TheTeen Skrevet 9. februar 2019 #41 Skrevet 9. februar 2019 Jeg var tenåring når profilen ble opprettet. 1
Utroligfortilet Skrevet 9. februar 2019 #42 Skrevet 9. februar 2019 Mitt er pga at jeg ble så utrolig fortvilet over å ikke finne et brukernavn som allerede var tatt 😂 derfor så skrev jeg det inn på 4 forsøket og det ble det.. husker ikke hva jeg skulle ha den gangen men slik oppstod mitt navn iallefall 🙈 1
Alphamale Skrevet 9. februar 2019 #43 Skrevet 9. februar 2019 Har gjennom hele livet alltid hatt den høyeste plasseringen i hierarkiet og er veldig dominant. Alltid vært lederen og den alle lytter til og retter øynene mot når avgjørelser skal tas. Et naturlig midtpunkt.
FrankDrebin Skrevet 9. februar 2019 #44 Skrevet 9. februar 2019 Dette burde ikke komme som noen bombe, men jeg er stor fan av Leslie Nielsen, og hans rollefigur Frank Drebin i Police Squad serien og Naked Gun filmene. 2
Gjest Lexie Grey Skrevet 9. februar 2019 #46 Skrevet 9. februar 2019 Lillesøsteren min var så opphengt i en film om hester, hvor "hestejenta" i filmen het Moondance et eller annet. Syntes i grunn det var et ganske fint og harmonisk ord/ navn så da ble det det
Forundret.. Skrevet 17. februar 2019 #47 Skrevet 17. februar 2019 På 9.2.2019 den 1.48, Alphamale skrev: Har gjennom hele livet alltid hatt den høyeste plasseringen i hierarkiet og er veldig dominant. Alltid vært lederen og den alle lytter til og retter øynene mot når avgjørelser skal tas. Et naturlig midtpunkt. Gjør ikke stort av deg her inne for å være midtpunktet.. 😋
Forundret.. Skrevet 17. februar 2019 #48 Skrevet 17. februar 2019 Jeg googlet no greier en gang og havnet da her inn på KG. Var egentlig forundret over hvordan enkelte tillot seg å skrive til andre, derrav nicket Forundret. 2
Gjest Mårpølsa Skrevet 18. februar 2019 #49 Skrevet 18. februar 2019 Eg lagde ein tråd om det i går natt for de som vil lese. Bør ikkje leses på jobb
Splittbinders Skrevet 18. februar 2019 #50 Skrevet 18. februar 2019 Jeg tror jeg hadde en boks binders foran meg da jeg laget nick. Men binders var opptatt så da ble det en variant. Ikke veldig gjennomtenkt der altså. Og har ingen sammenheng med at jeg føler meg veldig bindersete (hva nå det skulle være) eller er spesielt splittet. 1
hjärterdam Skrevet 18. februar 2019 #51 Skrevet 18. februar 2019 Det kommer fra en sangtekst fra en av favorittartistene mine. 1
Jellybean Skrevet 18. februar 2019 #52 Skrevet 18. februar 2019 Jeg digger jellybeans 😎 spesielt de gule og røde! 1
Gjest SVK Skrevet 19. februar 2019 #55 Skrevet 19. februar 2019 Vokste opp med Roald Dahl og er i voksen alder fortsatt stor fan av bøkene hans.
Gjest BearMama Skrevet 19. februar 2019 #56 Skrevet 19. februar 2019 Alle kaller meg Mama Bear for jeg alltid oppmuntrer, støtter og er der for dem uansett. Jeg er ikke redd får å stå opp for vennene mine ved å beskytte dem mot urettferdighet. Og fordi jeg er en kjærlig og omsorgsfull mamma, men er ikke redd for å sette grenser og la sønnen min vite hvor skapet står. Av og til må man være litt streng og bestemt og kjøre litt though love. Sistnevnte gjennomfører jeg også med venner.
FantasDick Skrevet 19. februar 2019 #57 Skrevet 19. februar 2019 Fordi jeg er fantastisk, men ville ha en litt annen skrivemåte. 1
Gjest SeptemberRose Skrevet 19. februar 2019 #59 Skrevet 19. februar 2019 Fant en sang på youtube som heter september rose av et metal band. Siden jeg har bursdag i september så tok jeg det som brukernavn.
blåtimen Skrevet 19. februar 2019 #60 Skrevet 19. februar 2019 Så på Jul i blåfjell da brukeren ble opprettet og der er det stadig snakk om denne blåtimen. Syns det er et pent ord og det er noe litt magisk med den blå timen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå