Mons Skrevet 4. februar 2019 #41 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, T-Rex skrev: Nei. Er det noe det er alt for mye av i verden, er det politikere, av begge kjønn, som lever av å være kontroversielle. Gjø og fyse! Duden her er jo mye mer enn kontroversiell! Han har baller. Mens andre politikere skygger banen griper denne politikeren til våpen og markerer seg som en god hjemmefrontmann for å beskytte våre feige, såkalte etniske nordmenn og ditto politikere.
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2019 #42 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 5 hours ago, Drizzt said: Og jeg som trodde han var unntaket og kunne brukes som eksempel MOT det folk flest tror om ikke-vestlige innvandrere. Han er unntaket. De fleste innvandrere er ikke kriminelle. For øvrig kom jo Mayzar med drapstrusler i 2014 så skjønner ikke hvorfor du trodde han var en posterboy for integreringen i landet. Rart han fikk fortsette på Stortinget etter drapstruslene i 2014. FrP kunne fjernet han fra listene til 2017-valget, men det ønsket de ikke. De visste hva de fikk når de valgte Mayzar. https://www.dagbladet.no/nyheter/nrk-sjef-frp-er-sa-han-skulle-skyte-programleder/60905677 Endret 4. februar 2019 av SVK
T-Rex Skrevet 4. februar 2019 #43 Skrevet 4. februar 2019 31 minutter siden, Mons said: Duden her er jo mye mer enn kontroversiell! Han har baller. Mens andre politikere skygger banen griper denne politikeren til våpen og markerer seg som en god hjemmefrontmann for å beskytte våre feige, såkalte etniske nordmenn og ditto politikere. Om det er riktig det som står skrevet, at det var noe lignende russisk rulett han drev med, så må det i alle fall sies å være innovativt forsvar. Det skal han ha. 1
T-Rex Skrevet 4. februar 2019 #44 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 16 minutter siden, SVK said: Han er unntaket. De fleste innvandrere er ikke kriminelle. For øvrig kom jo Mayzar med drapstrusler i 2014 så skjønner ikke hvorfor du trodde han var en posterboy for integreringen i landet. Rart han fikk fortsette på Stortinget etter dette. FrP kunne fjernet han fra listene til 2017 valget, men det valgte de ikke. De visste hva de fikk når de valgte Mayzar. https://www.dagbladet.no/nyheter/nrk-sjef-frp-er-sa-han-skulle-skyte-programleder/60905677 De turte vel ikke det. Endret 4. februar 2019 av T-Rex
Mons Skrevet 4. februar 2019 #45 Skrevet 4. februar 2019 10 minutter siden, T-Rex skrev: Om det er riktig det som står skrevet, at det var noe lignende russisk rulett han drev med, så må det i alle fall sies å være innovativt forsvar. Det skal han ha. Innovativt forsvar er utmerket!
Mons Skrevet 4. februar 2019 #46 Skrevet 4. februar 2019 Kan dere naive folk holde kjeft en liten stund? Jeg er en rasjonell mann. Ønsker integrering. er dere helt fjern når det glelder kultur og hvordan man reagerer i en presset situasjon? Jeg forventer ikke at en innvandrer, fra en helt annen kultur og med mulige traumatiske opplevelser bak seg, skal reager som en som er oppvokst i velstand og trygghet. Derfor støtter jeg slike folk som Keshwari. Og ber folk tenke seg om litt....Litt ironisk sagt: Bedre å plassere de på Stortinget enn som fritt vilt for tilværelsens uutholdelige letthet.
FrøkenPolitikk Skrevet 5. februar 2019 #47 Skrevet 5. februar 2019 6 timer siden, Zogi skrev: Sykemeldingen bør absolutt bestrides! Han er ikke syk! Han misbruker ordningen! Kan mene mye rart om denne personen, denne nye saken viser vel at personen faktisk er syk .... Friske folk oppfører seg ikke slik .... 3
kobin Skrevet 5. februar 2019 #48 Skrevet 5. februar 2019 FRP er partiet med flest skurker og hyklere så jeg er ikke overrasket 2
Drizzt Skrevet 8. februar 2019 #49 Skrevet 8. februar 2019 På 4.2.2019 den 23.48, SVK skrev: Han er unntaket. De fleste innvandrere er ikke kriminelle. For øvrig kom jo Mayzar med drapstrusler i 2014 så skjønner ikke hvorfor du trodde han var en posterboy for integreringen i landet. Rart han fikk fortsette på Stortinget etter drapstruslene i 2014. FrP kunne fjernet han fra listene til 2017-valget, men det ønsket de ikke. De visste hva de fikk når de valgte Mayzar. https://www.dagbladet.no/nyheter/nrk-sjef-frp-er-sa-han-skulle-skyte-programleder/60905677 Innvandrere generelt og ikke-vestlige innvandrere er to forskjellige grupper. Han er ikke unntaket. Han bare bekrefter fordommene mot denne gruppen.
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #51 Skrevet 9. februar 2019 På 5.2.2019 den 0.33, Mons skrev: Kan dere naive folk holde kjeft en liten stund? Jeg er en rasjonell mann. Ønsker integrering. er dere helt fjern når det glelder kultur og hvordan man reagerer i en presset situasjon? Jeg forventer ikke at en innvandrer, fra en helt annen kultur og med mulige traumatiske opplevelser bak seg, skal reager som en som er oppvokst i velstand og trygghet. Derfor støtter jeg slike folk som Keshwari. Og ber folk tenke seg om litt....Litt ironisk sagt: Bedre å plassere de på Stortinget enn som fritt vilt for tilværelsens uutholdelige letthet. Lurer på om denne Mons ville sagt det samme om dette var en AP eller SV politiker som kom fra et muslimsk land. Av en eller annen grunn tviler jeg. 1
Mons Skrevet 9. februar 2019 #52 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Aragorn ll Elessar skrev: Lurer på om denne Mons ville sagt det samme om dette var en AP eller SV politiker som kom fra et muslimsk land. Av en eller annen grunn tviler jeg. Tror heller du skal lure på om denne Mons er ironisk. Kanskje et sleivspark til venstresiden.
n_97 Skrevet 9. februar 2019 #53 Skrevet 9. februar 2019 Keshvari uttalte så sent som i februar 2017 at han og partiet hadde sendt et forslag på høring om å endre regelverket slik at det ble lettere å utvise utlendinger som hadde sonet fengselsstraff. -Det vil bidra til mer trygghet i hverdagen, uttalte han. https://www.frp.no/aktuelt/2017/02/vil-sende-flere-kriminelle-utlendinger-ut-av-norge 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 9. februar 2019 Forfatter #54 Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, n_97 skrev: Keshvari uttalte så sent som i februar 2017 at han og partiet hadde sendt et forslag på høring om å endre regelverket slik at det ble lettere å utvise utlendinger som hadde sonet fengselsstraff. -Det vil bidra til mer trygghet i hverdagen, uttalte han. https://www.frp.no/aktuelt/2017/02/vil-sende-flere-kriminelle-utlendinger-ut-av-norge Med tanke på at han vel faktisk nå kan få fengselstraff så har han nok forandet mening nå. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå