Hei123456789 Skrevet 4. februar 2019 #1 Skrevet 4. februar 2019 Hei folkens! jeg er en ung mann i begynnelsen av 20 årene som lurer på om dere kan hjelpe meg. jeg sliter med å treffe nye mennesker i og med at jeg har flyttet til en ny by, (det er bare 10 000 inbyggere her, så det et en ganske liten plass) jeg trenger å finne noen jeg kan treffe på fritiden, men jeg syntes det er så vanskelig å treffe nye folk. jeg føler at det er ganske «tabu» å dra opp til noen på gaten å spørre «hei vil du være vennen min» som du kunne gjøre når du var liten. Jeg har følt meg så ensom i det siste, i og med at det er endel timer med reise til venner og familie. er det noen som har noen tips til hvordan man kan treffe folk i 2019 og breie ut vennenettverket? Jeg har selfølgelig fått ett par venner på jobb, men stort sett så jobber vi «motsatte» vakter siden det er en liten arbeidsplass. setter pris på svar!
Villafina Skrevet 4. februar 2019 #2 Skrevet 4. februar 2019 Da jeg bor i Tromsø og det er en del mer tusen mennesker her, så er det nok ikke her du bor, men om du f.eks er en pc gamer, så kan vi godt game noe sammen om du vil 😄 Er ei gamingjente jeg i slutten av 20årene.
exictence Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 Meld deg på aktiviteter du interesserer deg for. Skjer det noe aktiviteter,v noe man kan delta i, der du bor? Det gjør det sikkert. Google navnet på stedet der du bor og skriv "hva skjer"
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #4 Skrevet 4. februar 2019 Tinder kan brukes, men da bør det stå på selve profilbildet at du er ny på plassen og vil bli kjent med folk. Og andre apper da😊 Anonymkode: 15651...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå