Gå til innhold

PCOS og sukkerfritt mineralvann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her med PCOS som opplever at vekta står stille ELLER eventuelt  går saktere nedover, ved inntak av sukkerfri brus som Pepsi max eller funlight saft? 

Anonymkode: 98ca0...4f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange overvektige som innbiller seg dette, ja.

Anonymkode: 2d0a2...b03

• Liker 3
Skrevet

Du kaster bort tida hvis du bryr deg om ting som ikke har noen betydning. Kalorifri drikke er ikke det som stopper vektnedgangen din.

Anonymkode: cfc0e...53f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kaster bort tida hvis du bryr deg om ting som ikke har noen betydning. Kalorifri drikke er ikke det som stopper vektnedgangen din.

Anonymkode: cfc0e...53f

Kaster bort tiden? Kanskje du bør Google hva pcos faktisk er og hvilke effekter det har på kroppen på sikt.. Jeezes, du er jo enten A: veldig ung og dum eller B. bare dum :)

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange overvektige som innbiller seg dette, ja.

Anonymkode: 2d0a2...b03

Og det er mange idioter som ikke har håp

Skrevet

TS her: går på lavkarbo glemte jeg å tilføye. Så, vil ikke ødelegge fettforbrenningen med evt Pepsi max eller funlight.. 

Skrevet

Jeg er overvektig og kunne svart, men det gjør jeg ikke når du er så ufin mot andre brukere. 

Anonymkode: 6416a...022

• Liker 3
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kaster bort tiden? Kanskje du bør Google hva pcos faktisk er og hvilke effekter det har på kroppen på sikt.. Jeezes, du er jo enten A: veldig ung og dum eller B. bare dum :)

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det er mange idioter som ikke har håp

Hva er det for en måte å svare på.....? 

• Liker 2
Skrevet

Sukkerfritt drikke fucker med blodsukkeret ditt og kan bla øke apetitten din. Så ville heller bare drukket vann

Anonymkode: 93202...8ca

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukkerfritt drikke fucker med blodsukkeret ditt og kan bla øke apetitten din. Så ville heller bare drukket vann

Næh! :blink: 

Fortelle hvordan noe som ikke inneholder kcal eller karbs helt alene kan påvirke blodsukker! 

- da skjer jo det samme om du drikker vann også :sjokk:

Anonymkode: e203a...4e9

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Næh! :blink: 

Fortelle hvordan noe som ikke inneholder kcal eller karbs helt alene kan påvirke blodsukker! 

- da skjer jo det samme om du drikker vann også :sjokk:

Anonymkode: e203a...4e9

Hvis du leser forskningsartikler, og da mener jeg ikke artikler publisert i aviser så kommer det frem hvordan små mengder aspartam, tilsetningsstoffer etc påvirker det endokrine systemet. PubMed f.eks

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg merker det!

AnonymBruker
Skrevet
På 4.2.2019 den 13.09, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser forskningsartikler, og da mener jeg ikke artikler publisert i aviser så kommer det frem hvordan små mengder aspartam, tilsetningsstoffer etc påvirker det endokrine systemet. PubMed f.eks

Det er din påstand, så du kan jo lime inn linken.

Anonymkode: f436d...967

• Liker 1
Skrevet

Har ikke opplevd at det har noe å si for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Men det har jeg.

Først når jeg kuttet ut all kunstig søtning i tillegg til kcal telling, først da ga kroppen slipp på kiloene. Kunstig søtning fucker opp kroppen.

Anonymkode: 09546...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Har gått helt bort fra kunstig søtning da jeg opplevde det samme. Hadde fortsatt det suget eller drikke med smak, så prøvde litt ulike ting men til slutt falt valget på kokosvann. Vet at det smaker dritt, men tenkte at det var verdt å venne seg til det mtp. alt det gode. Føler at energinivået er gått opp og vekta ned selv om det er noen kalorier der

Anonymkode: ef856...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...