AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Vel, jeg trenger bare noen råd angående hvordan jeg skal takle det. Greia er at jeg har vært på et jobbarrangement utenlands i helga og klarte å rote med en av kundene våre 😲 Og det er ikke særlig akseptert blant min leder blant annet. Er redd jeg vil få en reprimande i morgen (jeg er fortsatt utenlands men drar hjem til Norge i kveld). Min leder var ikke der men ryktene går garantert. Uff har sånn noia. Han fyren er veldig på å møtes igjen og sånt men vi får se. Heldigvis har jeg ikke noe å gjøre med hans avdeling til daglig, men vi vil jo ses igjen på ulike events. For min del vil det ikke bli kleint uansett hva som skjer. Hva hadde dere sagt om dere ble kalt inn til en samtale om noe sånt? Jeg må jo bare legge meg flat. Anonymkode: bfceb...2cd
slutt Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Hohoho, ja da hadde jeg også hatt angst! Ikke noe å gjøre med det nå, bare å stå i det, tenker jeg. 4
Gjest ti10 Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Hadde ligget så lavt som mulig, det er jo mulig at du kan ha flaks og at sjefen ikke har fått det med seg? Ellers er det bare å stå i det, som en annen her sier, legge seg flat og håpe at det dukker opp noe mer dramatisk som tar oppmerksomheten bort fra dette.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Akkurat nå, ti10 skrev: Hadde ligget så lavt som mulig, det er jo mulig at du kan ha flaks og at sjefen ikke har fått det med seg? Ellers er det bare å stå i det, som en annen her sier, legge seg flat og håpe at det dukker opp noe mer dramatisk som tar oppmerksomheten bort fra dette. Ja jeg kommer ikke til å legge ut om det, for å si det sånn. Føler meg så teit, stod og råklina på dansegulvet huff og huff. Han jeg møtte sa at hvis jeg får problemer så kan sjefen min bare kontakte han. Så får bare satse på at det går bedre enn fryktet. Anonymkode: bfceb...2cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Ville latet som ingenting. Om sjefen kaller deg inn til møte om det får du bare beklage og si at det ikke skal gjenta seg. Med mindre du ønsker å møte denne fyren igjen da, da må du vel finne ut om det bare er noe sjefen misliker eller om det bryter noen retningslinjer på arbeidsplassen din (code of conduct om dere har det) Anonymkode: 7e86b...a6f 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #6 Skrevet 4. februar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville latet som ingenting. Om sjefen kaller deg inn til møte om det får du bare beklage og si at det ikke skal gjenta seg. Med mindre du ønsker å møte denne fyren igjen da, da må du vel finne ut om det bare er noe sjefen misliker eller om det bryter noen retningslinjer på arbeidsplassen din (code of conduct om dere har det) Anonymkode: 7e86b...a6f Ja får se på det sånn. Det er mer greit på min arbeidsplass om jeg møter han fyren igjen faktisk, er jo noen som har blitt kjærester med folk på disse arrangementene. Anonymkode: bfceb...2cd
TheGirlWhoWaited Skrevet 4. februar 2019 #7 Skrevet 4. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vel, jeg trenger bare noen råd angående hvordan jeg skal takle det. Greia er at jeg har vært på et jobbarrangement utenlands i helga og klarte å rote med en av kundene våre 😲 Og det er ikke særlig akseptert blant min leder blant annet. Er redd jeg vil få en reprimande i morgen (jeg er fortsatt utenlands men drar hjem til Norge i kveld). Min leder var ikke der men ryktene går garantert. Uff har sånn noia. Han fyren er veldig på å møtes igjen og sånt men vi får se. Heldigvis har jeg ikke noe å gjøre med hans avdeling til daglig, men vi vil jo ses igjen på ulike events. For min del vil det ikke bli kleint uansett hva som skjer. Hva hadde dere sagt om dere ble kalt inn til en samtale om noe sånt? Jeg må jo bare legge meg flat. Anonymkode: bfceb...2cd Den der får du bare stå i og ta de reprimandene du får. Når du er så uprofesjonell at du roter med en kunde, synes jeg du fortjener det!
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #8 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg kommer ikke til å legge ut om det, for å si det sånn. Føler meg så teit, stod og råklina på dansegulvet huff og huff. Han jeg møtte sa at hvis jeg får problemer så kan sjefen min bare kontakte han. Så får bare satse på at det går bedre enn fryktet. Anonymkode: bfceb...2cd Nei, nei, nei. Anonymkode: fc3da...698 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #9 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja får se på det sånn. Det er mer greit på min arbeidsplass om jeg møter han fyren igjen faktisk, er jo noen som har blitt kjærester med folk på disse arrangementene. Anonymkode: bfceb...2cd Da ville jeg bare sagt at dere faktisk dater, men at du selvsagt innser at det var veldig uprofesjonelt å stå å kline foran alle som 2 unger og at du beklager det. Så får de bare godta det da. Anonymkode: 94e58...99d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #10 Skrevet 4. februar 2019 Artig med de som driter seg ut, slike fortjener ingen empati eller sympati. Anonymkode: 7956f...501
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #11 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Den der får du bare stå i og ta de reprimandene du får. Når du er så uprofesjonell at du roter med en kunde, synes jeg du fortjener det! Svarer du alltid så frekt til folk? Greit jeg har gjort en feil men altså.. det går an å tenke før man skriver vet du. Anonymkode: bfceb...2cd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #12 Skrevet 4. februar 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Artig med de som driter seg ut, slike fortjener ingen empati eller sympati. Anonymkode: 7956f...501 Og ellers har du det bra? Hatt en dårlig dag du eller? Anonymkode: bfceb...2cd
visp Skrevet 4. februar 2019 #13 Skrevet 4. februar 2019 Ro deg ned, du har bare fylleangst. Sjefen kaller deg ikke inn på teppet pga noen idiotiske rykter, slapp av. Jeg har da sett mye, veldig mye verre enn det du beskriver. Ikke vær så streng med deg selv:) 1
TheGirlWhoWaited Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Svarer du alltid så frekt til folk? Greit jeg har gjort en feil men altså.. det går an å tenke før man skriver vet du. Anonymkode: bfceb...2cd Men dette er jo ikke frekt, men en realitet... Det er bare slik livet er, og noen ganger har man ikke noe annet valg enn å stå i det man har gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå