Sixxen Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Hei. Meg og min samboer skal igang med første forsøk i neste måned syklus, har litt ustabil syklus. Meg og min samboer har prøvd lenge å få barn nå og er veldig spente. Vi er usikker på hvordan det vil bli og søker litt informasjon fra dere der ute som har erfaring fra Ivf? Er det noen her der det har gått på første forsøk? Jeg skal ha kort prosedyre. Håper virkelig det er vår tur til å bli foreldre snart ❤️🤰👶 Vi får tre forsøk, og det er på KK i Bergen. Noen andre som har vært der?
prøverpåny Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Sikkert lettere å få svar i denne tråden 😊 Jeg har hatt kort protokoll fire ganger og prøver nå lang protokoll. Bare hatt ett innsett på de fire uttakene, men det tror jeg under normalen. Lykke til!
CcS Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 Hei. Vi klarte på første forsøk med nr 1 og andre forsøk med nr 2😊😊 Tenk positivt,ikke les deg så mye opp på hva andre gjorde eller fikk av medisin. Legene er dødsflinke og ingen prøverørsforsøk er like! Jeg unngikk alt av googlesøk om hvordan alt skulle foregå første gangen for å vite minst mulig og bare konsentrere meg om hva bi skulle gjennom. Men vi er alle forskjellige😊 Du er sikkert kjempe spent nå når det nærmer seg!
Sixxen Skrevet 20. februar 2019 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2019 http://Hei. Kjekt å høre at det gikk så bra for dere. 😊 Ja er veldig spent, gleder oss masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå