Gå til innhold

Vielse utendørs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forloveden og jeg er i planleggingsprossessen for bryllup 2020. Vi tror vi har funnet lokale på en nydelig gård, og vi kunne tenke oss å ha vielsen ute på plenen ved et lysthus. Svigersøstera mi er gift med en prest, så det er ikke noe problem. Vi tenker bryllup i Mai. Selve selskapet etter vielsen blir inne på samme sted.

Noen som har hatt utendørs vielse? Hva må tenkes på og hvilke erfaringer har du? Vi kan selvfølgelig og gifte oss i kirka, men jeg drømmer om vielse ute altså 😍😉

Anonymkode: 94020...be2

Skrevet

Dere må ha en backup plan dersom det skulle bli dårlig vær :) Ellers høres det helt fantastisk ut 😍

• Liker 1
Skrevet

Følg med på værmeldingen ihvertfall! Det høres veldig fint ut å ha det ute 😊

Anonymkode: d8937...220

Skrevet

Vielse utendørs er veldig fint :) husk at gjestene må få stoler eller benker til å sitte på under vielsen :) 

Anonymkode: 40493...0e8

Skrevet

Du MÅ ha backup i tilfelle dårlig vær.

Jeg var i et utendørsbryllup (også i mai) som ble  T O T A L T  ødelagt av regn. Backupen var et kjempestort partytelt ute på en gressplen. Alle damene sank gjennom det våte gresset på høye hæler og måtte gå rundt på tå. Inne i partyteltet var lufta ekstremt rå, det var fuktig og kaldt og trangt.  Jeg husker faktisk ingenting annet fradet bryllupet enn at jeg var kald og våt hele tiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...