AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #21 Skrevet 4. februar 2019 7 timer siden, Million skrev: Jeg betalte 300 da jeg meldte meg inn i 2016. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det har vært 300 i ihvertfall 10 år. Anonymkode: 9ae40...e8f Jeg betalte 100 i 2014, samme gjorde mine to søsken i fjor. Kanskje det er forskjellig fra sted til sted? Vi meldte oss inn hos en fysisk butikk og ikke på nett, kanskje det er grunnen? Jeg dobbelt sjekket nå og det er 100 kr. Det for 2018 er disponibelt hos meg ihvertfall, skal ta dem ut nå. Anonymkode: 5ce4d...cfd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2019 #22 Skrevet 4. februar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er saldoen? Kan den brukes på noe vis- i så fall hvordan? Trodde kjøpsutbyttet fra 2018 som skulle overføres til «disponibelt på konto» i jan 2019 var det som stod under «saldo», jeg. Men ei. Så hvilken funksjon har saldoen? Ikke penger vi kan bruke? Anonymkode: 6b429...839 Der står to saldoer. En total saldo for m3dl3msinnskuddet på kr. 300 pluss opptjent bonus m.m. Avslutte4 du kontoen og medlemsskapet kan du innkassere hele beløpet. Ønsker du ofrtsette medl3mskapet men ha opptjent bonus ut, så logger du inn med bank id og overfører pengene til konoen din, eller oppsøker en coop og får pengene ut kontant. Alt dette står forklart på coop sine sider og på store skilt i de coopene jeg har vært innom site tiden. Anonymkode: a8937...dc7
stan Skrevet 5. februar 2019 #23 Skrevet 5. februar 2019 På 4.2.2019 den 7.04, Million skrev: Jeg betalte 300 da jeg meldte meg inn i 2016. Jeg betalte 100 kr, men jeg har vært medlem omtrent siden S-laget på Stiklestad 😀 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #24 Skrevet 5. februar 2019 18 timer siden, Chablis skrev: Synes det er greit jeg, for da får jeg kuponger som er tilpasset det jeg faktisk kjøper. Helt enig. Hos Coop får vi verdikuponger på varer vi uansett ville kjøpt så hvorfor ikke få disse produktene noen kroner billigere. Anonymkode: efbeb...b56
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #25 Skrevet 5. februar 2019 Caset er vel mer at du aldri kun kjøper kun det du har kuponger på. Den representative andelen av forbrukere handler også ''litt mer'' og har fått rabatten, men kjøpt for mer enn de ellers ville gjort. Men heia kundeklubb, ja. Sier bare: ok Anonymkode: 80db7...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå