blomaden Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Hei, jeg har lyst til å komme i litt bedre form, men har litt utfordringer i hverdagen. Så jeg lurer på om noen har et enkelt treningsprogram som jeg kan gjøre hjemme noen ganger i uken. Har prøvd å Google meg frem til noe men ble ikke noe klokere av det.. Å reise på treningssenter eller legge ut på joggetur er ikke aktuelt av ulike grunner. Håper på svar!☺️
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Jeg vil anbefale deg å kjøpe en mini-trampoline 🙂 Søk på Cellerciser på Youtube, så kan du se litt om det 🙂 Selv hopper jeg 20 minutter hver dag, og jeg har fått så mye bedre kondisjon. Og det har mange flere gode fordeler. Det er blant annet veldig bra for lymfesystemet. Mini.trampolinen fra Cellerciser er ganske dyr( jeg betalte litt over tre tusen) Men man får billigere varianter andre steder 🙂 Anonymkode: ec417...ec1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 https://liveboldandbloom.com/07/health/rebounding-benefits Anonymkode: ec417...ec1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Livegym.no mange program for en femtilapp i mnd. Anonymkode: 613d8...e72
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 Prøv yoga. Det er flere nybegynner videoer på youtube. Anonymkode: 67212...34d
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv yoga. Det er flere nybegynner videoer på youtube. Anonymkode: 67212...34d Yoga er ikke trening............... Anonymkode: 186f4...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå