Gå til innhold

Hva er historien bak ditt brukernavn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det jeg skriver kan du ta for god fisk 😉

• Liker 6
Gjest middagshøyden
Skrevet (endret)

...

Endret av middagshøyden
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)

Fordi jeg var fascinert av navnet på veverskens lille datter i Astrid Lindgrens "Mio min Mio" og Mios redningsdåd. Mio fikk en kappe av veversken, en kappe vevet av drømmer og eventyr, og som gjorde ham usynlig. Han reddet Millimani fra den onde ridder Kato :) 

Endret av Millimani
  • Liker 4
Skrevet (endret)
3 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Fordi jeg var sjenert som barn og ble kalt for Nasse Nøff på tull. 
Også leste jeg den teorien om at alle i Ole Brumm verden representerer en psykisk lidelse da jeg skulle ha nytt nick. Jeg har angst og Nasse Nøff har liksom angst ifølge denne teorien. Det sto mellom Tussi (depresjon) og Nasse Nøff, og Tussi var opptatt. 

Er mange teorier om tegneserier der ut, der er en om Rugrats som sier at alt som skjer er en fantasi skapt av Stu som aldri kom over tapet av sønnen sin Tommy

Endret av Winza
Skrevet

Jeg liker ikke jordbær, så da passet det vel fint å bruke som anonym et sted da.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg har dårlig matlyst, faktisk.......

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener bare på morgenen, faktisk 😄

Skrevet

Plutselig kan jeg spise syke mengder med mat veldig fort 😎

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn, tok bare det første jeg kom på og fødselsåret :) 

• Liker 1
Skrevet

Er en figur i Farscape, dog ikke med samme skrivemåte.. 🙂

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Sola de skrev:

:sol:

Men...skulle det egentlig være DI?

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Men...skulle det egentlig være DI?

Samma det vel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde lest en god stund på KG som uregistrert leser, og bestemte meg så for å registrere meg for å svare på noe i en tråd.

Satt da der og spekulerte på "hva skal jeg velge som brukernavn?" Helt blank i hodet. Så datt det et spørsmål ned i hodet mitt:"Hva har du aller mest lyst på da?" Og svaret kom straks; en million. 

Googlet ordet "million" og fant ut at det var en parfyme. Brukte det bildet som avatar til brukeren min.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Sola de skrev:

Samma det vel.

Ok.

Skrevet

KG var første forumet jeg meldte meg inn i og jeg hadde dermed ikke helt taket på konseptet "nickname". Logikken ble deretter. Jeg ville ha noe som var kort i fall jeg måtte skrive det hver gang jeg skulle logge meg inn, og jeg ville ha noe som hørtes ut som et navn uten egentlig å være det. Og det måtte selvsagt være ledig. 

På et eller annet vis dukket "Cata" opp i hodet mitt så da ble det det. Må forresten tilføye at jeg har hatt avataren min omtrent like lenge. Kom tilfeldigvis over henne og syntes hun passet til nicket. :ler: 

• Liker 2
Skrevet

Min mor lager vårruller med et godt krydder som heter Mamasitas😅😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...