AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 har noen her tips om korttidsleie i oslo? pensjonat, privat etc. viktigste er at det er inkl alt, ingen depositum(helst), pga minst mulig stress. må være kjøkken, men gjerne enkelt. Anonymkode: 7dce4...f07
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Bare å benytte google. Der kommer det opp forslag. Anonymkode: d19d9...18e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare å benytte google. Der kommer det opp forslag. Anonymkode: d19d9...18e Bare og bare..jeg har også sett etter korttidsleie over tid, og det er ikke mange utlyste, dessverre. Det er jo bare å lese TS innlegg bedre, slik at man får med seg hva det gjelder, og så gjøre en vurdering på om man faktisk har noe å bidra med eller ikke. Anonymkode: dfc3e...26b
Pepperkakesmulen Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Legg ut annonse om deg selv på Finn. Vet om flere tilfeller der folk jeg kjenner har blitt kontaktet. Mange utleiere kontakter heller selv, enn å styre med annonse / visninger / masse forespørsler osv. Lykke til 😊
Chablis Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Uten depositum og meg alt inkludert? Lykke til.
kobin Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 Ser mye kortidsleie på Finn og hybel.no , har du litt bedre råd kan du også sjekke air bnb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå