Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2005 #1 Skrevet 9. april 2005 Jeg er gravid og for litt siden var sambo og jeg på tur til en annen by. Der fikk vi sove over hos et parr vi kjenner litt. Utpå kvelden ble det litt festing men ingen var fulle. Jeg drakk ikke og var litt sliten. Hun vi var hos var hele kvelden kjempe oppmerksom mot sambo. Flørtet og snakket kun med ham. Passet hele tiden på at han hadde nok å drikke osv. Til meg var hun veldig kort og sa kun ting som: Du ser litt trøtt ut, du må bare gå og legge deg. osv. Til slutt bestemte jeg meg for å gjøre det. Sambo lovet å komme rett etter at han hadde druket opp vinen sin. Så ble jeg liggende og vente men sambo kom ikke. Etter en stund hørte jeg skritt i trappa og tenkte at han endelig kom, men det var vist mannen i huset som gikk til sengs for jeg hørte latteren hennes nedenfra. jeg vet ikke hvor lenge jeg lå der og ventet, mens tankene snurret. Hun hadde flørtet med ham hele kvelden og jeg ble rett og slett redd for at det skulle skje noe mellom de. Tilslutt sto jeg opp og ropte ned trappa om han ikke kom snart. Da kom han straks etter. På det tidspunktet var jeg såra og sint. Følte at det var usolidarisk av sambo å ikke komme når han sa han skulle. følte også at det var merkelig at han skulle ha noe interesse av å bli sittende med henne etter at hennes mann også gikk og la seg. Også såret det meg at han ikke var mer avisende når hun så åpenlyst flørtet med ham mens hun var kort og nebbete med meg. Jeg klarer ikke å fri meg fra å lure på hva som ville skjedd mellom de hvis jeg ikke hadde svelget stoltheten og ropt på ham, og jeg klarer ikke fri meg fra å tenke på at hun føler at hun så godt som lyktes i å kapre min sambo. føler meg samtidig dum og sykelig sjalu.
Gjest seroxata Skrevet 10. april 2005 #2 Skrevet 10. april 2005 huff.. kjenner den vonde følelsen, og den er irriterende, og gnager hele tiden i bakhodet :-( For det første synes jeg denne dama oppførte seg totalt idiotisk! hva sa mannen hennes? reagerte han ikke? Enkelte kvinnfolk er bare flørtete, og oppfører seg som om de kan ta for seg hvem som helst... Derimot var det jo litt dårlig gjort av mannen din å ikke komme nårhan lovet... men igjen, kan hende denne dama holdt han igjen, og han ikke ville virke uhøffelig? er ikke alltid lett å komme seg unna innpåslitne mennesker... Vet det er lett å tro det verste, jeg gjør det stadig selv! Men ofte er det bortkastet energi Er han en ærlig og ok fyr å prate med, så er det beste å si hvordan du føler det, det blir aldri bedre av å holdes inne iallefall.. Og tenk så kjedelig om du går og tenker på dette lenge, og uten grunn? Vi vet vel alle hvordan vi "kjerringer" kan være?har bekjente av meg som alltid skal sjekke opp opptatte typer, av en eller annen grunn... det virker bare desperat og tafatt! og typene sitter der og vet ikke hvordan de skal reagere, virker litt usikre på situasjonen, og blir sittende der med et usikkert flir... jeg tror ikke du har noe å uroe deg for jeg
Gjest Anonymous Skrevet 10. april 2005 #3 Skrevet 10. april 2005 Jeg ville nok blitt sur på kjæresten min som ikke avsluttet kvelden når den andre mannen gikk og la seg. Det hadde han nok fått høre også, og så hadde jeg droppet temaet og ikke tenkt så mye mer på det. Men jeg ser det mer som litt respektløst å ikke være sosial med gravide deg, enn en reell fare for at han ville rotet med denne andre damen.
Gjest GreenSky Skrevet 10. april 2005 #4 Skrevet 10. april 2005 Hvorfor skulle hun flørte med din mann foran sin mann? Jeg tror kanskje at du overtolker ting jeg, kanskje du er ekstra følsom nå som du er gravid. Antageligvis syntes han bare at det var hyggelig med vin og prat, og at det derfor drøyet. Tiden flyr fort når en har det hyggelig, særlig i forbindelse med alkohol.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2005 #5 Skrevet 11. april 2005 Sikkert en sårende opplevelse, spesielt når man er gravid føles sånne ting ekstra sårende..man føler seg vel ofte litt utenfor også da.. Lett for meg å si det, men det beste hadde jo vært (eller hvis lignende situasjoner oppstår) at du hadde stått opp igjen og sagt at du ikke fikk sove, eller at du f.eks. livnet sånn til igjen og fikk lyst å snakke med de andre, og så skulle du krøpet godt inn til han og kost og klemt ekstra med han, kanskje også antydet litt om hva dere skulle gjøre litt senere Samtidig som du var hyggelig mot henne, og ikke viste noe tegn til usikkerhet..Da hadde nok hun gått og lagt seg!! Det krever litt, men tror det kan bli bra hvis du opplever dette igjen. Ellers vil jeg si at jeg skjønner at du opplever dette som svik fra han. Han burde tatt hintet, men det kan nok også hende at han som mannfolk flest bare ikke tenkte så langt. Ville være hyggelig og sosial mot de dere var hos og sånn...Uansett kunne du kanskje fortalt han at du syns dette var litt sårt, og sagt at du ikke ønsker at han gjør sånn igjen. Men her må jo du også møte han på halvveien..Hvis dere er i godt lag skal det en del til å få mannen med seg til sengs leenge før alle andre skal legge seg... Når det gjelder henne, så hadde nok aldri hun blitt en god venninne av meg. Sånn oppførsel er uakseptabel. Jeg opplevde noe lignende da jeg gikk gravid. Det viste seg senere at det ikke var typen min hun var ute etter, men hun var rett og slett sjalu fordi hun (og typen, som var kompis med min type) ikke hadde klart å bli gravid selv. Derfor var hun ekkel mot meg, og brukte typen min for å vise dette. Men uansett grunn, uakseptabel opførsel spør du meg. Skygg unna henne..
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Litt sjalusi her? Det var kjente av dere. Man må da ikke legge seg som siamesiske tvillinger pga man er par? Så hyggelig hun var! Kansje hanhadde lyst til å prate? Legge seg med deg samtidig, kan han jo gjøre hjemme.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 Til siste svarer. Var det ikke netopp pga sjalusi hun skrev inn da? Det trenger du da ikke påpeke. Hyggelig? Vet ikke jeg, selv om man ikke er siamesiske tvillinger trenger man vel ikke sitte oppe hele natta med en person av det motsatte kjønn? Litt respektløst spør du meg.
Gjest ikke innlogget scorpion Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Vi var på et hyggelig besøk og koste oss med god mat og deilig rødvin. Hadde det ordentlig artig og ble sittende og prate med vertinnen. Kona var sliten og gikk og la seg tidlig. Hun maste om at jeg også måtte komme og legge meg. Blir sittende oppe litt til og snakke og plutselig hører jeg skriking i gangen om at jeg også må komme og legge meg. En perfekt måte å drepe kvelden på og i tillegg presterer hun å være sinna på meg fordi jeg ikke kom før. Regner ikke med at vi blir invitert dit igjen med det første.
nessi Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Jeg kan skjønne at du synes det var slitsomt at hun flørtet med din man, men er vel ikke så sikker på om hun mente så mye med det så lenge hun gjorde det foran sin egen mann. Hadde hun vært for pågående ville vel hennes mann ha reagert. Skjønner allikevel at det er lett å bli sjalu. Når det gjelder det at to av forskjellige kjønn ikke kan bli sittende og prate selv om personenes partnere har gått og lagt seg, ser ikke jeg problemet. To av forskjellig kjønn kan faktisk prate og ha det koselig sammen, uten at noen av dem på noen måte er utro mot sine partnere. Dette har heldigvis hverken jeg eller min mann noe problemer med. Er en av oss trøtt går den av oss og legger seg, uten å forlange at den andre også skal legge seg. Hender ofte at jeg legger meg før mannen min og venninna mi, når hun er på besøk og vi sitter og drikker litt. De to er utrolig utholdende når det gjelder å sitte oppe begge to, mens jeg blir trøtt utpå natta.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Ofte har vel ikke akkurat folk så stor glede av å snakke med kameratens partner/venninas mann. Når hun så åpenlyst flørtet skjønner jeg godt at hun ikke likte at de to satt igjen alene. Det er jo i sånne situasjoner ting skjer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå