Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er gravid på forsøk nr to og sitter sikkert som mange der ute håper å slippe en ny SA/MA...

Så for å få litt mer info ut! Hvis du vil dele. når hadde du din MA/SA? 

Anonymkode: 628b2...ac6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MA oppdaget i uke 11+5. Basert på størrelse antok de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg den siste uken. Hadde utskrapning

Ble gravid igjen etter 3 mnd. Var på UL i uke 8+3, da fant de bare en tom fostersekk (blighted ovum). Fikk cytotek-kur.

Ble gravid igjen 3 mnd senere og sitter nå er 10+2. Alt så fint ut forrige uke, men nervøs for de neste uke også! Derfor blir det ny UL neste uke igjen :) Håper alle gode ting er tre!

Anonymkode: 57bf3...a18

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

MA oppdaget i uke 11+5. Basert på størrelse antok de at fosteret hadde sluttet å utvikle seg den siste uken. Hadde utskrapning

Ble gravid igjen etter 3 mnd. Var på UL i uke 8+3, da fant de bare en tom fostersekk (blighted ovum). Fikk cytotek-kur.

Ble gravid igjen 3 mnd senere og sitter nå er 10+2. Alt så fint ut forrige uke, men nervøs for de neste uke også! Derfor blir det ny UL neste uke igjen :) Håper alle gode ting er tre!

Anonymkode: 57bf3...a18

Wooow!! Krysser alt jeg har for deg ❤️ 

• Liker 1
Skrevet

Første gang var jeg i uke 9. 4 mnd senere ble jeg gravid igjen men fikk en til SA i uke 10.

Nå er jeg gravid igjen, ble gravid 2 mnd etter siste SA og er straks i uke 16 og alt ser ut til å gå fint 😊 Får tett oppfølging. Men herregud så stresset og nervøs jeg var mellom uke 8-10. Jeg hadde vært på UL i uke 6 og fikk høre et nydelig bankende hjerte og det var helt fantastisk, men jeg klarte liksom ikke helt å unngå å tenke på at det kunne gå galt igjen. Det var nesten alt jeg tenkte på i den perioden. Kunne knapt gå på do uten å sjekke meg for blod... Men var på ny UL i uke 12 og det var maaasse liv 😍 

Anonymkode: 1d074...1d7

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gang var jeg i uke 9. 4 mnd senere ble jeg gravid igjen men fikk en til SA i uke 10.

Nå er jeg gravid igjen, ble gravid 2 mnd etter siste SA og er straks i uke 16 og alt ser ut til å gå fint 😊 Får tett oppfølging. Men herregud så stresset og nervøs jeg var mellom uke 8-10. Jeg hadde vært på UL i uke 6 og fikk høre et nydelig bankende hjerte og det var helt fantastisk, men jeg klarte liksom ikke helt å unngå å tenke på at det kunne gå galt igjen. Det var nesten alt jeg tenkte på i den perioden. Kunne knapt gå på do uten å sjekke meg for blod... Men var på ny UL i uke 12 og det var maaasse liv 😍 

Anonymkode: 1d074...1d7

Så herlig å komme til uke 16!!😃🎈snart OUL🎉😃

Skrevet

BO oppdaget uke 11, så SA uke 7 og 6 før jeg fikk hun som sover på armen min nå.

Anonymkode: 71abc...1ea

Skrevet

Først hadde jeg en SA i uke 5. Ble gravid 2 mnd senere og da ble MA oppdaget i uke 10. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 8. Hadde utskrapning hvor de samtidig var uheldig å punktere livmoren min. Ble gravid 3 mnd senere og nå sitter jeg her litt over 6 mnd på vei med ei lita frøken. 😊

Skrevet

Var på min første kontroll uke seks, og uka etter mista jeg. Så det var litt kjipt, men i etterkant er jeg glad jeg ikke fikk barnet på det tidspunktet

Anonymkode: 37278...a27

Skrevet

Uke 12. Begynte med spotting som gikk over til kraftigere blødning etterhvert, fikk konstatert SA på sykehuset. De mente utifra forløp og størrelsen på livmor at fosteret sannsynligvis hadde sluttet å utvikle seg tidligere, men vet ikke når, da fosteranlegg allerede var ute av livmoren. Vi så et bankende hjerte på TUL i uke 7, så en gang mellom uke 7 og 12. 

Ventet en syklus med å prøve igjen, men ble gravid første forsøk og er nå 13+4, var på UL/kontroll for en uke siden der alt så normalt ut. Så satser på at det går fint denne gangen ❤️

• Liker 2
Skrevet

Uke 10 men hadde vært dødt siden uke 7?🤔 hvis ikke jeg husker feil😅 var MA, husker jeg blødde svart blod i uke 10...

Anonymkode: 73ac9...25e

Skrevet

Konstantert SA på sykehuset i uke 7, men de mente at forsteret hadde sluttet å utvikle seg tidligere pga. de ikke kunne finne noe fosteranlegg.

Dette skjedde i midten av Desember og venter fortsatt på første menstruasjon.. Hvor lang tid tok det for dere å få igjen menstruasjon?

Skrevet

Uke 19. Helt grusomt. Man tror det går bra når man har kommet så langt, men ting kan skje.

Anonymkode: 6e4b2...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...