Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Frp-representant Mazyar Keshvari ble i helgen arrestert, siktet for grove trusler med våpen. Han erkjenner ikke straffskyld. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w4jPW/stortingsrepresentant-mazyar-keshvari-paagrepet-for-vaapentrusler Først bedrageri nå dette. Så tror dere han femdels mener at kriminalle innvandrere skal kastes ut av landet? 9
Kjetil E Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 13 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Frp-representant Mazyar Keshvari ble i helgen arrestert, siktet for grove trusler med våpen. Han erkjenner ikke straffskyld. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w4jPW/stortingsrepresentant-mazyar-keshvari-paagrepet-for-vaapentrusler Først bedrageri nå dette. Så tror dere han femdels mener at kriminalle innvandrere skal kastes ut av landet? Han bør jo ta konsekvensen av dette og pakke koferten og dra. Men dette er vel noe han mener kun gjelder alle andre og ikke han selv. 5
Oppgitt78 Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Han fikk sikkert en god ide etter å ha lest om hun politidama i statene for noen dager siden.. Russisk rulett er jo et spennende spill, når alt kommer til alt. 3
lysestake Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Hva skjer med han egentlig? blir bare flau av hele fyren. Han er stortingsrepresentant, "innvandrer" og kriminell, så han er jo en aktuell kandidat til å sendes tilbake til Iran. 9
electric_trond Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Overrasket over at han var tilbake på stortinget etter episoden med reiseregningene, vi kan virkelig ikke ha folk som opptrer på denne måten til å styre landet vårt. 9
T-Rex Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 1 hour ago, Aragorn ll Elessar said: Frp-representant Mazyar Keshvari ble i helgen arrestert, siktet for grove trusler med våpen. Han erkjenner ikke straffskyld. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/8w4jPW/stortingsrepresentant-mazyar-keshvari-paagrepet-for-vaapentrusler Først bedrageri nå dette. Så tror dere han femdels mener at kriminalle innvandrere skal kastes ut av landet? Dette er vel noe som viser at man skal være forsiktig med å dømme noen før man har gått i vedkommendes sko (eller hvordan nå ordtaket lyder). I denne saken gjaldt det først Keshvari, og nå gjelder det oss. Endret 4. februar 2019 av T-Rex
miss summers Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 Sånn helt generelt, når opphører ens status som innvandrer? Hvor mange generasjoner må man ha bak seg, født i Norge, for å ikke bli omtalt som innvandrer? Eller er det fargen som avgjør? 3
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 9 minutter siden, miss summers said: Sånn helt generelt, når opphører ens status som innvandrer? Hvor mange generasjoner må man ha bak seg, født i Norge, for å ikke bli omtalt som innvandrer? Eller er det fargen som avgjør? Han er ikke født i Norge. Han er født i Iran og kom som flyktning til Norge. Så han er jo innvandrer. Endret 4. februar 2019 av SVK
miss summers Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, SVK skrev: Han er ikke født i Norge. Han er født i Iran og kom som flyktning til Norge. Så han er jo innvandrer. «Sånn helt generelt...» - hvorfor svarer du på noe jeg ikke har spurt om?
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 16 minutter siden, miss summers said: «Sånn helt generelt...» - hvorfor svarer du på noe jeg ikke har spurt om? Fordi en generell diskusjon(hvor du lister opp ting som hudfarge) om hva som menes med innvander er en avsporing fra trådens tema når vedkommende det er snakk om klart er innvandrer. Derfor svarer jeg også på det du ikke spurte om. Følger for øvrig fra svaret mitt hva som er en innvander. En som har flyttet til Norge fra et annet land. Endret 4. februar 2019 av SVK
Jerry Lee Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 Mennesker som dette er faen ikke hva vi vil ha som våre representanter til å styre landet. 5
Sommernatt Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 «Han opplyser at stortingsrepresentanten er sykmeldt.» Det der er så fryktelig provoserende! 11
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 11 hours ago, Sommernatt said: «Han opplyser at stortingsrepresentanten er sykmeldt.» Det der er så fryktelig provoserende! Kan skjønne at det er provoserende. Men kan også skjønne at man kan få sykemelding rett etter man er arrestert for å komme med våpentrusler. Det at man har gjort noe svært alvorlig betyr jo ikke at man er mentalt nok frisk til å jobbe, truslene kan jo henge nettopp sammen med at han sliter mentalt. I tillegg selv om man fortjente å bli arrestert så er nok det å bli arrestert en stor mental belastning som kan gå utover ens evne til å jobbe. Som stortingsrepresentant så skal man jo mer enn å bare møte opp på jobb. Man må være mentalt tilstedeværende. Endret 5. februar 2019 av SVK
T-Rex Skrevet 4. februar 2019 #14 Skrevet 4. februar 2019 14 minutter siden, Jerry Lee said: Mennesker som dette er faen ikke hva vi vil ha som våre representanter til å styre landet. Sånn i utgangspunktet tenker jeg som deg. Men jeg vil gjerne ha hele historien før jeg konkluderer (det er ikke sikkert jeg får den). 3
Sommernatt Skrevet 4. februar 2019 #15 Skrevet 4. februar 2019 14 minutter siden, SVK skrev: Kan skjønne at det er provoserende. Men kan også skjønne at man kan få sykemelding rett etter man er arrestert for å komme med våpentrusler. Det at man har gjort noe svært alvorlig betyr jo ikke at man er mentalt nok frisk til å jobbe, truslene kan jo henge nettopp sammen med at han sliter mentalt. I tillegg selv om man fortjente å bli arrestert så er nok det å bli arrestert en stor mental belastning som kan gå utover ens evne til å jobbe. Som stortingsrepresentant så skal man jo mer enn å bare møte opp på jobb. Man må være mentalt tilstedeværende. Det kan jeg være enig i, men jeg synes det hadde vært mer passende å få sparken! Først juks med reiseregninger og nå dette? Lurer på hvilke andre jobber man kan gjøre slikt og fortsatt være ansatt.. 5
T-Rex Skrevet 4. februar 2019 #16 Skrevet 4. februar 2019 1 minutt siden, Sommernatt said: Det kan jeg være enig i, men jeg synes det hadde vært mer passende å få sparken! Først juks med reiseregninger og nå dette? Lurer på hvilke andre jobber man kan gjøre slikt og fortsatt være ansatt.. Keshvari er ikke ansatt, han er folkevalgt. Det er noe annet. 4
Gjest SVK Skrevet 4. februar 2019 #17 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 41 minutter siden, Sommernatt said: Det kan jeg være enig i, men jeg synes det hadde vært mer passende å få sparken! Først juks med reiseregninger og nå dette? Lurer på hvilke andre jobber man kan gjøre slikt og fortsatt være ansatt.. For å få sparken fra Stortinget så må man begå landsforæderi eller miste statsborgerskapet. Tanken er at man er valgt av folket og at det da i utgangspunktet bare skal være folket som skal kunne sparke en stortingsrepresentant. Så det er ikke helt som en vanlig jobb. Men enig med deg at det burde vært en ordning hvor kjeltringene fikk sparken. Endret 4. februar 2019 av SVK
Kjetil E Skrevet 4. februar 2019 #18 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, Sommernatt skrev: «Han opplyser at stortingsrepresentanten er sykmeldt.» Det der er så fryktelig provoserende! Er vel ikke lenge siden forrige sykemelding heller. At en person begår en kriminell handling er da ingen grunn for sykemelding. Den bør underkjennes og trekke han i lønn. 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 4. februar 2019 Forfatter #19 Skrevet 4. februar 2019 (endret) 1 time siden, miss summers skrev: Sånn helt generelt, når opphører ens status som innvandrer? Hvor mange generasjoner må man ha bak seg, født i Norge, for å ikke bli omtalt som innvandrer? Eller er det fargen som avgjør? Keshavir er ikke født i Norge han er født i Iran noe som gjør han til en innvandrer. Endret 4. februar 2019 av Aragorn ll Elessar 4
mafiadrone Skrevet 4. februar 2019 #20 Skrevet 4. februar 2019 Er det kun Frp-politikere som navngis i pressen med en gang de har gjort noe galt? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå