Gå til innhold

Journalister som jakter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har merket meg spesielt en: 
https://forum.kvinneguiden.no/profile/132186-idagranlund/
De eneste innleggene jeg finner er der hun vil skrive meldinger til personen som har laget hovedinnlegget. 

Se det i sammenheng med dette: https://subjekt.no/author/idagranlund/

Jeg synes det er litt spesielt at journalister eller journaliststudenter bruker KG som jaktmark for menneskelige tragedier og elendighet som de kan skrive om! 

Det er mulig dette er å bryte regler når jeg starter en debatt om en bruker, men brukeren er på KG under eget navn og har en rolle i det offentlige samfunnet. I gamle dager var det vel heller ikke greit å ha eget navn som brukernavn her inne, men mulig det har kommet en regelendring. 

Ellers er det med journalister på forumet ikke en nyhet. Jeg vet at folk har fått meldinger fra journalister etter å ha skrevet historiene sine her inne. Jeg har selv snakket fysisk med ei som hadde en historie om at hun hadde blitt antastet at treneren sin, skrev det som annonym her inne, men hun fikk likevel meldinger. 

Jeg lurer litt på hva dere tenker. Selv synes jeg det er usmaklig. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste journalister ønsker vel å bli anerkjent som en gravende journalist. 

Men de er selvdølgelig nødt til å finne ut HVOR de egentlig burde grave, og HVA det skal "graves" etter. Veit man ikke det, så ender man jo selvfølgelig bare opp med å grave seg selv ned.            

Anonymkode: 01705...209

Skrevet

Det er bra hun spør om lov til å sende PM i stedet for å bare gjøre det. Men jeg tenker at hun i alle fall burde opplyst at hun er journalist, når hun spør om lov til å kontakte mennesker i vanskelige situasjoner. 

Ellers reagerer jeg egentlig ikke så mye på at journalister leter etter saker her, men jeg synes de burde spille med åpne kort om at det er det de gjør/er. Ikke fremstå som vanlige brukere. 

Anonymkode: 3c5c4...5fd

• Liker 2
Skrevet

Jeg har reagert på samme brukeren. Er det lov å gjøre som hun gjør?

Anonymkode: a40be...020

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...