Gå til innhold

Sexfiksert eller borderline aseksuell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skulle du helst vært av venninna mi og meg?

Hun er langt over gjennomsnittet opptatt av sex, snakker om det unaturlig ofte i sosiale sammenhenger, leter aktivt etter blikk fra menn når hun er ute, ser noe sexy i nesten alle menn, har hatt sex med mange, på mange rare steder og på mange rare måter.

Jeg tenker aldri på sex når ikke noen andre gjør det til et tema. Hater å snakke om det. Har lyst på sex kanskje én gang i måneden og blir "mett" hver gang - den første uka etter sex har jeg fullstendig avsmak. Har kun hatt sex med én person og aldri noe annet sted enn i senga.

Anonymkode: 25cdd...391

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jep personlig ligger nok nærmest din venninne, og det er nærmere min hjemmebane.

Men det er ingen grunn til uro, livet er ikke en konkurranse i å være mest kåt. Når/dersom du finner en partner bør du finne en som matcher deg selv, uansett hvilken preferanse du har.

Du er bra nok som du er!

Skrevet

Jeg ville nok vært venninna di hvis jeg måtte velge. Men heldigvis er jeg ikke som noen av dere, hvis jeg kan få være så frekk å si det.

• Liker 2
Skrevet

Ingen av dere. Men hvis jeg måtte hadde det blitt venninna di, med mindre jeg var aseksuell selv - og det er jeg altså ikke.

Anonymkode: b7a3c...07d

Skrevet

Hadde nok valgt og vært som venninnen din visst jeg måtte velge,og er vell sånn jeg er nærmest og være og ,bare ikke så ekstrem som hun høres ut som 

Skrevet

Det høres utrolig slitsomt ut å være veninna di. Et evig jag  Jenter som oppfører seg slik har også en tendens til å ikke bli tatt seriøst i situasjoner der det er viktig, siden de kan ha et kroppspråk og en måte å snakke på som ikke gir noen tyngde.

Selv er jeg mer som deg. Livet har da mer å by på enn sex, mener jeg, det er ikke såååå interessant. Det var mer spennende før, da gjorde jeg litt av hvert, men nå er det litt "been there, done that", og ikke like interessant lenger. 

Anonymkode: a9df8...21f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...