Ella Grisella Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Hva har du kjøpt på Let's deal? Var du fornøyd?
Sirah Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Kjøpte en gang et par solbriller. De bestillte jeg i september, fikk de lille julaften..... Har også kjøpt et par andre småting og der har jeg vært fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Har kjøpt flere deals på restauranter og kino og har alltid vært fornøyd. Men jeg sjekker opp restaurantene før jeg kjøper så jeg vet at det er et sted med bra mat. Anonymkode: 8316b...e0a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Kjøpt resturantmiddager, kinobilletter, brus osv. Anonymkode: 63f89...4ad
Chablis Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Kjøpt småtterier, vært fornøyd med sovemasker, mobildeksel og sexleketøy. Har vært noen ganger at varen ikke har dukket opp, hvor jeg da kontakter letsdeal, som henviser meg til avsender og der er det gjerne en bortgjemt adresse på landsbygda i utlandet så jeg kommer ingen vei. Ender da med at jeg ikke gidder å ta det videre.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Fornøyd : Klesplagg, pakker med boxere, pakker med parfymer, massasje, ansiktspeeling, dansekurs Ikke fornøyd: Elektrisk rumpetrener som var noe ræl værre enn TV shop svindel, ansiktsbehandling som var veldig uproff og krevde mer penger av meg ved oppmøte, kjøpte en annen skjønnhetsbehandling også men der svarte salongen bare en gang på epost frekt pga spørsmål og aldri igjen når jeg prøvde å booke time så jeg sørget for å heve kjøpet med letsdeal etter 14 dagers angrerettloven. Anonymkode: 568fa...9e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå