AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Har to hunder og er alene med baby. Merker at særlig den ene hunden tar det tungt at babyen nå er førsteprioritet for meg. Hunden virker rett og slett deprimert! Før logret hun bare jeg så i hennes retning, nå ligger hun nesten aldri. Før kom hun løpende når jeg kommer hjem nå ser hun ikke opp engang. Hun ligger bare å sturer, hva skal jeg gjøre? Får så dårlig samvittighet! Anonymkode: d0a30...700
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Har du mulighet til at noen kan passe på henne/ evt. Begge to en ukes tid? Det kan hjelpe med et avbrekk 😊 Anonymkode: 692c5...d95 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Har du mulighet til at noen kan passe på henne/ evt. Begge to en ukes tid? Det kan hjelpe med et avbrekk 😊 Anonymkode: 692c5...d95 Helt uenig. Dette vil gjøre det mye verre. Anonymkode: bdb46...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt uenig. Dette vil gjøre det mye verre. Anonymkode: bdb46...a2f Det hjalp hos oss når hunden var sjalu etter fødsel :) hva er ditt forslag da? Anonymkode: 692c5...d95
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #5 Skrevet 4. februar 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Har du mulighet til at noen kan passe på henne/ evt. Begge to en ukes tid? Det kan hjelpe med et avbrekk 😊 Anonymkode: 692c5...d95 Ikke lurt. Ansett heller et eldre barn/tenåring til å gå turer og leke litt. Anonymkode: 46e33...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå