AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Jeg støvsuger leiligheten (53kvm) hver dag. Jobber fulltid og har en mann som studerer og jobber. Han er så hårete og røyter så mye at jeg blir gaaal. Blir kvalm av å se hår overalt og vil ha det vekk med engang, så støvsuger senga og gulvene hver dag. Kjøkkenet blir også fort smulete og jeg liker ikke følelsen av å tråkke på urein gulv. Er det jeg som er helt nevrotisk? Eller er dette normalt? Forsøkt å ignorere disse tingene fordi jeg vet jo at det ikke er farlig men, tvangstankene tar overhånd 😅 Hva med dere andre? Greit hvis dere kan ha med antall personer i huset og kvm 😊 Anonymkode: 2fc34...268
bavaco Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 En gang i uka støvsuger jeg og vasker over alle gulv + vasker badene. 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Støvsuger senga?? Aldri gjort 😛 vil si du er litt gal ja. Jeg har katt som snøsser. Støvsuger en gang i uka, en sjelden gang oftere. 100 kvm. Bor alene Anonymkode: 21e1c...80c 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Støvsuger senga?? Aldri gjort 😛 vil si du er litt gal ja. Jeg har katt som snøsser. Støvsuger en gang i uka, en sjelden gang oftere. 100 kvm. Bor alene Anonymkode: 21e1c...80c Haha hadde du sett hvor mye hår det er i den senga etter en natt så hadde du ikke tenkt det 😂 Det skal jeg love deg 😭😭 Anonymkode: 2fc34...268
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha hadde du sett hvor mye hår det er i den senga etter en natt så hadde du ikke tenkt det 😂 Det skal jeg love deg 😭😭 Anonymkode: 2fc34...268 Er du sikker på at mannen din ikke er en hund? Anonymkode: 3422f...aae 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du sikker på at mannen din ikke er en hund? Anonymkode: 3422f...aae Mistenker det 🤔 En midtøstner mann hvert fall. Anonymkode: 2fc34...268
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Går som regel 7 til 10 dager mellom vær gang jeg vasker badet. Støvsuger gjør jeg vær 10-14 dag 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 Litt hår og noen smuler tar du ikke skade av. Værre om det er for rent, det tror jeg. Støvsuge sengen gjevnlig er nogså radikalt dersom du ikke har astma og ikke tåler div. Men deg om det, skal ikke dømme. Vil tro det er ganske slitsomt å ikke kunne slappe av, eneste. Anonymkode: ae0d9...04c 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Støvsuger og tørker fort over badet hver dag. Vasker skikkelig en gang i uka. Har 2 hunder og 2 katter. Støvsuger aldri sengene, men skifter på de hver uke. Ingen av dyra er på soverommene.Bor i rekkehus, 2 voksne og 1 tenåring. Vi voksne er i full jobb, tenåringen studerer. Anonymkode: 6dfc4...fad 1
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 Vi støvsuger hver uke og vasker badet 3-5 ganger i mnd. Dusjen kanskje en gang i mnd. . Burde vært vasket mye oftere. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Vi støvsuger hver uke og vasker badet 3-5 ganger i mnd. Dusjen kanskje en gang i mnd. . Burde vært vasket mye oftere. Samme her. Men synes det er akkurat passe! Anonymkode: 86923...c81 1
Husholdning1 Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 (endret) Støvsuger ca annenhver uke og drar over gulvene ca. hver femte uke. Badet vaskes omtrent hver 3. måned. Å gjøre det oftere gir ingen verdens mening, annet enn sløseri med ressurser. Endret 4. februar 2019 av Husholdning1 1
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her. Men synes det er akkurat passe! Anonymkode: 86923...c81 Dusjveggene har dannet ørten tusen kalk"dråper" som ikke forsvinner uansett hva jeg bruker så det føles aldri som om dusjen blir rein. Irriterende. Men jeg skjønner jo at nummer EN er å vaske den oftere, skal ikke gjøre samme tabben når vi bytter ut kabinettet om et par år. 1
Gjest Krampus Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 Bor på 60m2. Støvsuger annenhver dag, tørker over badet hver dag, vasker det ordentlig en gang i uka. Er bare jeg og hunden min som bor her, men hunden ligger stort sett bare i sofaen, så det blir ikke mye rot og gris fra ham.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 14 minutter siden, Husholdning1 skrev: Støvsuger ca annenhver uke og drar over gulvene ca. hver femte uke. Badet vaskes omtrent hver 3. måned. Å gjøre det oftere gir ingen verdens mening, annet enn sløseri med ressurser. Hvordan klarer du 😮 Anonymkode: 2fc34...268 3
Husholdning1 Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer du 😮 Anonymkode: 2fc34...268 Hvordan kan det være nødvendig for andre å gjøre det så ofte, spør heller jeg. Tenker da selvsagt på de som ikke har småbarn. 1
Djungelvrål Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Hvordan kan det være nødvendig for andre å gjøre det så ofte, spør heller jeg. Tenker da selvsagt på de som ikke har småbarn. Vasken vår blir flekkete etter få dager og doen er støvete etter få dager i tillegg med små flekker av urin, blod og avføring. Hvordan ser en do ut etter tre måneder uten vask? 2
Husholdning1 Skrevet 4. februar 2019 #18 Skrevet 4. februar 2019 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Vasken vår blir flekkete etter få dager og doen er støvete etter få dager i tillegg med små flekker av urin, blod og avføring. Hvordan ser en do ut etter tre måneder uten vask? Vår ser ren ut. Vi har dobørste og papir.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #19 Skrevet 4. februar 2019 Når du kommer løpende til badet med akutt omgangssyke angrer du på at det er tre mnd siden sist du vasket.. 😂 Anonymkode: 7fd6c...bcb 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #20 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, Husholdning1 skrev: Vår ser ren ut. Vi har dobørste og papir. Ok, så du vasker med andre ord 🙄 Anonymkode: f53ee...5d2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå