Gå til innhold

Har ff som er 25 og jeg er over 40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selvtillit nok sånn sett, men må ærlig si at jeg har tenkt tanken om han synes jeg ser gammel ut, men vi har hatt det sånn en stund og han har fortsatt. Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: f6c97...f25

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det motsatt, han er nærmere 50. Syntes han er attraktiv og liker personligheten hans. Hadde aldri giddet tilbringe tid med noen jeg ikke likte eller var tiltrukket av. Han liker deg nok.

Anonymkode: 7251e...43f

Skrevet

Hm...... *blank*.....

Skrevet

Håper jo at det er det.

Eller er det sex for sexens skyld og ingenting annet. 

Skrevet

Hallo. Han er jo med deg, så hvorfor bekymrer du deg? Du ser vel eldre ut enn mange unge, og yngre ut enn andre unge kanskje? 🙂 ikke stress. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hallo. Han er jo med deg, så hvorfor bekymrer du deg? Du ser vel eldre ut enn mange unge, og yngre ut enn andre unge kanskje? 🙂 ikke stress. 

Takk. 😊 Ja, du har rett. Skal ikke bruke mer energi på det. Jeg er som jeg er. 

• Liker 2
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selvtillit nok sånn sett, men må ærlig si at jeg har tenkt tanken om han synes jeg ser gammel ut, men vi har hatt det sånn en stund og han har fortsatt. Hva tenker dere om dette? 

Slapp av og kos deg og nyt du. Jeg er 43, og har elsker på 27. Det hender at jeg også kan få sånne tanker iblandt, men det går fort over.  Dette har du fortjent jente, å du skal nyte dagen og la morgendagen komme når den kommer. Ingen negative tanker nå !        

Pussypower  :sexy:   😃     Vi lever i 2019

Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
Skrevet

Dytter tråden

Anonymkode: 0f334...e9b

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper jo at det er det.

Eller er det sex for sexens skyld og ingenting annet. 

Det er jo det en FF er.

En fast partner,han trives vel med sexen da.

Vesentlig forskjell på en FF og en kjæreste feks,så skjønner ikke hvorfor du gidder å overanalysere slik.

Anonymkode: 56afb...905

Skrevet

man vet aldri, idag er menn så desperat de tar hva som helst nesten. å ha en å tømme sewg i når man vil uten forpliktelser er ganske kjekt, selv om dama ikke er så pen

Anonymkode: e1df3...b61

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

man vet aldri, idag er menn så desperat de tar hva som helst nesten. å ha en å tømme sewg i når man vil uten forpliktelser er ganske kjekt, selv om dama ikke er så pen

Sånn snakker bare en bitter og misunnelig stakkar ;) 

Skrevet

Det kunne vært meg, M28 med K43.

Men så ser hun også ut som en million med en sinnsykt veltrent kropp 

Anonymkode: 51b0e...7f2

Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

jeg har kjæreste, men ellers takk

• Liker 2
Skrevet

Selv er jeg 39 og har en på 19, fungerer bra med gjensidig respekt. Om han synes jeg ser gammel ut så hadde han vel ikke villet mer 🙂 så ser det som ett tegn på at han liker det han ser. Selvfølgelig har alderen begynt å sette spor med pupper som henger litt lavere enn før og en vagina som naturlig nok er blitt videre med åra men føler ikke at han er blitt mindre ivrig på grunn av det. Snarere tvert imot da han til stadighet skal leke med puppene mine og får han muligheten så blir det vaginalek med fisting. Så stå på, han gir nok beskjed når han ikke finner deg atraktiv lengre 🙂

Anonymkode: c376d...2ad

Skrevet

Skal vi danne en klubb? Er K45 og har en elsker M29. Er utmerket, har hatt et ff forhold i snart 3 år :)

Anonymkode: e17c3...93e

• Liker 2
Skrevet

Da jeg og samboeren min traff hverandre var han 25 og jeg 42. Fungerer helt utmerket det.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Faktisk ikke. Holdt på sånn selv et par perioder fra 18 til 25. Var for spenningen og erfaringen. Hun ene jeg holdt på med var bare terningkast 3, men lærte mye av henne, så derfor funket det. 

Anonymkode: 497b2...b15

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk ikke. Holdt på sånn selv et par perioder fra 18 til 25. Var for spenningen og erfaringen. Hun ene jeg holdt på med var bare terningkast 3, men lærte mye av henne, så derfor funket det. 

Anonymkode: 497b2...b15

Så du var så desperat at du tok hva som helst for å tømme deg? Vel, da synes jeg fortsatt synd på deg ;) Selv om du ikke er misunnelig eller bitter. 

Skrevet
4 timer siden, Dævendøtte skrev:

Nåja: alle blir styggere med alderen. Det er en naturlov. Så skal være en svært lite pen 25 åring om han er under henne på skalaen, selv om hun kan passere som attraktiv blant sine jevnaldrende. Hun kommer mest sannsynlig til å bli dumpet for en yngre dame som kanskje til og med er mye mindre attraktiv enn henne, sett i forhold til jevnaldrene. 

Anonymkode: 7d350...07e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...