f4d Hvorfor pumpe seg med negativitet og katastrofer hver dag? Det er jo bare drit og elendighet. En liten sveiv innom en gang iblant er ok. Sånn ca en gang i uken. Og hvorfor MÅ jeg vite hva som skjer i Venezuela? For å ha noe å snakke om? Jeg har masse å snakke om generelt. (Og da ikke navlebeskuende ting) Anonymkode: 2976a...22b 3
Vox_populi Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De vet f.eks hva USA's president heter, men ikke særlig mye mer. Fint at du nevner akkurat det. Av alle ting her i verden verdt å vite, må vel navnet til lederen for et land på andre sida av Jorda være noe av det som er minst viktig å kjenne til. Hvilken kasserolle spiller det om noen tror at navnet fremdeles er Obama? Pinlig om en ikke vet navnet og blir nødt til å konversere ham, men faren for det er vel ikke overhengende. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 Bruker kun kg og youtube Anonymkode: b2033...f90 1
magikeren Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 Vil ikke si jeg holder styr på hvem som leser nyheter, og hvem som ikke gjør det. 5 hours ago, Merricat said: Ja. Og jeg hater å være sammen med henne. Hun "beskytter seg selv" mot nyheter fordi verden er så ond og ingenting som skjer i verden angår henne uansett, så hvorfor skal hun utsette seg selv for den negativiteten. Tja, hva enkeltindividet kan gjøre er minimalt, så ser den. Jeg leser mye nyheter, men det har ikke særlig påvirkning på livstilen min annet enn at jeg har noe å prate om i sosiale situasjoner.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 Så fordi du er mest opptatt av utenriksnyhetene, så skal alle andre være det også ellers er de dust? Anonymkode: 3e6c8...d05
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 Føler ikke at det er så mange "viktige nyheter" i norske mainstream medier. De er altfor opptatt av politisk korrekthet etc etc. Anonymkode: bd666...a40 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Skrevet 5. februar 2019 Ja. Sønnen min ser ikke på nyhetene. Han er 2,5 år og er ikke det minste interessert i verken Maduro eller Brexit. Anonymkode: 99865...ef1 4
Rucula Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 Ja, har ei venninne som er sånn, hun vet ikke engang at erna solberg er statsminister eller hva EU er for noe... Hun hadde aldri hørt om Tesla.... jeg kan banne pp at hun ikke vet hvem Donald Trump er heller.. Hun ser bare på home&away og sex on the beach... og vil helst ikke utenfor bygda hun er vokst opp i. 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 Nja. Hender relativt ofte at vi referer til noe i nyhetsbildet og at svigers ikke aner hva vi snakker om. Men på andre ting er de, spesielt svigerfar, veldig oppdatert. Så de er ikke helt uinteressert, men som regel sier de «hva da?» og «å» når man refererer til noe. De er nokså gamle da. Anonymkode: e2fdc...7eb
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 Jepp, en av mine nærmeste. Ser ikke nyheter fordi det ikke passer med verdensbildet til vedkommende, medier og nyheter er bare propaganda. Konspirasjonsteoretiker. Det gjør meg til tider gal. Anonymkode: f6089...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå