Maritimt Skrevet 3. februar 2019 #1 Skrevet 3. februar 2019 (endret) Jeg vil så gjerne ha en øyelokk operasjon og ønsker å vite om noen har gjort det som kan anbefale klinikk/lege? Har hørt at Dr. Barbara Dahl er fantastisk. Hvem kan dere anbefale? Er ganske sikker på at jeg blir å bestille konsultasjon hos henne. Er dog veldig nervøs for en sånn operasjon hvis det blir ett kjipt resulat. Jeg har markante hengende øyenlokk. Håper på svar😁 Endret 3. februar 2019 av Maritimt quote 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #2 Skrevet 5. februar 2019 Hei. Hvis jeg var det så hadde jeg undersøkt litt forskjellige steder? Gjør deg noen tanker om hva du forventer og still alle spørsmål før opprasjonen. Dette er ikke reversibelt, så etterpå er det forsent. Jeg gjorde dette for 2 mnd siden. Jeg har grått hver dag, kjenner meg ikke igjen i speilet, øyenbrynene har sunget ned, har fått veldig store øyelokk og innhulede øyne. Nordiske kvinner har i utgangspunktet ikke så store øyelokk. Så vi kler vel egentlig best og ikke har så store øyelokk om vi ikke haddde det fra før. Jeg vet jo ikke hvor gammel du er eller årsaken til hvorfor du skal gjøre dette? Hos meg ble de fjernet fett og hud? Det ble ikke pent. De få som har sett meg, synes at jeg ser veldig sliten og tynn ut. Før var jeg naturlig pen, nå er jeg ikke det lenger. Jeg har fjernet alle speil hjemme, har slutte å gå i butikker med speil, trener alltid med caps, har lyset av på badet og orker ikke å møte venner/familie. Jeg føler meg så naiv og hater meg selv for dette. Så bruk litt tid på å finne noen som kan gi deg et naturlig utseende. Jeg føler meg lurt, pga alt for dårlig info. Har snakket med to stk som gjorde det på samme klinikk som meg, de har samme opplevelse som meg. Hvis du vil må du gjerne kontakte meg privat. Min opplevelse unner jeg ingen!! Anonymkode: e6929...6e1 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #3 Skrevet 5. februar 2019 På 4.2.2019 den 0.01, Maritimt skrev: Jeg vil så gjerne ha en øyelokk operasjon og ønsker å vite om noen har gjort det som kan anbefale klinikk/lege? Har hørt at Dr. Barbara Dahl er fantastisk. Hvem kan dere anbefale? Er ganske sikker på at jeg blir å bestille konsultasjon hos henne. Er dog veldig nervøs for en sånn operasjon hvis det blir ett kjipt resulat. Jeg har markante hengende øyenlokk. Håper på svar😁 Det var hun som opererte mine tunge, øvre øyelokk. Hun er dyktig! Kjenner en annen dame på samme alder som også er operert av Barbara, hun er også veldig fornøyd (vi er 50+ begge to og hadde behov. Ingen av oss hadde sett øyenskyggen vår på mange, lange år ). Anonymkode: f52fe...d10 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #4 Skrevet 5. februar 2019 Hei. Hvis jeg var deg så hadde jeg undersøkt litt forskjellige steder? Gjør deg noen tanker om hva du forventer og still alle spørsmål før opprasjonen. Dette er ikke reversibelt, så etterpå er det forsent. Jeg gjorde dette for 2 mnd siden. Jeg har grått hver dag, kjenner meg ikke igjen i speilet, øyenbrynene har sunget ned, har fått veldig store øyelokk og innhulede øyne. Nordiske kvinner har i utgangspunktet ikke så store øyelokk. Så vi kler vel egentlig best og ikke har så store øyelokk om vi ikke haddde det fra før. Jeg vet jo ikke hvor gammel du er eller årsaken til hvorfor du skal gjøre dette? Hos meg ble de fjernet fett og hud? Det ble ikke pent. De få som har sett meg, synes at jeg ser veldig sliten og tynn ut. Før var jeg naturlig pen, nå er jeg ikke det lenger. Jeg har fjernet alle speil hjemme, har slutte å gå i butikker med speil, trener alltid med caps, har lyset av på badet og orker ikke å møte venner/familie. Jeg føler meg så naiv og hater meg selv for dette. Så bruk litt tid på å finne noen som kan gi deg et naturlig utseende. Jeg føler meg lurt, pga alt for dårlig info. Har snakket med to stk som gjorde det på samme klinikk som meg, de har samme opplevelse som meg. Hvis du vil må du gjerne kontakte meg privat. Min opplevelse unner jeg ingen!! Anonymkode: e6929...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #5 Skrevet 5. februar 2019 Jeg må bare spørre kvinne 50+ pluss. Når gjorde deg og din venninne dette og fjernet Barbra Dahl fett fra øyelokket? Anonymkode: e6929...6e1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #6 Skrevet 5. februar 2019 Du må iallefall ikke vurdere å gå til Petter Frode Amland. Han ødelegger deg for livet og er ekstremt ubehagelig å møte dersom du skulle ha noe å utsette på operasjonen. Han er frekk og ufyselig. Anonymkode: ce12a...41d
wintergirl Skrevet 5. februar 2019 #7 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvis jeg var deg så hadde jeg undersøkt litt forskjellige steder? Gjør deg noen tanker om hva du forventer og still alle spørsmål før opprasjonen. Dette er ikke reversibelt, så etterpå er det forsent. Jeg gjorde dette for 2 mnd siden. Jeg har grått hver dag, kjenner meg ikke igjen i speilet, øyenbrynene har sunget ned, har fått veldig store øyelokk og innhulede øyne. Nordiske kvinner har i utgangspunktet ikke så store øyelokk. Så vi kler vel egentlig best og ikke har så store øyelokk om vi ikke haddde det fra før. Jeg vet jo ikke hvor gammel du er eller årsaken til hvorfor du skal gjøre dette? Hos meg ble de fjernet fett og hud? Det ble ikke pent. De få som har sett meg, synes at jeg ser veldig sliten og tynn ut. Før var jeg naturlig pen, nå er jeg ikke det lenger. Jeg har fjernet alle speil hjemme, har slutte å gå i butikker med speil, trener alltid med caps, har lyset av på badet og orker ikke å møte venner/familie. Jeg føler meg så naiv og hater meg selv for dette. Så bruk litt tid på å finne noen som kan gi deg et naturlig utseende. Jeg føler meg lurt, pga alt for dårlig info. Har snakket med to stk som gjorde det på samme klinikk som meg, de har samme opplevelse som meg. Hvis du vil må du gjerne kontakte meg privat. Min opplevelse unner jeg ingen!! Anonymkode: e6929...6e1 Kanskje en annen kirurg kan se på deg og hjelpe deg? Du trenger ikke operasjon, så ikke det jeg tenkte på, men det kan være noe som kan gjøres.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #8 Skrevet 5. februar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvis jeg var deg så hadde jeg undersøkt litt forskjellige steder? Gjør deg noen tanker om hva du forventer og still alle spørsmål før opprasjonen. Dette er ikke reversibelt, så etterpå er det forsent. Jeg gjorde dette for 2 mnd siden. Jeg har grått hver dag, kjenner meg ikke igjen i speilet, øyenbrynene har sunget ned, har fått veldig store øyelokk og innhulede øyne. Nordiske kvinner har i utgangspunktet ikke så store øyelokk. Så vi kler vel egentlig best og ikke har så store øyelokk om vi ikke haddde det fra før. Jeg vet jo ikke hvor gammel du er eller årsaken til hvorfor du skal gjøre dette? Hos meg ble de fjernet fett og hud? Det ble ikke pent. De få som har sett meg, synes at jeg ser veldig sliten og tynn ut. Før var jeg naturlig pen, nå er jeg ikke det lenger. Jeg har fjernet alle speil hjemme, har slutte å gå i butikker med speil, trener alltid med caps, har lyset av på badet og orker ikke å møte venner/familie. Jeg føler meg så naiv og hater meg selv for dette. Så bruk litt tid på å finne noen som kan gi deg et naturlig utseende. Jeg føler meg lurt, pga alt for dårlig info. Har snakket med to stk som gjorde det på samme klinikk som meg, de har samme opplevelse som meg. Hvis du vil må du gjerne kontakte meg privat. Min opplevelse unner jeg ingen!! Anonymkode: e6929...6e1 Hvor gjorde du dette? Jeg vurderer det samme... Er 44 år.. Anonymkode: c0d31...f75
wintergirl Skrevet 5. februar 2019 #9 Skrevet 5. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må iallefall ikke vurdere å gå til Petter Frode Amland. Han ødelegger deg for livet og er ekstremt ubehagelig å møte dersom du skulle ha noe å utsette på operasjonen. Han er frekk og ufyselig. Anonymkode: ce12a...41d Han var hyggelig mot meg. Flink også, da jeg skulle gjerne ekstra fett fra anklene. Hva gjorde han mot deg?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #10 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, wintergirl skrev: Han var hyggelig mot meg. Flink også, da jeg skulle gjerne ekstra fett fra anklene. Hva gjorde han mot deg? Han var også hyggelig frem til han ødela meg. Du er heldig som fikk et fint resultat. Ønsker ikke å gå i detalj. Anonymkode: ce12a...41d
wintergirl Skrevet 5. februar 2019 #11 Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han var også hyggelig frem til han ødela meg. Du er heldig som fikk et fint resultat. Ønsker ikke å gå i detalj. Anonymkode: ce12a...41d Så trist. Det mener jeg. Lei meg på dine vegne. Det er dårlig av han.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #12 Skrevet 5. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må iallefall ikke vurdere å gå til Petter Frode Amland. Han ødelegger deg for livet og er ekstremt ubehagelig å møte dersom du skulle ha noe å utsette på operasjonen. Han er frekk og ufyselig. Anonymkode: ce12a...41d Hehe, snakker om ulike erfaringer! Han opererte mine tunge øyelokk i fjor, og jeg er kjempefornøyd med resultatet. Han var utrolig hyggelig på konsultasjonen i forkant, og vi satt og snakket litt om vestlandet osv. Mye smil, hyggelig samtale. Resultatet ble jeg også fornøyd med. Det er gått ett år nå, og arrene har bleknet bort. Kan såvidt se en litt rosa strek på det ene øyet, men ingenting man legger merke til. Jeg er fornøyd med både Petter Frode Amland og Aleris klinikken. Anonymkode: e8b3a...4f2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #13 Skrevet 5. februar 2019 12 minutter siden, wintergirl skrev: Kanskje en annen kirurg kan se på deg og hjelpe deg? Du trenger ikke operasjon, så ikke det jeg tenkte på, men det kan være noe som kan gjøres. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gjorde du dette? Jeg vurderer det samme... Er 44 år.. Anonymkode: c0d31...f75 Jeg skulle så gjerne ha utlevert både navn på klinikk og kirurg. Men jeg føler at det blir feil å legge det ut på sosiale medier. Jeg trodde at jeg skulle snakke med kirugen før opprajonen, men jeg møtte henne først når de hadde gitt smertelindrende og sølvende tabletter. Så jeg var ikke helt klar da jeg møtte henne, hun brukte 2 sek på å tegne på meg. Så kutte hun 1,5 cm og 2 cm hud også fjernet hun fett... Hun hadde ingen dialog med meg!! Jeg har typiske nordiske øyne, det vil si små øyelokk. Nå har jeg fått enorme øyelokk, veldig åpne øyne, brynen har falt, huden er ekstrem stram, øynene renner og de er innhulte. Det ser ikke naturlig ut og det er ikke fint. Etter min orasjon har jeg snakket med flere kiruger, både privat og offentlig. Fjening av fett er ikke vanlig lenger, fordi det ikke vil se naturlig ut og fordi pasienten ikke vil kjenne seg igjen. Jeg har personlig veldig godt inntrykk av Cosmo klinikken. Hilde som jobber det er faglig dyktig, informativ og tydelig på hva du kan forvente... Masse lykke til!! Jeg føler meg bare stygg, det unner jeg ingen. Så jeg håper at de fleste som gjør dette får den infoen de trenger for å gjøre et riktig valg. Jeg gjorde ikke det og valgt feil. Anonymkode: e6929...6e1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #14 Skrevet 5. februar 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det var hun som opererte mine tunge, øvre øyelokk. Hun er dyktig! Kjenner en annen dame på samme alder som også er operert av Barbara, hun er også veldig fornøyd (vi er 50+ begge to og hadde behov. Ingen av oss hadde sett øyenskyggen vår på mange, lange år ). Anonymkode: f52fe...d10 Når gjorde deg og din venninne dette og fjernet hun fett fra øyelokkene deres? Anonymkode: e6929...6e1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #15 Skrevet 5. februar 2019 15 minutter siden, wintergirl skrev: Så trist. Det mener jeg. Lei meg på dine vegne. Det er dårlig av han. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når gjorde deg og din venninne dette og fjernet hun fett fra øyelokkene deres? Anonymkode: e6929...6e1 Føler så med deg!! Jeg føler at jeg havnet hos slakteren. Ikke samme kirurg og ikke samme klinikk Anonymkode: e6929...6e1 1
wintergirl Skrevet 5. februar 2019 #16 Skrevet 5. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle så gjerne ha utlevert både navn på klinikk og kirurg. Men jeg føler at det blir feil å legge det ut på sosiale medier. Jeg trodde at jeg skulle snakke med kirugen før opprajonen, men jeg møtte henne først når de hadde gitt smertelindrende og sølvende tabletter. Så jeg var ikke helt klar da jeg møtte henne, hun brukte 2 sek på å tegne på meg. Så kutte hun 1,5 cm og 2 cm hud også fjernet hun fett... Hun hadde ingen dialog med meg!! Jeg har typiske nordiske øyne, det vil si små øyelokk. Nå har jeg fått enorme øyelokk, veldig åpne øyne, brynen har falt, huden er ekstrem stram, øynene renner og de er innhulte. Det ser ikke naturlig ut og det er ikke fint. Etter min orasjon har jeg snakket med flere kiruger, både privat og offentlig. Fjening av fett er ikke vanlig lenger, fordi det ikke vil se naturlig ut og fordi pasienten ikke vil kjenne seg igjen. Jeg har personlig veldig godt inntrykk av Cosmo klinikken. Hilde som jobber det er faglig dyktig, informativ og tydelig på hva du kan forvente... Masse lykke til!! Jeg føler meg bare stygg, det unner jeg ingen. Så jeg håper at de fleste som gjør dette får den infoen de trenger for å gjøre et riktig valg. Jeg gjorde ikke det og valgt feil. Anonymkode: e6929...6e1 Det kan jo gå seg til, tror du ikke? Hva sier de andre kirurgene da? Er det noe som kan gjøres?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #17 Skrevet 5. februar 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må bare spørre kvinne 50+ pluss. Når gjorde deg og din venninne dette og fjernet Barbra Dahl fett fra øyelokket? Anonymkode: e6929...6e1 Det er et par år siden. Det er ikke noe fett å fjerne fra øyelokket. Fettposer ligger bak, spesielt i øyekroken. Og 'ja' det var behov for å fjerne litt av fettposene. Hva er årsaken til at vurderer å operere de øvre øyelokkene dine, og hvor gammel er du? Anonymkode: 703e6...e03
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #18 Skrevet 5. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skulle så gjerne ha utlevert både navn på klinikk og kirurg. Men jeg føler at det blir feil å legge det ut på sosiale medier. Jeg trodde at jeg skulle snakke med kirugen før opprajonen, men jeg møtte henne først når de hadde gitt smertelindrende og sølvende tabletter. Så jeg var ikke helt klar da jeg møtte henne, hun brukte 2 sek på å tegne på meg. Så kutte hun 1,5 cm og 2 cm hud også fjernet hun fett... Hun hadde ingen dialog med meg!! Jeg har typiske nordiske øyne, det vil si små øyelokk. Nå har jeg fått enorme øyelokk, veldig åpne øyne, brynen har falt, huden er ekstrem stram, øynene renner og de er innhulte. Det ser ikke naturlig ut og det er ikke fint. Etter min orasjon har jeg snakket med flere kiruger, både privat og offentlig. Fjening av fett er ikke vanlig lenger, fordi det ikke vil se naturlig ut og fordi pasienten ikke vil kjenne seg igjen. Jeg har personlig veldig godt inntrykk av Cosmo klinikken. Hilde som jobber det er faglig dyktig, informativ og tydelig på hva du kan forvente... Masse lykke til!! Jeg føler meg bare stygg, det unner jeg ingen. Så jeg håper at de fleste som gjør dette får den infoen de trenger for å gjøre et riktig valg. Jeg gjorde ikke det og valgt feil. Anonymkode: e6929...6e1 Hvorfor i alle dager poster du dette i en tråd om en spesifikk kirurg da? Da insinuerer du jo at det er denne legen du har brukt, men så vil du ikke si hvem det er likevel? Ærlig talt da Anonymkode: f2f88...148 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #19 Skrevet 5. februar 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle så gjerne ha utlevert både navn på klinikk og kirurg. Men jeg føler at det blir feil å legge det ut på sosiale medier. Jeg trodde at jeg skulle snakke med kirugen før opprajonen, men jeg møtte henne først når de hadde gitt smertelindrende og sølvende tabletter. Så jeg var ikke helt klar da jeg møtte henne, hun brukte 2 sek på å tegne på meg. Så kutte hun 1,5 cm og 2 cm hud også fjernet hun fett... Hun hadde ingen dialog med meg!! Jeg har typiske nordiske øyne, det vil si små øyelokk. Nå har jeg fått enorme øyelokk, veldig åpne øyne, brynen har falt, huden er ekstrem stram, øynene renner og de er innhulte. Det ser ikke naturlig ut og det er ikke fint. Etter min orasjon har jeg snakket med flere kiruger, både privat og offentlig. Fjening av fett er ikke vanlig lenger, fordi det ikke vil se naturlig ut og fordi pasienten ikke vil kjenne seg igjen. Jeg har personlig veldig godt inntrykk av Cosmo klinikken. Hilde som jobber det er faglig dyktig, informativ og tydelig på hva du kan forvente... Masse lykke til!! Jeg føler meg bare stygg, det unner jeg ingen. Så jeg håper at de fleste som gjør dette får den infoen de trenger for å gjøre et riktig valg. Jeg gjorde ikke det og valgt feil. Anonymkode: e6929...6e1 Huff... Føler veldig med deg... Det er vel ikke så lett reversere på noe heller? Jeg føler meg fæl pga øyelokkene, det er ikke så mye at det hemmer sidesynet etc, men de plager meg hver eneste dag... Takk for tips ang Cosmo klinikken, skal sjekke det ut. Klem til deg Anonymkode: c0d31...f75
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2019 #20 Skrevet 5. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Huff... Føler veldig med deg... Det er vel ikke så lett reversere på noe heller? Jeg føler meg fæl pga øyelokkene, det er ikke så mye at det hemmer sidesynet etc, men de plager meg hver eneste dag... Takk for tips ang Cosmo klinikken, skal sjekke det ut. Klem til deg Anonymkode: c0d31...f75 Du kan booke en konsultasjon. Både Barbara og innehaver av klinikken er godt voksne damer, så hvis du ikke har noe behov så tenker jeg du vil få klar beskjed om det. Anonymkode: 703e6...e03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå