Gå til innhold

Hore i fylla

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg festet utrolig mye, og hver gang har jeg fått blackouts. Hver gang det skjer, så begynner jeg å hooke med forskjellige gutter, det kan være alt frå en fyr til fire forskjellige på samme festen. Men no synst folk det er ukomfortabelt å være rundt meg pga alt som har skjedd på desse festane, og dei kaller meg en hore. Jeg vet det ikke er akseptert at jenter «horer» rundt slik som gutter gjør. Jeg vet ikke hvordan jeg kan stoppe å hooke med så mange på festene, og om det er mulig for meg å forandre ryktet om at jeg er en hore før jeg ikke har noen som liker meg lenger. Jeg vil være spesiell, men når jeg er full kan jeg snakke med hvem som helst, men når jeg er edru blir jeg for sjenert til å gjøre det. Men når jeg først begynner å drikke klarer jeg ikke å stoppe. I need you help!! Har noen hvert i denne situasjonen før? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre før jeg ødlegger mer for meg selv enn det jeg allerede har gjort.

Anonymkode: b3426...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må bare spørre. Men med "hooke", mener du seriøst at du har hatt sex med opptil 4 menn på en kveld???

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva jeg mener med hooke er å kline med dei på fest. 

Anonymkode: b3426...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo ingenting å si om du kliner med folk så lenge du liker det? Selv med blackout.

Anonymkode: 970be...983

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å drikk deg snydens full...fylla bare viser hvordan man egentlig er innerst inne. Du vet av barn og fulle folk får man sannheten.

Anonymkode: 059b2...d91

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor drikker du deg så full at du får blackout? Svaret er jo veldig enkelt, slutt å drikk så mye. Lær deg når du skal stoppe. 

Anonymkode: eeed6...a92

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Begrens alkoholinntaket hvis du ikke klarer å styre hvordan du oppfører deg og gjør ting du ellers ikke kan stå for. 

2. Forferdelig dobbeltmoralsk av "vennene" dine å kalle deg horete for at du kliner. De kliner jo også med deg? Det er uansett stygt å kalle folk hore og for at du har en atferd som tradisjonelt har vært grei for menn å ha. Allikevel ville jeg prøvd å være mindre utagerende på fest siden dette ikke faller i god jord i ditt miljø. 

Anonymkode: c4a6a...fc0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke drikke så mye! Et par til tre cider er mer enn nok. Hvis du liker å lage deg en drink, så er 2 glass nok. Du vil bli utadvendt om du bare er brisen også, trenger ikke bli kanondrita.

Jeg likte selv å kline med gutter på fest, andre jenter var noen ganger frekk om det og slengte dritt, men jeg brydde meg ikke om det. Har ikke hatt noe å si for meg etterpå. At noen er uenige i hva du gjør betyr ikke at de kutter deg ut, man kan være venner likevel. Så lenge du er ei god vennine, omsorgsfull og gøy å være med så trenger du ikke bekymre deg for det.

Mem hvis du blir kanondrita og begynner å kline med noen venninene dine liker eller noen andres kjæreste, da blir det noe annet. Så pass på alkoholinntaket, du skal aldri bli så full at du mister kontrollen.

Anonymkode: e034b...ef1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Så lenge du ikke gjør det mot betaling, så er du ikke en hore. 

2. Drikk saktere på fest, slik at du har kontroll på inntaket ditt og kan stoppe før du mister kontrollen.

3. Hvis du ikke klarer å stoppe uansett, slutt å drikke på fest.

Anonymkode: 501a9...736

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle ungdommer der ute. Å "hooke" stammer fra "hooking", altså stå på gata og hanke inn kunder (prostitusjon), av en "hooker", altså en prostituert. 

Å "hooke" betyr derfor å prostituere seg. Tenk litt på det. Tenk to ganger. Tenk så en gang til. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har det gøy så er det ikke noe problem med å kline litt rundt :) Det er akseptabelt og skader ingen så drit i de som har holdninger som hører hjemme på 1600 tallet

Anonymkode: 10a8c...001

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Arcturus skrev:

Kjære alle ungdommer der ute. Å "hooke" stammer fra "hooking", altså stå på gata og hanke inn kunder (prostitusjon), av en "hooker", altså en prostituert. 

Å "hooke" betyr derfor å prostituere seg. Tenk litt på det. Tenk to ganger. Tenk så en gang til. 

Til deg som sikkert er godt voksen. Ord får iblant andre betydninger. Som her til lands blant yngre nå. Tenk på det noen ganger 🙂

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Du er ikke noen hore, men la vær å drikk om du ikke klarer å stoppe. Da blir det etterhvert veldig lett for deg å misbruke alkohol mer og mer fordi du lærer deg ikke å komme ut av sjenansen uten alkohol. Det er ganske skummelt altså. Du tenker kanskje at det ikke er så alvorlig, men det kan fort bli det. Jobb med å bli tøffere og sterkere. Det går! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du har fått stempelet, kan du leve ditt "nye" liv fullt ut. Kos deg ;) 

Anonymkode: e6c97...3ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt spesielt å kalle seg selv hore, og å blande bokmål, nynorsk og Engelsk i samme post. Skulle trodd mere på det om du hadde sagt lett på tråden eller noe, og brukt ett språk.

Anonymkode: c77e9...350

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Arcturus said:

Her har du ikke helt kontroll på etymologien..

Anonymkode: ec91f...452

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk da vel. Så sparer du levra. Og så kan du øve deg på å prate med folk uten å drikke. Det er en dårlig greie det der. At man må drikke seg til mot.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har du ikke helt kontroll på etymologien..

Anonymkode: ec91f...452

Joda. Ungdommene tror de sier "hook up", som de hører på serier. Men det betyr faktisk ikke det samme å "hooke".

Problemet er jo ikke at ungdommene har laget seg et fantasispråk. Det er helt uproblematisk dem imellom. Problemet er at vi lever i en stadig mer engelskspråklig verden. Da oppstår det plutselig pinlige situasjoner når du henviser til din egen prostitusjonsvirksomhet til dine nye engelske venner. Det er klart det har en betydning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...